Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-30
Tarnowskie Góry: Dostawa materiałów do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 143195 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji. Zamówienie składa się z 5części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia Pakiet nr 1 Opakowania rękawy papier-folia do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu Pakiet nr 2 Opakowania papier krepowany do sterylizacji para Pakiet nr 3 Materiały do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu wodna i tlenkiem etylenu Pakiet nr 4 Etykiety i taśmy do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu Pakiet nr 5 Testy chemiczne oraz biologiczne szybkiego odczytu do sterylizacji parą wodną 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach D.1 ÷ D.5 do SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nie krótszy niż 12 miesięczny okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia od daty dostawy do Szpitala. 5. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus , bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 33.19.11.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- złożyć oświadczenie według załącznika [E.1] do SIWZ. - złożyć dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany produkt normy PN-EN ISO 11607-1 (dla asortymentu w Pakiecie nr 1 poz. 1), normy PN-EN ISO 11140-1 (dla asortymentu w Pakiecie nr 3 poz. 6 oraz Pakiecie nr 5 poz. 4), - do pozycji 4 pakietu nr 3 wymagany dokument o dopuszczeniu do obrotu produktami biobójczymi oraz karta charakterystyki. - oświadczenie według załącznika [C] do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ 4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji dostaw - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), - nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów, - gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, - gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym, - w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym, - w razie konieczności zmiany miejsca dostawy, Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartosci umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie oparty na tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział zamówień publicznych, budynek administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2015 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Opakowania: rękawy papier-folia do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Asortyment j.m. Ilość / rok 1 Rękaw papierowo - foliowy Folia min 5 warstwowa, gramatura papieru minimum 60g/m2, wskaźniki S/EO w zgrzewie poza obszarem pakowania, nie posiadający nadruków na żadnej powierzchni, która jest przeznaczona do bezpośredniego kontaktu z wyrobami przeznaczonymi do zapakowania, z tyłu opakowania wyraźnie oznakowany kierunek otwierania przez odrywanie warstw, który zapewni najmniejsze naruszenie struktury włókna. Każda jednostka musi zawierać LOT, nazwę producenta, datę ważności,CE. Zgodny z PN-EN ISO 11607-1 Opakowanie transportowe trwale i czytelnie oznakowane musi zawierać informacje:opis zawartości, liczbę, nazwę wytwórcy lub dostawcy, datę produkcji, numer serii, zalecane warunki przechowywania, symbol CE Dostarczyć informacje dotyczące dopuszczalnego zakresu temperatur przy zgrzewaniu A Rękaw płaski 50 mm x 200 m rol 8 B Rękaw płaski 75 mm x 200 m rol 25 C Rękaw płaski 100 mm x 200 m rol 35 D Rękaw płaski 120 mm x 200 m rol 30 E Rękaw płaski 150 mm x 200 m rol 30 F Rękaw płaski 200/210 mm x 200 m rol 18 G Rękaw płaski 250 mm x 200 m rol 9 H Rękaw płaski 300 mm x 200 m rol 8 I Rękaw płaski 400 mm x 200 m rol 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 33.19.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Opakowania: papier krepowany do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Asortyment j.m. Ilość / rok 1 Papier krepowany, gramatura min. 60 g/m2 , zawartość chlorków i siarczanów max 0,02%: zielony: A Rozmiar 60 x 60 ark 6500 B Rozmiar 75 x 75 ark 2500 C Rozmiar 100 x 100 ark 2500 D Rozmiar 120 x 120 ark 100 2 Papier krepowany j/w kolor biały E Rozmiar 60 x 60 ark 6500 F Rozmiar 75 x 75 ark 2500 G Rozmiar 100 x 100 ark 2500 H Rozmiar 120 x 120 ark 100 I Włóknina z nawoju typu SMS o gramaturze 35 g/m2 55 cm x 100 m. rol. 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 33.19.