Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-16
Ruda Śląska: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Głównej 1
Numer ogłoszenia: 143224 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Głównej 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ulicy Głównej 1 w Rudzie Śląskiej: - roboty przygotowawcze, - wymiana instalacji centralnego ogrzewania, - przebudowa okien i dzwi, - docieplenie ścian zewnetrznych, - docieplenie stropodachu, - inne prace porządkowe i wykończeniowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 41.45.00.00 - 41.45.00.00 Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w wysokości 14.000,- zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają nastepujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykonawca musi wykazać iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał min. 3 roboty budowlane obejmujące prace polegające na termomodrenizacji budynków na kwotę brutto min. 500.000,- zł każda: - Wykonawca musi wykazać iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. wykonywania samodzielnych finkcji w zakresie kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót budowlanych w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej i sanitarnej w zakresie instalacji wod.-kan. ; - Wyonawca musi wykazac iż dyspnuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 3. Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania: - Wykonawca musi wykazać iż w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, jego obrót wyniósł nie mniej niż 1 mln zł - przez pojęcie obrotu należy rozumieć przychód netto ze sprzedazy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 5. Sprawozdanie finansowe (część tego sprawozdania tj. bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowych, o których mowa w ustawie o rachunkowości) a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości wraz z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zobowiazania i nalezności - za okres nie dłuższy niz ostatnie 3 lata obrotowe (2004-2006) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy6 to za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 7. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane nalezycie. 8. Wykaz osób i podmiotów (tzw. podwykonawcy, o ile Wykonawca zamierza powierzyć jakiś zakres zamówienia podwykonawcy - nazwy i adresy podwykonawców wpisac, o ile są już znani), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbednego do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu dołączyć nalezy kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okregowej Izby Inzynierów Budownictwa. 9. Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Sląska Wydział Zamówień Publicznych plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Ślaska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Ślaska Wydział Zamówień Publicznych - pokój 129 plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Ślaska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.10.2007.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Zakup i dostawa aparatu USG z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej na Chopina
- Zakup z dostawą artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Miejskiego Przedszkola nr 44 im. Koniczynki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 45 w Rudzie Śląskiej przy ul. B. Chrobrego 6.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.