Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Białystok: Roboty budowlane w zakresie modernizacji pomieszczeń budynku Pływalni P1 przy ul. Włókienniczej 4 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 143401 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Włókiennicza 4, 15-465 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6652870, fax 085 6652871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystokmosir.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie modernizacji pomieszczeń budynku Pływalni P1 przy ul. Włókienniczej 4 w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wielobranżowych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie z przedmiarami robót i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, będącymi załącznikami do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie lub remont obiektu użyteczności publicznej, o wartości min. 200 tys. złotych każde. 3) dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej), wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, 5) udzielą 3-letniej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, 3) wykaz minimum 2 zamówień wykonanych w okresie ostatnich 5 lat lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat - za ten okres, na roboty budowlane o podobnym charakterze tj. wykonanie lub remont obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 200 tys. złotych każde, zawierający wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców, potwierdzony referencjami (opiniami) poprzednio zamawiających, stwierdzającymi, iż roboty zostały wykonane należycie; 4) wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z załączeniem uprawnień budowlanych (w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej) oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 5) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje sprzętem, niezbędnym do wykonania zamówienia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie 2 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie jego oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystokmosir.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 15-465 Białystok ul. Włókiennicza 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 15-465 Białystok ul. Włókiennicza 4 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- "Ochrona i dozór wyposażenia i budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Białymstoku, terenu należącego do Zespołu wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem"
- Dostawa materiałów promocyjnych II
- Naprawa nawierzchni bitumicznej na drodze wojewódzkiej Nr 686 Zajma-Michałowo-Jałówka w km 0+000-7+900.
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Fastach rok szkolny 2024/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych do realizacji inwestycji na przejściach granicznych województwa podlaskiego.
- "DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH OPATRUNKOWYCH DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Brześciu Kujawskim
- "Przebudowa i adaptacja części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej w Nowych Piekutach"
- Adaptacja pomieszczeń budynku przedszkola na żłobek w miejscowości Uherce Mineralne
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.