eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRenowacja istniejącego kanału ogólnospławnego zlokalizowanego w drodze dojazdowej do bloku nr 126 przy ul. Marysińskiej 90 w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Łódź: Renowacja istniejącego kanału ogólnospławnego zlokalizowanego w drodze dojazdowej do bloku nr 126 przy ul. Marysińskiej 90 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 143449 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty, ul. Zachodnia 47, 91-065 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385107, fax 042 6385106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: komunalny.baluty@uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja istniejącego kanału ogólnospławnego zlokalizowanego w drodze dojazdowej do bloku nr 126 przy ul. Marysińskiej 90 w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na remoncie istniejącego kanału ogólnospławnego D=0,25 m z kamionki o łącznej długości L=165,22 m (przyjęto długość kanału z kamerowania - brak dokumentacji archiwalnej ZWiK), zlokalizowanego w drodze dojazdowej do bloku nr 126 przy ul. Marysińskiej 90 na odcinku od wlotu do kolektora ogólnospławnego J II 0,70 x 1,25 m w ul. Marysińskiej do studni nr 5.2, przeprowadzony metodą bezodkrywkową. Remont odbywać się będzie w V etapach. Zakres rzeczowy robót obejmuje: - wybudowanie dwóch studzienek rewizyjnych Dn=1,0 m z kręgów betonowych na przyłączach do posesji nr 90 (blok 126) w punktach nr 3.1 oraz 4.1, - oczyszczanie kanału, - wprowadzenie do wnętrza kanału powłoki z tworzywa sztucznego, która zapewni szczelność kanału (zlikwiduje spękania, ubytki), - odtworzenie nawierzchni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w wysokości 2 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający nw. warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - posiadają wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub są zarejestrowani w odpowiednich rejestrach; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej trzy roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie, remoncie sieci kanalizacyjnych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (min. 200.000 zł brutto każda robota) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; - min. 1 osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych; - dysponują minimum: 1 samochodem ciężarowym oraz 1 samochodem z wywrotką, koparką, zagęszczarką do gruntu; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia o wartości min. 150.000 zł; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Pzp. załącznik nr 2 Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź z określonym przez organ wydający powyższy dokument terminem ważności załącznik nr 3 Wykaz co najmniej trzech robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie, remoncie sieci kanalizacyjnych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 200.000 zł brutto każda robota) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie -referencje załącznik nr 4 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia w zakresie budowy, przebudowy, remontu sieci kanalizacyjnych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności załącznik nr 5 Uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone przez tę izbę, z określonym w nich terminem ważności załącznik nr 6 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ,jakimi dysponuje Wykonawca załącznik nr 7 Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości min. 150.000 zł załącznik nr 8 Harmonogram rzeczowo - finansowy dla robót objętych zamówieniem. załącznik nr 9 Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Delegatura UMŁ Łódź-Bałuty 91-065 Łódź, ul. Zachodnia 47 pok. 317.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Delegatura UMŁ Łódź-Bałuty 91-065 Łódź, ul. Zachodnia 47 pok. 318.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.