Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-16
Iwonicz: Remont budynku nr 1 DPSD w Iwoniczu
Numer ogłoszenia: 143060 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek, ul. Długa 1, 38-440 Iwonicz, woj. podkarpackie, tel. 013 4350618, fax 013 4350618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz.felicjanki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Dom Pomocy Społecznej - kościelna osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 1 DPSD w Iwoniczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku nr 1 DPSD w Iwoniczu Zakres robót na kondygnacji niskiego parteru obejmuje: - malowanie pomieszczeń na niskim parterze: kuchni wraz z zapleczem, pomieszczenia chłodni, pomieszczenia do przechowywania jarzyn, pomieszczenia socjalnego wraz z łazienką i WC, gabinetu dentystycznego, pokoju gościnnego; malowanie ścian i sufitów, stolarki drzwiowej i okiennej, przewodów c.o., grzejników - remont kanalizacji w WC przy pokoju socjalnym: wymiana poziomu i podejśc odpływowych, urządzeń sanitarnych; skucie posadzki i jej odtworzenie po wykonaniu remontu kanalizacji - wymiana zaworów przy grzejnikach c.o. w remontowanych pomieszczeniach - wymiana okien skrzyniowych 3 szt na okna PCV wraz z wymianą parapetów drewnianych na parapety z aglomarmuru - wymiana drzwi drewnianych w przejściu pomiędzy holem a kotłownią na drzwi stalowe p-poż. o odporności EI60 Roboty na Ip. i IIp.: - wymiana 3 szt okien skrzyniowych na okna PCV w sypialni na Ip. - poszerzenie przejśc w korytarzu - wymiana ścianek z luksferów na nowe ścianki z pustaków szklanych - przełożenie i poszerzenie otworów drzwiowych (drzwi otwierane na zewnątrz) do sypialni, gabinetu lekarskiego, szwalni - remont posadzek - wymiana zniszczonych podłóg na nowe podłogi z wykładziny zmywalnej ( komunikacja), wykładziny dywanowe (pokoje), cyklinowanie i lakierowanie podłóg z deszczułek w pokojach sypialnych - wykładziny ścienne z PCV na ciągach komunikacyjnych malowanie pomieszczeń sypialnych, korytarzy, holi, gabinetu lekarskiego, szwalni: emulsyjne ściany i sufitów, malowanie lamperii, pionów i gałązek c.o., grzejników - wymiana zaworów przy grzejnikach w remontowanych pomieszczeniach - montaż zlewozmywaka z blachy nierdzewnej w gabinecie lekarskim - montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych w pomieszczenich sanitarnych oraz pochwytów (poręczy) na ciągach komunikacyjnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniaja warunki określone w art. 22 ustawy Prawa zamówień publicznych, 2. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, 3. Przedstawiają oferty zgodnie z założeniami określonymi przez Zamawiającego, 4. Zapoznają się z obiektem i warunkami realizacji robót (obiekt czynny), 5. Udzielają na wykonane prace 3 letniej gwarancji. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg metody spełnia/ nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dziełalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników o raz dokument z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum - umowę konsorcjum, z której jednoznacznie wynika oznaczenie lidera konsorcjum, cel konsorcjum, czs trwania konsorcjum, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzalności za zobowiązania. W takim przypadku należy również do oferty dołączyc pełnomocnictwo dla jednej z osób do reprezentownia konsorcjum, składania oświadczen oraz zawarcia umowy. 2. Aktualne zaświadczenie z właściego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego oraz wymogów art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiedających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz polisę ubezpieczenie od wszelkich zdarzeń losowych (dostarczoną po zawarciu umowy). 6. Kosztorys ofertowy przygotowany metoda uproszczoną w oparciu o przedmiar robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwonicz.felicjanki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek, 38-440 Iwonicz, ul. Długa 1.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek, 38-440 Iwonicz, ul. Długa 1, pokój nr 1 na I piętrze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Prace remontowo - adaptacyjne oraz dostawa sprzętu do remontowanych pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kolejowa 1 w Wołowie.
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.