eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołoADAPTACJA POMIESZCZEŃ BURSY SZKOLNEJ NA CELE PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W KOLE PRZY ULICY KOLEJOWA 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Koło: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BURSY SZKOLNEJ NA CELE PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W KOLE PRZY ULICY KOLEJOWA 13
Numer ogłoszenia: 143300 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna , ul. Kolejowa 13, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610177, faks 063 2616727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwokolskie.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BURSY SZKOLNEJ NA CELE PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W KOLE PRZY ULICY KOLEJOWA 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, 2) wymianę stolarki drzwiowej oraz montaż nowej przegrody z PCW wraz z drzwiami, 3) szpachlowanie i malowanie sufitów i ścian po uprzednim przygotowaniu podłoży, 4) wykonanie na korytarzu i gabinecie dyrektora sufitów podwieszanych, 5) rozebranie i wykonanie nowych ścianek działowych w sanitariatach, 6) licowanie płytkami ścian w sanitariatach i fartuszków przy umywalkach, 7) demontaż starej i wykonanie nowej instalacji wod-kan w sanitariatach i dwóch gabinetach, 8) wykoannie okładziny posadzek z płytek gresowych w sanitariatach, archiwum, pom. gospod., 9) wymianę osprzętu wod-kan, 10) wymianę grzejników, 11) wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i oprawami oświetleniowymi, 12) wykonanie nowej instalacji teletechnicznej, 13) wykonanie chodników i podjazdu dla osób niepełnosprawnych na zewnątrz budynku, 14) wykonanie nowego ogrodzenia i bram wjazdowych z furtką, 15) remont elewacji przy wejsciu do budynku Szczegółowa charakterystyka, zakres oraz ilość robót budowlanych do wykonania został opisany w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w rozdziale II SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) posiadają doświadczenie zawodowe w charakterze Generalnego Wykonawcy wyrażające się w zrealizowaniu co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości minimum 300.000 zł brutto, 3) dysponują osobami które posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, 4) roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie rzeczowym i finansowym określonym w ofercie, 5) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców, 6) udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji producentów na zastosowane materiały i urządzenia, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawcy załączą do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w charakterze Generalnego Wykonawcy w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy), 3) informację na temat osób odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt 3 SIWZ - na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (aktualne uprawnienia budowlane, zaświadczenia potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 4) zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), z zachowaniem zapisu rozdziału VI ust. 1 pkt 4 i 5 SIWZ - na Załączniku Nr 4, 5) zobowiązanie o gotowości współpracy w przypadku udostępnienia przez inny podmiot, osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, zgodnie z podpisanym oświadczeniem, które stanowi Załączniki Nr 5..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk OFERTA, 2) kosztorys ofertowy wraz z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania lub protokółem danych wyjściowych do kosztorysowania, które Wykonawca zastosował do obliczenia ceny oferty w kosztorysie ofertowym, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert, 4) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI ust. 2 SIWZ, 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 6) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwokolskie.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bursa Szkolna w Kole ul. Kolejowa 13 62-600 Koło.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 45..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.