Ogłoszenie z dnia 2015-09-30
Lidzbark Warmiński: Dostawa uzupełniająca do umowy podstawowej na Dostawę montaż i uruchomienie sprzętu, mebli i elementów wyposażenia Term Warmińskich.
Numer ogłoszenia: 143169 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lidzbarski, Kard. Stefana Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. s0-89 767 7900, faks 0-89 767 7903.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa uzupełniająca do umowy podstawowej na Dostawę montaż i uruchomienie sprzętu, mebli i elementów wyposażenia Term Warmińskich..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w zakresie:1. Oprogramowanie: Zarządzanie pokojami hotelowymi Wioski Wakacyjnej szt. 1 Komputerowy program hotelowy np. PROHOTT (lub równoważny) do zarządzania hotelami, motelami, pensjonatami i ośrodkami wczasowymi. Specyfikacja: - polski interfejs z obsługą polskich znaków, - współpraca z urządzeniami fiskalnymi wg polskiego prawa fiskalnego, - moduł rezerwacji (dodawanie, usuwanie, edycja danych, rezerwacje indywidualne i grupowe, karty pobytu), - moduł kasy (faktury, paragony, raporty kasowe), - moduł bezpieczeństwa i kontroli. 2. Oprogramowanie: Moduł integracji z istniejącym systemem ESOK (dla każdego POS) - szt. 8. Oprogramowanie systemowe integrujące zamówione stanowiska oparte na ekranach dotykowych z systemem ESOK, dostosowanie stanowisk do współpracy z systemem ESOK, przygotowanie indywidualne każdego ze stanowisk w zależności od posiadanej funkcji do obsługi klienta: - basenowego (sprzedaż rozliczanie usług basenowych SSB), - SPA (sprzedaż rozliczanie usług SPA tj. zabiegi, masaże PROFITT), - restauracyjnego (sprzedaż PRORESS), - zakupy (pamiątki, ręczniki, szlafroki inne PRORESS). 3. Oprogramowanie: Zarządzanie obiektem i komputerami ESOK POS Ruch klienta - szt. 1, - dostawa licencji serwerowych oprogramowania zarządzającego ruchem klienta i jego rozliczaniem wraz z odpowiednimi modułami tematycznymi do zarządzania: - częścią restauracyjną, - częścią SPA, - częścią sprzedaży towarów, - częścią basenową. Przedmiot Umowy obejmuje również: instalację, konfigurację, testowanie i przeszkolenie pracowników..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARTELA Sp. z o.o., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120140,25
Oferta z najniższą ceną: 120140,25 / Oferta z najwyższą ceną: 120140,25
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki na zamówienia uzupełniające jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest dostawa oprogramowania, które było również przedmiotem zamówienia podstawowego, a zamówienia uzupełniające w wysokości 20% zamówienia podstawowego zostały przewidziane w siwz oraz ogłoszeniu nr 2015/S 039-066240. Zamówienia podstawowego udzielono w trybie przetargu nieograniczonego.
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi odnowienia wsparcia i licencji dla: 2 urządzeń Fortinet FortiGate 200F oraz dla 2 maszyn wirtualnych Fortinet i FortiGate.
- Zapewnienie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Fortinet
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Radoszyce w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.