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Materiały do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Asortyment j.m. Ilość / rok 1 Papier termoczuły do drukarki do sterylizatora Steri Vap szt 28 2 Test kontroli poprawnej pracy zgrzewarek w postaci arkusza bez folii ( opakowanie 250 szt.) op. 1 3 Papier do drukarki do sterylizatora Steri Vac 5 XL typ 4 - 100 szt 2 4 Naboje ze100 % tlenkiem etylenu do sterylizatora Steri Vac 5 XL. szt 192 5 Wskaźnik biologiczny w postaci fiolki zawierającej spory bakteryjne w ilości 106 +pożywkę potwierdzający skuteczność sterylizacji tlenkiem etylenu. Ostateczny wynik po 48 godzinach inkubacji. Walidowany z przyrządem testowym procesu składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego. Przyrząd testowy PCD w zastawie szt 200 6 Zintegrowany wskaźnik do kontroli wsadu w procesie sterylizacji tlenkiem etylenu w postaci samoprzylepnych testów paskowych pokrytych polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu, walidowany z typem przyrządu testowego procesu z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej. Zgodny z normą EN 867-5 i EN ISO 11140-1. (opakowanie 250 szt.) op. 1 Do pozycji 4 wymagany dokument o dopuszczeniu do obrotu produktami biobójczymi oraz karta charakterystyki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 33.19.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Etykiety i taśmy do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Asortyment j.m. Ilość / rok 1 Etykiety dwukrotnie przylepne, ze wskaźnikiem sterylizacji do pary wodnej, kompatybilne z metkownicą alfanumeryczną trzyrzędową GKE. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1 rolkę tuszującą na każde 12 rolek etykiet rol. 168 2 Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu kompatybilne z metkownicą alfanumeryczną trzyrzędową GKE. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1 rolkę tuszującą na każde 12 rolek etykiet rol 8 3 Taśma do zamykania pakietów ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną o rozmiarze 19 mm x 55 m rol 25 3 Taśma neutralna do zamykania pakietów sterylizacyjnych. Rozmiar 19 mm x 55 m szt 250 5 Metkownica alfanumeryczna trzyrzędowa kompatybilna z etykietami z pozycji 1 i 2. szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 33.19.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Testy chemiczne oraz biologiczne szybkiego odczytu do sterylizacji parą wodną..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Asortyment j.m. Ilość / rok 1 Test Bowie Dick w postaci paska z ruchomą substancją wskaźnikową kompatybilny z przyrządem PCD (pozycja nr 5) szt 400 2 Wskaźnik biologiczny w postaci fiolki zawierającej spory bakteryjne w ilości 106 + pożywkę, potwierdzający skuteczność sterylizacji parą wodną. Ostateczny odczyt wyniku po 3 - 5 godzin inkubacji kompatybilny z inkubatorem SGM Biotech. Op. po 100 szt szt 400 3 Zestaw uzupełniający do drukarki Citizen (inkubator SGM) kaseta tuszująca + rolka z papierem (nie termicznym) 57 mm szt 1 4 Zintegrowany test chemiczny klasy 5 z ruchomą substancją wskaźnikową do sterylizacji parą wodną zgodny z PN-EN 867 i ISO 11140. szt 12000 5 Przyrząd testowy PCD do kontroli wsadu, dla chemicznej i biologicznej oceny skuteczności sterylizacji parowej w postaci kapsuły z kwasoodpornej stali z wbudowaną wężownicą o długości 1,5m i średnicy 1mm szt 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 33.19.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostaw - 5
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- BZP.271.32.2024 "Dowożenie dzieci i uczniów zamieszkałych w Dzielnicy Repty Ślaskie do przedszkoli i szkół podstawowych w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usług w formie terapii integracji sensorycznej dla dzieci
- Świadczenie usługi ochrony mienia oraz zapewnienie wizyjnego systemu kontroli na terenie nieruchomości po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- BZP.271.33.2024 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt - psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt w 2025 roku
- Remont klatki schodowej w budynku wielorodzinnym przy ulicy Bytomskiej 3a, 3b w Tarnowskich Górach.
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego: sterylizator parowy, myjnia dezynfektor, aparat echokardiograf wraz z wyposażeniem dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi.
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników, krążków diagnostycznych, krążków antybiotykowych, szczepów wzorcowych, testów, do pracowni Mikrobiologii na potrzeby kierunku lekarskiego
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.