eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA CMENTARZACH CZYNNYCH, ZAMKNIĘTYCH I WOJENNYCH W OLSZTYNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-19

Olsztyn: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA CMENTARZACH CZYNNYCH, ZAMKNIĘTYCH I WOJENNYCH W OLSZTYNIE
Numer ogłoszenia: 143345 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Cmentarzy Komunalnych w Olsztynie , ul. Poprzeczna 9B, 10-281 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 526-97-02, faks 0-89 535-80-68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA CMENTARZACH CZYNNYCH, ZAMKNIĘTYCH I WOJENNYCH W OLSZTYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na n/w cmentarzach: a) cmentarz komunalny przy ul. Poprzecznej 9B - 18,31 ha, b) cmentarz komunalny przy ul. Wadąskiej 11 - 29,00 ha, c) cmentarz zamknięty św. Józefa przy ul. Rataja - 4,90 ha, d) cmentarz zamknięty św. Jakuba przy Al. Wojska Polskiego - 2,56 ha, e) cmentarz zamknięty przy ul. Sielskiej - 0,32 ha, f) cmentarz wojenny z I i II wojny światowej przy ul. Szarych Szaregów - 1,39 ha, g) cmentarz wojenny Ofiar Terroru Hitlerowskiego przy ul. Baczewskiego - 0,04 ha, h) cmentarz wojenny rosyjski z I wojny światowej przy Al. Wojska Polskiego - 0,50 ha. 2. Zakres świadczonych usług wg rocznego harmonogramu utrzymania czystości i porządku na cmentarzach w Olsztynie obejmować będzie; 1) cmentarze komunalne przy ul. Poprzecznej 9B i ul. Wadąskiej 11: - odśnieżanie placu z odkuciem do tzw. czarnej nawierzchni wg mapy gospodarczej, - odśnieżanie alejek głównych wg mapy gospodarczej, - posypywanie piaskiem (alejek, chodników i placów), - zamiatanie alejek i chodników, - dwukrotne gruntowne wysprzątanie cmentarzy (wiosną i jesienią), - dwukrotne koszenie z wygrabieniem terenów zielonych, - pielęgnacyjne cięci żywopłotów. 2) cmentarze zamknięte św. Józefa, św. Jakuba i przy ul. Sielskiej: - dwukrotne gruntowne wysprzątanie (wiosną i jesienią), - dwukrotne koszenie z wygrabieniem terenów wolnych od zabudowy oraz zabudowanych nagrobkami, 3) cmentarze wojenne - przy ul. Szarych Szeregów, ul. Baczewskiego: - dwukrotne gruntowne wysprzątanie cmentarzy (wiosną i jesienią) - trzykrotne koszenie z wygrabieniem terenów zielonych, - zamiatanie alejek i chodników. 4) cmentarz wojenny rosyjski - przy Al. Wojska Polskiego: - dwukrotne koszenie z wygrabieniem terenów zielonych. 3. Stałe utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach w zależności od potrzeb bez względu na warunki pogodowe. 4. Usuwanie śniegu i gołoledzi w sezonie zimowym w zależności od potrzeb bez względu na porę dnia. 5. Codziennie do godz. 900 przegląd cmentarzy zamkniętych i wojennych z usunięciem przedmiotów i rzeczy zanieczyszczających cmentarze oraz informacja telefoniczna dla Zamawiającego o stanie cmentarzy. 6. Wykonanie prac wg kolejności określonej w rocznym harmonogramie prac oraz wg zaleceń Zamawiającego w ściśle określonym terminie. 7. Opracowanie do dnia 30 września każdego roku programu w zakresie przygotowania cmentarzy na Dzień Święta Zmarłych w ostatnim tygodniu października przy uwzględnieniu wystąpienia bardzo trudnych warunkach atmosferycznych i konieczności pracy w tym okresie na dwie zmiany jednocześnie na wszystkich cmentarzach. 8. Gromadzenie odpadów (śmieci) wyłącznie w pojemnikach na ten cel przeznaczonych przez Zamawiającego, natomiast elementy betonowe i kamienie składować wyłącznie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 9. Prowadzenie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż oraz w sposób nie powodujący szkód w zabudowie cmentarnej. 10. Utrzymanie szczególnego porządku na stanowisku pracy z uwagi na charakter obiektu jakimi są cmentarze. 11. Prowadzenie prac przez pracowników noszących estetyczny ubiór (ujednolicone ubrania robocze) oraz posiadanych oznaczenia indentyfikacyjne. 10. Odpowiedzialność za stan i jakość materiałów przekazanych przez Zamawiającego do wykonania zadań porządkowych. 12. Wykonanie dodatkowych prac porządkowych nie przewidzianych w harmonogramie prac zleconych przez Zamawiającego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 PLN,

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech robót polegających na utrzymania czystości i porządku na obiektach cmentarnych, parkowych i innych obiektach o wartości każdej minimum 200.000,00 złotych. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w szczególnych okresach minimum 18 pracownikami do wykonania zamówienia w systemie dwuzmianowym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Cmentarzy Komunalnych W OLSZTYNIE 10 - 281 Olsztyn, ul. Poprzeczna 9B pok. 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Cmentarzy Komunalnych W OLSZTYNIE 10 - 281 Olsztyn, ul. Poprzeczna 9B pok. 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.