Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-12
Giżycko: Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomościami Miasta Giżycka w okresie od 01.07.2009 r. do 30.06.2011 r.
Numer ogłoszenia: 143104 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14/120, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, faks 087 4285241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomościami Miasta Giżycka w okresie od 01.07.2009 r. do 30.06.2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizowanie oraz wykonywanie prac związanych z zarządzaniem gminnym zasobem nieruchomości zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi oraz zgodnie z etyką zawodową w odniesieniu do następujących nieruchomości: Zakres 1: nieruchomości 100% komunalne: Budynki mieszkalne i użytkowe (wraz z lokalami) oraz tereny posesji wraz z istniejącą zabudową gospodarczą (składy, garaże), infrastrukturą techniczną, obiektami zieleni i małej architektury. Zakres 2. Komunalne lokale mieszkalne i użytkowe w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z przynależnymi piwnicami oraz tereny posesji wraz z istniejącą zabudową gospodarczą (składy, garaże), infrastrukturą techniczną, obiektami zieleni i małej architektury. Zakres ten nie będzie obejmował zadań dotyczących zarządzania częściami wspólnymi w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych wynikających z przepisów ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali. Bezwzględnie wymagany termin wykonania - od 1 lipca 2009 roku do 30 czerwca 2011roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 12000III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Art. 22 ust. 1 pkt. 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. : - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej, - spełniają warunki określone w art. 184 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami. II. Art. 22 ust. 1 pkt. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia, - przynajmniej przez 12 miesięcy zarządzali (administrowali) w sposób ciągły nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 9 000m2, - posiadają odpowiednie wyposażenie techniczne i lokal (biuro obsługi interesantów - patrz §3 pkt. 6,7,8 projektu umowy) - dysponują kadrą (osobami) posiadającymi doświadczenie w zarządzaniu bądź administrowaniu nieruchomościami. III. Art. 22 ust. 1 pkt. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zawodowych, w zakresie określonym w art. 186 ust.3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 września 2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz. U. z 2004r. Nr 207, poz. 2114) na minimalną sumę gwarancyjną 50 000Euro obejmującą OC w odniesieniu do jednego zdarzenia oraz wszystkich zdarzeń. UWAGA: Obowiązek ubezpieczenia OC powstaje nie później niż w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia przez Wykonawcę czynności zarządcy nieruchomości. IV. Art. 22 ust. 1 pkt. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: art. 22 ust. 1 pkt. 1 Wymagane dokumenty : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Licencje(a) zawodowe zarządcy nieruchomości Wykonawcy bądź osób, które będą wykonywać czynności z zakresu zarządzania nieruchomościami w imieniu Wykonawcy - nadanych w trybie Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r, o gospodarce nieruchomościami. art. 22 ust. 1 pkt. 2 Wymagane dokumenty : - Wykaz wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. - przedstawią tytuł prawny (może być przedwstępna umowa) do lokalu (nieruchomości) położonego na terenie miasta Giżycka, który będzie biurem obsługi interesantów, bądź złożą oświadczenie, że najpóźniej do dnia podpisania umowy będą dysponować lokalem, na terenie miasta Giżycka, umożliwiającym realizację zamówienia (biuro obsługi interesantów). - wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, tj. minimalnie: 6 komputerów, 4 drukarki, kserokopiarka, telefon, fax.(może być przedwstępna umowa z firmą telekomunikacyjną bądź oświadczenie Wykonawcy, że najpóźniej do dnia podpisania umowy będzie dysponował telefonem stacjonarnym podłączonym na terenie miasta Giżycka, umożliwiającym realizację zamówienia. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie stosownych uprawnień. art. 22 ust. 1 pkt 3 Wymagane dokumenty : - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000Euro od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia. art. 22 ust. 1 pkt. 4 Wymagane dokumenty : - zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Mienia (pok. 110) Urzędu Miejskiego w Gizycku, al. 1 Maja 14,
11-500 Giżycko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat (pok. 104) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Chłodnej w Gajewie - II postępowanie"
- Budowa wiaty magazynowej nr 6 w PSZOK w mieście Węgorzewo
- Zabezpieczenie medyczne szkolenia nurków
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1706N - odcinka ul. Grunwaldzkiej w Wydminach
- Remont drogi dojazdowej na działce nr 617 obr. Wydminy
- Obsługa konserwacyjna oraz naprawy klimatyzatorów i central wentylacyjnych w m.: Giżycko, Antonowo, Brożówka, Bemowo Piskie, Ełk, Orzysz, Szeroki Bór, Gołdap i Węgorzewo oraz w m. Mrągowo
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie i administrowanie budynkami pozostającymi w posiadaniu Gminy Miejskiej Chojnice oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Chojnice
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości prawa własności dla nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: Przemysłowej, Biznesowej, Energetyków oraz Wierzbickiej
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wysokości odszkodowania oraz wartości prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu przy ul. Gospodarczej, Wierzbickiej, Łąkowej
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.