Ogłoszenie z dnia 2013-07-15
Gniewkowo: Sukcesywna dostawa kostki brukowej wraz z krawężnikami i obrzeżami
Numer ogłoszenia: 143251 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o., ul. Kilińskiego 9, 88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3558451, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa kostki brukowej wraz z krawężnikami i obrzeżami.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kostki brukowej oraz krawężników i obrzeży wraz z transportem. 2.Zamówienie obejmuje zakup, dowóz i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego następującego asortymentu: 1)Obrzeże 6x20x100 806,20 m 2)Obrzeże 8x30x100 4 300,50 m 3)Obrzeże trawnikowe 50-75x20x6cm szare 410,00 m 4)Kostka szara 6 2 300,00 m2 5)Kostka szara 8 4 100,00 m2 6)Kostka kolor 6 8,00 m2 7)Kostka kolor 8 260,00 m2 8)Krawężniki uliczne 15x30x100 400,00 m 9)Krawężniki 12x25 (drogowe) 400,00 m 10)Krawężniki 12x25 (oporniki) 30,00 m 11)Krawężniki 12x25 (najazdowe) 25,00 m 12)Krawężniki 20x30 110,50 m 3.Ilości poszczególnych asortymentów składających się na przedmiot dostawy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zwiększeniu do 20% ilości w poszczególnych asortymentach. Ilości faktycznie zakupionego asortymentu jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Dostawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości dostawy faktycznie zakupionego towaru przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu dostawy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie leżało w interesie Zamawiającego. 5.Zamawiający w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli jakości wybranego przedmiotu dostawy częściowej, realizowanej na koszt Dostawcy. 6.W przypadku stwierdzenia, że dostawy są niezgodne z obowiązującymi aprobatami, lub normami Zamawiający może odmówić ich przyjęcia i naliczyć kary umownej. 7.Rozliczenie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane dostawy częściowe i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem wyrobów betonowych, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym. 9.Środki transportowe muszą posiadać urządzenia HDS do samodzielnego rozładunku materiałów. 10.Wykonawca dostarczy materiały chodnikowe do Bazy w Gniewkowie przy ul. 17 stycznia 22 lub na plac budów w odległości ok. 25 km od Gniewkowa. 11.Materiał należy dostarczyć na paletach, które po opróżnieniu będą przygotowane do odbioru przez Wykonawcę. 12.Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji części zamówienia w ciągu trzech dni roboczych od dnia złożenia zamówienia telefonicznego lub za pomocą faksu. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw. 13.Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na w/w asortyment od daty sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 14.Wykonawca na etapie dostaw do Zamawiającego dostarczy dokumenty potwierdzające dopuszczenie ww. materiałów do obrotu (poświadczenie jakości materiału). 15.Przedmiot zamówienia musi spełniać poniższe parametry: a) wymagania wobec betonowej kostki brukowej zgodnie z normą PN-EN (1338:2005) b) wymagania wobec krawężników i obrzeży betonowych (zgodnie z normą PN-EN 1340:2004 i PN-EN 1340:2004/AC).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 44.11.42.00 - Produkty betonowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Ell-Bet Sp.j., ul. Toruńska 35 A, 87-162 Lubicz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 256374,07
Oferta z najniższą ceną: 256374,07 / Oferta z najwyższą ceną: 264534,75
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ dostawy kostki brukowej wraz z krawężnikami i obrzeżami są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- IR.ZP.271.3.2025 Sukcesywna dostawa na rzecz Gminy Grybów wyrobów betonowych, żelbetowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych w roku 2025
- Remont ciągów pieszo-jezdnych przy Szkole Podstawowej nr 13 w Jaworznie przy ul. Urzędniczej 11
- Dostawa prefabrykatów betonowych na drogi gminne
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
- Dostawa materiałów betonowych
więcej: Materiały chodnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.