To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-31
Warszawa: Dostawa mebli ( szafki,blaty,sofy,biurka,lady z nadstawkami,krzesła) z montażem do Instytutu Kardiologii
Numer ogłoszenia: 143375 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103973 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli ( szafki,blaty,sofy,biurka,lady z nadstawkami,krzesła) z montażem do Instytutu Kardiologii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli ( szafki,blaty,sofy,biurka,lady z nadstawkami,krzesła) z montażem do Instytutu Kardiologii - Znak sprawy: 48/2009 - część I meble różne ( szafy,saefki,sofy,biurka i inne)-230 szt. - część II lady proste i zaokrąglone z nadstawkami - 4 szt.. - część III krzesła obrotowe i stacjonarne -81 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 167386.0 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble różne (szafy,szafki,sofy,biurka i inne) - 230 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABRAKSAS JOANNA WIATR, ANITA KULIŃCZYK-PAWŁOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
ABRAKSAS JOANNA WIATR, ANITA KULIŃCZYK-PAWŁOWSKA
- ABRAKSAS Joanna Wiatr, Anita Kulińczyk-Pawłowska, ul. Srebrna 16, 00-810 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 110519.0
- Oferta z najniższą ceną: 110519.0 oferta z najwyższą ceną: 110519.0
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Lady proste i zaokrąglone z nadstawkami - 4 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABRAKSAS JOANNA WIATR, ANITA KULIŃCZYK-PAWŁOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
ABRAKSAS JOANNA WIATR, ANITA KULIŃCZYK-PAWŁOWSKA
- ABRAKSAS Joanna Wiatr, Anita Kulińczyk-Pawłowska, ul.Srebrna 16, 00-810 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 49700.0
- Oferta z najniższą ceną: 49700.0 oferta z najwyższą ceną: 49700.0
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Krzesła obrotowe i stacjonarne - 81 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD Sp. z o.o., Al. Ujazdowskie 26/32, 00-478 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7167.0
- Oferta z najniższą ceną: 7167.0 oferta z najwyższą ceną: 25933.0
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli w ramach w ramach realizacji projektu "Pewny start w zawodową przyszłość"
- Dostawę wyposażenia meblowego dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Dostawa mebli
- Dostawa szaf metalowych do Instytutu Nauk o Zdrowiu.
- "Dostawa i wykonanie mebli do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (III części)
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.