Ogłoszenie z dnia 2010-05-25
Warszawa: Wykonanie usług w zakresie pielęgnacji zieleni osiedlowej w przedmiocie dwukrotnego interwencyjnego koszenia trawników w okresie maj - lipiec 2010 r. na terenach ZGN Mokotów m. st. Warszawy będących w administracji DOM Wierzbno, DOM Służewiec.
Numer ogłoszenia: 143356 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie pielęgnacji zieleni osiedlowej w przedmiocie dwukrotnego interwencyjnego koszenia trawników w okresie maj - lipiec 2010 r. na terenach ZGN Mokotów m. st. Warszawy będących w administracji DOM Wierzbno, DOM Służewiec..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą prace polegające na interwencyjnym koszeniu trawników z grabieniem i wywozem skoszonej trawy,- zgodnie ze wskazaniem Inspektora Nadzoru Działu ds. Zieleni Zamawiającego, 2. Prace, o których mowa w ust.1 będą wykonywane pod nadzorem Działu ds. Zieleni ZGN Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 02-647 Warszawa, ul. Bachmacka 1A. 3. Prace, o których mowa w ust.1 wykonywane będą na podstawie odrębnych pisemnych zleceń, wydawanych przez Dział ds. Zieleni Zamawiającego ze szczegółowym określeniem zakresu i ich ilości, zgodnie z protokołem typowania i przedmiarem prac oraz z określeniem terminu ich rozpoczęcia i zakończenia. Prawidłowe wykonanie prac, o których mowa w zdaniu pierwszym, każdorazowo potwierdzane będzie protokołem odbioru końcowego przez Inspektora Nadzoru Działu ds. Zieleni Zamawiającego. 4.Zlecenia, o których mowa w ust. 3, wystawia Inspektor Nadzoru Działu ds. Zieleni Zamawiającego, po ich wcześniejszym zatwierdzeniu do realizacji pod względem zgłoszonych potrzeb przez Kierownik Działu ds. Zieleni Zamawiającego. 5. Wykonanie prac, o których mowa w ust. 1 umowy będzie następować według następujących zasad: 1) I-sze koszenie: w ciągu 21 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu podpisania umowy i odebrane przez Zamawiającego bezusterkowymi protokołami odbioru z udziałem przedstawicieli poszczególnych DOM-ów, 2) II-gie koszenie: rozpoczęcie nastąpi po zakończeniu pierwszego koszenia nie wcześniej jednak niż po 25 dniach od podpisania niniejszej umowy i zostanie wykonane w ciągu 21 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu rozpoczęcia i odebrane przez Zamawiającego bezusterkowymi protokołami odbioru z udziałem przedstawicieli poszczególnych DOM-ów, przy czym wywóz skoszonej trawy musi następować bezpośrednio po jej zgrabieniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SITA POLSKA, ul. Zawodzie 5, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101854,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101854,00
Oferta z najniższą ceną: 101854,00 / Oferta z najwyższą ceną: 101854,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienia podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidział możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w roku 2025.
- Świadczenie usług sprzątania
- Obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Bobolice oraz obsługa stadionu miejskiego w Bobolicach w 2025 roku
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Usługa utrzymania Placu Jana Pawła II w Rudzie Śląskiej w roku 2025
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.