To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2012-01-16
¦widnica: Promocja Miasta ¦widnicy poprzez sport na poziomie III ligi pi³karskiej dolno¶l±sko-lubuskiej w terminie od dnia podpisania umowy do czerwca 2012 r.
Numer og³oszenia: 14314 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 6988 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Promocja Miasta ¦widnicy poprzez sport na poziomie III ligi pi³karskiej dolno¶l±sko-lubuskiej w terminie od dnia podpisania umowy do czerwca 2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Klub zobowi±zuje siê do promocji Miasta ¦widnicy podczas rozgrywek pi³ki no¿nej w meczach w rundzie wiosennej 2012 r.: a) III ligi pi³karskiej dolno¶l±sko-lubuskiej, podczas wszystkich meczy rozgrywanych w okresie, na jaki zawarta zostaje umowa, b) Ligi Dolno¶l±skiej Juniorów M³odszych i Starszych, podczas wszystkich meczy rozgrywanych w okresie, na jaki zawarta zostaje umowa, c) Ligi Dolno¶l±skiej Trampkarzy, podczas wszystkich meczy rozgrywanych w okresie, na jaki zawarta zostaje umowa. Promocja Miasta ¦widnicy polegaæ bêdzie na: 1. U¿ywaniu nazwy ¦WIDNICA jako sta³ego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie dru¿yny, tzn. Polonia-Sparta ¦widnica. 2. Umieszczeniu, w miejscu widocznym dla publiczno¶ci i mediów, banera ¦widnicy podczas meczów. 3. Umieszczeniu na koszulkach dru¿yny napisu Gramy dla ¦widnicy oraz herbu miasta ¦widnicy. 4. Umieszczeniu nadruku herbu i logo ¦widnicy we wszystkich materia³ach informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Klub w zwi±zku z organizowaniem rozgrywek, tj. programach rozgrywek, zaproszeniach na mecze, plakatach i og³oszeniach informuj±cych o terminach rozgrywek, biletach, materia³ach prasowych. Natomiast w przypadku innych materia³ów reklamowych Klubu, zwi±zanych z jego dzia³alno¶ci± - po uzgodnieniu stron, dokonanym z zachowaniem formy pisemnej. 5. Umieszczeniu herbu ¦widnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Klubu w okresie obowi±zywania umowy, w miejscu wskazanym przez Miasto. 6. Zamieszczaniu we wszelkich materia³ach reklamowych, wywiadach informacji o Mie¶cie jako g³ównym sponsorze. 7. Godnym reprezentowaniu Miasta przez zawodników Klubu w trakcie rozgrywek sportowych odbywaj±cych siê w czasie trwania umowy. 8. Do³o¿eniu maksimum staranno¶ci, aby utrzymaæ zespó³ w III lidze pi³karskiej dolno¶l±sko-lubuskiej. 9. Grze na najwy¿szym poziomie i uzyskiwaniu jak najlepszych wyników sportowych. 10. Czynnym uczestnictwie, na wniosek Miasta, w organizowanych przez Miasto wydarzeniach promocyjnych, np. w imprezach o charakterze kulturalno - sportowym..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.22.00 - Us³ugi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLUB PI£KARSKI "POLONIA-SPARTA ¦WIDNICA"
jakie przetargi wygra³a firma
KLUB PI£KARSKI "POLONIA-SPARTA ¦WIDNICA"
- Klub Pi³karski Polonia-Sparta ¦widnica,, ul. ¦l±ska 35A, 58-100 ¦widnica, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 272764,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 335500,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 335500,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 335500,00
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyboru trybu przeprowadzenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o dyspozycjê art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug promocyjnych poprzez sport. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania siê z potencjalnym konsumentem - skierowana jest do szerokiego grona publiczno¶ci nastawionej g³ównie na rozrywkê dostarczaj±c± pozytywnych bod¼ców emocjonalnych. Jest wiêc jednym z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw w³asnych, które identyfikuj± konsumentowi konkretn± rzecz b±d¼ miejsce. Skierowania kampanii promocyjno-reklamowej w stronê popularnej dyscypliny sportowej, jak± jest pi³ka no¿na, gwarantuje budowanie pozytywnego wizerunku miasta ¦widnicy, a co siê z tym wi±¿e, powinna równie¿ stanowiæ impuls do odwiedzenia ¦widnicy w charakterze turysty lub z zamiarem prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej. Promocja miasta stanowi jedno z zadañ w³asnych gminy, o czym mówi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z pó¼. zm.), a promocja miasta poprzez sport jest elementem sk³adowym strategii miasta ¦widnicy. Miasto oczekuje od marketingu i promocji poprzez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy u¿yciu odpowiednich narzêdzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mog± byæ najlepszym i najefektywniejszym, ¿ywym no¶nikiem reklamy. Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja miasta ¦widnicy na poziomie III ligi dolno¶l±sko-lubuskiej w terminie styczeñ-czerwiec 2012 r., któr± miasto zamierza przeprowadziæ poprzez Klub Pi³karski Polonia-Sparta ¦widnica, ul. ¦l±ska 35A 58 100 ¦widnica podczas trwania rozgrywek meczowych w tym okresie. Klub jest jedyn± dru¿yn±, która gra na poziomie III ligi dolno¶l±sko-lubuskiej, która zapewni wykonanie zadañ oczekiwanych przez miasto, m.in. u¿ywaj±c nazwy ¦WIDNICA jako sta³ego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie dru¿yny, tzn. Polonia-Sparta ¦widnica. Rozgrywki, w których uczestniczy Klub, przyci±gaj± rzesze kibiców, mecze komentowane s± w telewizji i prasie lokalnej, a tak¿e w mediach internetowych. Mecze wyjazdowe zwiêkszaj± zakres dzia³añ promocyjno-reklamowych. Ponadto pi³ka no¿na stanowi jedn± z najpopularniejszych dyscyplin sportowych i posiada szerokie grono mi³o¶ników, co stanowi potencjalnych odbiorców promocji miasta ¦widnicy. Z uwagi na powy¿sze udzielenie zamówienia Klubowi Pi³karskiemu Polonia-Sparta ¦widnica w trybie zamówienia z wolnej rêki w my¶l art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówieñ publicznych uwa¿a siê za zasadne.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Doposa¿enie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w ¦widnicy w ramach projektu unijnego "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- "Bie¿±ce utrzymanie dro¿no¶ci sieci kanalizacji deszczowej i urz±dzeñ odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materia³ów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego na drogach gminnych w ¦widnicy w 2025 r.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Miasta Pi³y w roku 2025 w ramach prowadzonej dzia³alno¶ci sportowej w dyscyplinie pi³ka siatkowa kobiet
- Promocja województwa warmiñsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
- Promocja Województwa Warmiñsko-Mazurskiego podczas rozgrywek Orlen Superligi pi³ki rêcznej kobiet w 2025 r.
- Przygotowanie i realizacja akcji promocyjnej "VIII turystyczne mistrzostwa Vlogerów"
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Us³ugi w zakresie promocji - kampania promocyjna na automatach paczkowych
wiêcej: Us³ugi w zakresie promocji »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.