Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Suwałki: Dostawa narzędzi laryngologicznych, okulistycznych, chirurgicznych oraz żelu dla SPSW w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 143173 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax 087 5629594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi laryngologicznych, okulistycznych, chirurgicznych oraz żelu dla SPSW w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi laryngologicznych, okulistycznych, chirurgicznych oraz żelu dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 (pakiety I-VI) do SIWZ na okres 24 miesięcy. CPV 33162000-3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2)aktualnego -pod pojęciem aktualny Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne> odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /§ 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSW w Suwałkach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Szpitalna 60.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:30, miejsce: kancelaria SPSW w Suwałkach, ul. Szpitalna 60.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I: NARZĘDZIA LARYNGOLOGICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rurki do tchawicy metalowe z okienkiem nr 7 /śr. 11 mm, dł. 70-80 mm/ szt-20 2.Rurki do tchawicy metalowe z okienkiem nr 8 /śr. 12 mm dł. 80-85/ szt-20 3.Rurki do tchawicy metalowe z okienkiem nr 9 /śr. 13 mm dł. 90mm/ szt-16 4.Rurki do tchawicy metalowe z okienkiem nr 10 /śr. 14mm dł. 90 mm/ szt-8 5.Rurki do tchawicy metalowe, przedłużone nr 8 /śr. 12 mm dł. 85-105 mm/ szt-12 6.Rurki do tchawicy metalowe, przedłużone nr 9 /śr. 13 mm dł. 90-105 mm/ szt-12 7.Lusterka krtaniowe z rączką wymienną /bez uchwytu/ nr 2 śr. 14 mm szt-40 8.Lusterka krtaniowe z rączką wymienną /bez uchwytu/ nr 4 śr. 18 mm szt-40 9.Lusterka krtaniowe z rączką wymienną /bez uchwytu/ nr 6 śr. 22 mm szt-50 10.Lusterka krtaniowe z rączką wymienną /bez uchwytu/ nr 7 śr. 24 mm szt-50 11.Lusterka krtaniowe z rączką wymienną /bez uchwytu/ nr 8 śr. 26 mm szt-50 12.Lusterka krtaniowe z rączką wymienną /bez uchwytu/ nr 9 śr. 28 mm szt-50 13.Rączka do lusterka krtaniowego szt-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II: NARZĘDZIA DLA BLOKU OPERACYJNEGO W ODDZIALE OKULISTYCZNYM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nożyczki sprężynujące rąbkowe prawe i lewe zagięte pół-zakrzywione, długość 9-10 cm, typ CASTROVIEJO, TROUTMAN szt-4 2.Nożyczki sprężynujące dwustronne, boczne, sprężynujące, rąbkowe, zagięte, typ CASTROVIEJO, końce tępe, długość 9-11 cm szt-2 3.Nożyczki sprężynujące i krochirurgiczne zagięte, tępe końcówki długość 9-11 cm typ CASTROVIEJO szt-4 4.Penseta anatomiczna mikrochirurgiczna zagięta ok. 40 stopni - Standard szt-8 5.Penseta do capsulorexis, długość 80 mm/3,2 typ UTRATA lub GIMBEL szt-4 6.Haczyki czopery - manipulator THIBALET zagięty po kątem 60 stopni, końcówka zagięta szt-4 7.Imadło Arruga z zamkiem proste, o gładkiej powierzchni trzymającej igłę 14 cm szt-6 8.Imadło Arruga bez zamka proste lub zagięte, 14 cm szt -6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III: NARZĘDZIA CHIRURGICZNE WIELORAZOWEGO UŻYTKU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nożyczki chirurgiczne (typ COOPER) - jeden koniec ostry, odgięte, długość 165-170 mm szt-20 2.Nożyczki (typ COOPER)- końce ostre, odgięte, długość 165-170 mm szt-20 3.Nożyczki (typ COOPER)- jeden koniec ostry, proste długość 165-170 mm szt-20 4.Nożyczki (typ COOPER) - końce ostre, proste, długość 165-170 mm szt-20 5.Drut Kirschnera, długość 310 mm, średnica 2,0 szt-1060 6.Drut Kirschnera, długość 310 mm, średnica 1,6 szt-200 7.Drut Kirschnera, długość 310 mm, średnica 1,2 szt-80 8.Kleszczyki okienkowe typ FOERSRET b/ząbków, gładkie, proste 25 cm szt-24 9.Skrobaczka Bumm tępa 30 mm szt-8 10.Penseta chirur. B 200 mm szt-60 11.Trzonek do ostrzy nr 4 szt-24.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV: IGŁY CHIRURGICZNE WIELORAZOWEGO UŻYTKU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Igła chirurgiczna ostra, wielorazowego użytku z oczkiem do elastycznego przeciągania nici a nie do nawlekania ew. Z podwójnym oczkiem op/12 szt 3/8 koła B 2 op-5 2.Igła chirurgiczna j/w 3/8 koła B 3 op-8 3. Igła chirurgiczna j/w ½ koła G 4 op-4 4.Igła chirurgiczna j/w ½ koła G 5 op-6 5.Igła chirurgiczna j/w ½ koła G 6 op-5 6. Igła chirurgiczna j/w ½ koła Ga 3 op-3 7.Igła chirurgiczna j/w ½ koła E 1 op-3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V: ZESTAW DO KOLOGRAFII Z BARYTEM, ŻELE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do kolografii z barytem szt-200 2.Żel do USG op/0,5 lit. op-1000 3.Żel do USG op/5 lit. op-40 4.Żel do echokardiografu VIVID - 4 op/5 lit. op-12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI: WORKI FOLIOWE NA ZWŁOKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Worki foliowe na zwłoki dla dorosłych na zamek kolor biały lub szary szt-1000 2.Worki foliowe na zwłoki dla dzieci na zamek w kolorze białym szt-80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
- Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa wieży artroskopowej 4K i zestawu narzędzi manualnych do artroskopii na potrzeby Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o. o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.