Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-19
Olsztyn: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA CMENTARZACH CZYNNYCH, ZAMKNIĘTYCH I WOJENNYCH
W OLSZTYNIE
Numer ogłoszenia: 143345 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Cmentarzy Komunalnych w Olsztynie , ul. Poprzeczna 9B, 10-281 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 526-97-02, faks 0-89 535-80-68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA CMENTARZACH CZYNNYCH, ZAMKNIĘTYCH I WOJENNYCH W OLSZTYNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na n/w cmentarzach: a) cmentarz komunalny przy ul. Poprzecznej 9B - 18,31 ha, b) cmentarz komunalny przy ul. Wadąskiej 11 - 29,00 ha, c) cmentarz zamknięty św. Józefa przy ul. Rataja - 4,90 ha, d) cmentarz zamknięty św. Jakuba przy Al. Wojska Polskiego - 2,56 ha, e) cmentarz zamknięty przy ul. Sielskiej - 0,32 ha, f) cmentarz wojenny z I i II wojny światowej przy ul. Szarych Szaregów - 1,39 ha, g) cmentarz wojenny Ofiar Terroru Hitlerowskiego przy ul. Baczewskiego - 0,04 ha, h) cmentarz wojenny rosyjski z I wojny światowej przy Al. Wojska Polskiego - 0,50 ha. 2. Zakres świadczonych usług wg rocznego harmonogramu utrzymania czystości i porządku na cmentarzach w Olsztynie obejmować będzie; 1) cmentarze komunalne przy ul. Poprzecznej 9B i ul. Wadąskiej 11: - odśnieżanie placu z odkuciem do tzw. czarnej nawierzchni wg mapy gospodarczej, - odśnieżanie alejek głównych wg mapy gospodarczej, - posypywanie piaskiem (alejek, chodników i placów), - zamiatanie alejek i chodników, - dwukrotne gruntowne wysprzątanie cmentarzy (wiosną i jesienią), - dwukrotne koszenie z wygrabieniem terenów zielonych, - pielęgnacyjne cięci żywopłotów. 2) cmentarze zamknięte św. Józefa, św. Jakuba i przy ul. Sielskiej: - dwukrotne gruntowne wysprzątanie (wiosną i jesienią), - dwukrotne koszenie z wygrabieniem terenów wolnych od zabudowy oraz zabudowanych nagrobkami, 3) cmentarze wojenne - przy ul. Szarych Szeregów, ul. Baczewskiego: - dwukrotne gruntowne wysprzątanie cmentarzy (wiosną i jesienią) - trzykrotne koszenie z wygrabieniem terenów zielonych, - zamiatanie alejek i chodników. 4) cmentarz wojenny rosyjski - przy Al. Wojska Polskiego: - dwukrotne koszenie z wygrabieniem terenów zielonych. 3. Stałe utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach w zależności od potrzeb bez względu na warunki pogodowe. 4. Usuwanie śniegu i gołoledzi w sezonie zimowym w zależności od potrzeb bez względu na porę dnia. 5. Codziennie do godz. 900 przegląd cmentarzy zamkniętych i wojennych z usunięciem przedmiotów i rzeczy zanieczyszczających cmentarze oraz informacja telefoniczna dla Zamawiającego o stanie cmentarzy. 6. Wykonanie prac wg kolejności określonej w rocznym harmonogramie prac oraz wg zaleceń Zamawiającego w ściśle określonym terminie. 7. Opracowanie do dnia 30 września każdego roku programu w zakresie przygotowania cmentarzy na Dzień Święta Zmarłych w ostatnim tygodniu października przy uwzględnieniu wystąpienia bardzo trudnych warunkach atmosferycznych i konieczności pracy w tym okresie na dwie zmiany jednocześnie na wszystkich cmentarzach. 8. Gromadzenie odpadów (śmieci) wyłącznie w pojemnikach na ten cel przeznaczonych przez Zamawiającego, natomiast elementy betonowe i kamienie składować wyłącznie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 9. Prowadzenie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż oraz w sposób nie powodujący szkód w zabudowie cmentarnej. 10. Utrzymanie szczególnego porządku na stanowisku pracy z uwagi na charakter obiektu jakimi są cmentarze. 11. Prowadzenie prac przez pracowników noszących estetyczny ubiór (ujednolicone ubrania robocze) oraz posiadanych oznaczenia indentyfikacyjne. 10. Odpowiedzialność za stan i jakość materiałów przekazanych przez Zamawiającego do wykonania zadań porządkowych. 12. Wykonanie dodatkowych prac porządkowych nie przewidzianych w harmonogramie prac zleconych przez Zamawiającego..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 PLN,
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech robót polegających na utrzymania czystości i porządku na obiektach cmentarnych, parkowych i innych obiektach o wartości każdej minimum 200.000,00 złotych. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w szczególnych okresach minimum 18 pracownikami do wykonania zamówienia w systemie dwuzmianowym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Cmentarzy Komunalnych
W OLSZTYNIE
10 - 281 Olsztyn, ul. Poprzeczna 9B
pok. 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Cmentarzy Komunalnych W OLSZTYNIE 10 - 281 Olsztyn, ul. Poprzeczna 9B pok. 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.