eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaUrządzenia i sprzęt laboratoryjny oraz wózki na odpady i brudną bieliznę. Sprawa znak; ZZP3520/25/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Biała Podlaska: Urządzenia i sprzęt laboratoryjny oraz wózki na odpady i brudną bieliznę. Sprawa znak; ZZP3520/25/08
Numer ogłoszenia: 143088 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, fax 083 3428297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenia i sprzęt laboratoryjny oraz wózki na odpady i brudną bieliznę. Sprawa znak; ZZP3520/25/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i sprzęt laboratoryjny oraz wózki na odpady i brudną bieliznę w podziale na 8 części.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy Oryginalny kod CPV: 33.23.10.00 - Wagi precyzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.57 - Analizatory hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zad. 1-150; Zad 2-400; Zad 3-300; Zad 4-15; Zad 5-30; Zad 6-15; Zad 7-50; Zad 8-200.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 3) Na oferowane urządzenia/sprzęt zapewniają:a) minimum 24 - miesięczny okres gwarancji (dotyczy części 1-4); b) minimum 12 - miesięczny okres gwarancji (dotyczy części 5-8); 4) Zrealizują przedmiot zamówienia: a) w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy (dotyczy części 1-7); b) realizacja następować będzie przez okres 6 m-cy od daty zawarcia umowy (dotyczy części 8); 5) Za zrealizowanie dostawy zaakceptują następujące terminy płatności: a) część 1 i 3 płatna w 2 równych ratach: - pierwsza rata w wysokości 50% wartości dostawy płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, - druga rata w wysokości 50% wartości dostawy płatna w terminie 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, b) część 2 - platna w 3 ratach: - pierwsza rata w wysokości 40% wartości dostawy płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, - druga rata w wysokości 30% wartości dostawy płatna w terminie 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, - trzecia rata w wysokości 30% wartości dostawy płatna w terminie 90 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu. - część 4-8 - zapłata nastąpi w terminie 30 dni od daty dostawy i złożenia faktury Zamawiającemu; 6) Zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Dokument potwierdzający, że oferowane urządzenia i sprzęt są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6) Wypełnione załączniki nr 4 - 4E do siwz. 7) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 20 zł, po. 207 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym (cena 30 zł). Prośbę można przekazać na nr faksu 0-83/3428297.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny , ul. Okopowa 3, pok. 105, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wirówki laboratoryjne stołowe z rotorami kątowymi i pojemnikami na probówki do zaoferowanych rotorów kątowych - 2 kpl ; Rotor horyzontalny do wirowania cytozestawów -1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówki laboratoryjne stołowe z rotorami kątowymi i pojemnikami na probówki do zaoferowanych rotorów kątowych - 2 kpl ; Rotor horyzontalny do wirowania cytozestawów -1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Chłodziarki laboratoryjne dwudrzwiowe, jednokomorowe; Zamrażarka laboratoryjna jednodrzwiowa, jednokomorowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłodziarki laboratoryjne dwudrzwiowe, jednokomorowe - 2 szt; Zamrażarka laboratoryjna jednodrzwiowa, jednokomorowa - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mikroskopy optyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskopy optyczne - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Waga precyzyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga precyzyjna - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leżanka dla pacjenta; Wózki zabiegowe; Fotel do pobierania krwi, Parawan lekarski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leżanka dla pacjenta - 1 szt; Wózki zabiegowe - 2 szt; Fotel do pobierania krwi - 1 szt, Parawan lekarski - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sumator hematologiczny do szpiku i krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sumator hematologiczny do szpiku i krwi - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.57-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pipety automatyczne z wyrzutnikiem o zmiennej pojemności spełniające wymagania normy DIN 12650.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety automatyczne z wyrzutnikiem o zmiennej pojemności: 2-20 µl - 2 szt; 20-100 µl - 2 szt; 50 -200 µl - 2 szt; 100 - 1000 µl - 2 szt; 2-5 ml (+1000 szt końcówek) - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wózki/stelaże ze stali kwasoodpornej na odpady i brudną bieliznę (na worki o poj. 100-120 litrów), zaopatrzone w 4 kółka w tym 2 z blokadą, bez pokrywy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki/stelaże ze stali kwasoodpornej na odpady i brudną bieliznę (na worki o poj. 100-120 litrów), zaopatrzone w 4 kółka w tym 2 z blokadą, bez pokrywy - 41 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.40-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.