eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GąbinZAKUP (DOSTAWĘ) W FORMIE SPRZEDAŻY LEASINGOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Gąbin: ZAKUP (DOSTAWĘ) W FORMIE SPRZEDAŻY LEASINGOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI
Numer ogłoszenia: 14346 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Gąbin , ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin, woj. mazowieckie, tel. 024 2674164, faks 024 2674164.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gabin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP (DOSTAWĘ) W FORMIE SPRZEDAŻY LEASINGOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP (DOSTAWĘ) W FORMIE SPRZEDAŻY LEASINGOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.26.00 - 29.52.26.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 7.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 7.1.2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. W tym przypadku Wykonawca jest obowiązany podać ich wartość (wartości części usługi, za którą Wykonawca był odpowiedzialny), przedmiot, daty, miejsca wykonania, odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne, protokoły odbioru, potwierdzenia dokonania płatności lub inne - zgodnie z wyborem Wykonawcy); 7.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.1.4. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. 7.1.5. zgodnie z art. 44 ustawy P.z.p. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 7.2. Spełnianie warunków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie stosownie do art. 23 P.z.p. (na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki zawarte w części 7 SIWZ muszą spełniać w sposób następujący: 1) wymienione w poz. 7.1.2. 7.1.3. SIWZ muszą być spełnione łącznie; 2) wymienione w poz. 7.1.1. 7.1.4. 7.1.5. SIWZ muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oddzielnie. 7.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 7.3.1. Ocena spełniania przez Wykonawcę w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8 niniejszej SIWZ i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w.w warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie do uzupełnienia wymaganych dokumentów lub oświadczeń dotyczących spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p. 7.3.2. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a tym samym odrzuceniem jego oferty. 7.3.3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w części 7 SIWZ oraz formalnej poprawności oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 8.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.1.2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (wartości części usługi, za którą Wykonawca był odpowiedzialny), przedmiotu, daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne, protokoły odbioru, potwierdzenia dokonania płatności lub inne - zgodnie z wyborem Wykonawcy); Uwaga: Z załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, musi jednoznacznie wynikać, że odnoszą się do zamówień wyszczególnionych w wykazie! 8.1.3. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do treści art. 24 ust. 1 i ust. 2 P.z.p. - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 5 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się), 8.1.4. oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 P.z.p. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 P.z.p. - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się), 8.1.5. projekt umowy leasingu operacyjnego, 8.2. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 8.2.1. pełnomocnictwo osóby uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, 8.2.2. dokument, w którym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gabin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta i Gminy 09-530 Gąbin ul. Stary Rynek 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Urzad Miasta i Gminy 09-530 Gąbin ul. Stary Rynek 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.