Ogłoszenie z dnia 2013-04-11
Łódź: Zamówienie uzupełniające do zamówienia: Obsługa Punktu Informacji Drogowej w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 143116 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 233 96 06, faks 42 233 96 08; 233 96 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzanie drogami krajowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia: Obsługa Punktu Informacji Drogowej w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do zamówienia: Obsługa Punktu Informacji Drogowej w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych 72.32.20.00 - Usługi zarządzania danymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zamówienie uzupełniające do zamówienia: Obsługa Punktu Informacji Drogowej w siedzibie Gen. Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad O/Łódź.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZWIĄZEK ZAWODOWY PRACOWNIKÓW DROGOWNICTWA RP
jakie przetargi wygrała firma
ZWIĄZEK ZAWODOWY PRACOWNIKÓW DROGOWNICTWA RP
- Związek Zawodowy Pracowników Drogownictwa RP, ul. Instytutowa 1, 03-302 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85873,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101844,00
Oferta z najniższą ceną: 101844,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6. Zamówienia można udzielić w trybie z wolnej ręki, jeżeli spełnione są przesłanki- w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zarówno zamówienie podstawowe jak i uzupełniające dotyczy realizacji obowiązku wynikającego z Zarządzenia Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad Nr 55 z dnia 8 października 2008 r. oraz tego samego zakresu. W związku z powyższym zamówienie uzupełniające jest zgodne z zamówieniem podstawowym.Zamawiający przewidział mozliwość udzielenia zamówień uzupełniających w Sekcji II: przedmiot zamówienia, pkt II.1.4 - Ogłoszenia o zamówieniu - do 50% wartości zamówienia podstawowego.Zamówienie zostało zlecone dotychczasowemu wykonawcy usług a zamówienie podstawowe zostało udzielone na podstawie przetargu nieograniczonego.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.