eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomDocieplenie (termomodernizacja) Budynku nr 5 na terenie Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu przy ul. Stefana Batorego 15 w Bytomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-28

Bytom: Docieplenie (termomodernizacja) Budynku nr 5 na terenie Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu przy ul. Stefana Batorego 15 w Bytomiu.
Numer ogłoszenia: 143470 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital2.bytom.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie (termomodernizacja) Budynku nr 5 na terenie Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu przy ul. Stefana Batorego 15 w Bytomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu termomodernizacji ścian i stropodachu, prac remontowo-konserwatorskich na fragmentach ceglanych elewacji oraz wymiany wewnętrznej instalacji CO., przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Z zakresu prac objętych zamówieniem, a określonych w dokumentacji projektowe opracowanej przez Proelmax 44-100 Gliwice, ul. Aronii 6/2 , Zamawiający wyłącza wszelkie prace ogólnobudowlane, elektryczne i instalacyjne, wymianą stolarki okiennej, drzwiowej, wymianą dźwigów osobowych, wiatrołapu. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez PROELMAX , 44-100 GLIWICE , ul. Aronii 6 / 2 zawierająca projekt. Postępowanie nie obejmuje swym zakresem - w szczególności między innymi pkt 3.6 , 3.7 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót - pkt 3 do 7.1 dotyczące wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów. Zakres prac budowlanych został podzielony na 3 zadania tj: Zadanie nr 1 Termomodernizacja ścian zewnętrznych wraz z czyszczeniem elewacji Opis przedmiotu zamówienia Zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego konieczne jest wykonanie ocieplenia ścian warstwą dociepleniową grubości minimum 12 cm. Ze względu na historyczny charakter elewacji budynku ocieplenie zewnętrzne proponuje się zastosować na fragmentach ścian pokrytych tynkiem zewnętrznym. Zakres prac: - Prace przygotowawcze - Roboty izolacyjne ścian piwnic - Skucie zmurszałych tynków na tynkowanych częściach elewacji - Oczyszczenie ceglanych ścian zewnętrznych - Termomodernizacja ścian zewnętrznych - Montaż daszków nad wejściami - Demontaż i montaż obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez PROELMAX , 44-100 GLIWICE , ul. Aronii 6 / 2 zawierająca projekt specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót - pkt1do 2, 8 do 15.1 z wyłączeniem pkt 3 do 7.1 łącznie z robotami izolacyjnymi ścian piwnic. Zadanie nr 2 Docieplenie stropodachu Współczynnik przenikania ciepła dla stropodachu wynosi 1,60 W/m2K> od wymaganego U= 0,25 W/m2K. Konieczne docieplenie warstwą izolacyjną gr. min. 16 cm. Jako pokrycie należy zastosować folię wierzchniego krycia typu Rhenofol gr. min. 1,5mm(szara), jako warstwę docieplenia zastosować warstwę płyt styropianowych lub zamiennie warstwę z płyt sztywnej pianki poliuretanowej. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez PROELMAX , 44-100 GLIWICE , ul. Aronii 6 / 2 zawierająca projekt specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót pkt 16 do 17.1 Zadanie nr 3 Wymiana instalacji C.O. Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie wewnętrznej instalacji c.o. w budynku. Grzejniki projektowane w objętych opracowaniem pomieszczeniach będą zasilane z istniejącej w budynku instalacji centralnego ogrzewania. W pomieszczeniach ( za wyjątkiem części czystej bloku operacyjnego - nie objętego opracowaniem) przewidziana ogrzewanie wodne grzejnikami płytowymi w wykonaniu higienicznym wg. Załączonego opracowania projektowego Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez PROELMAX , 44-100 GLIWICE , ul. Aronii 6 / 2 zawierająca projekt specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót c.o..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.21.21.40-0, 45.33.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 12.2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Zadanie nr 1 - 16 00,00 zł. (słownie: szesnaście tysięcy złotych i 00/100). Zadanie nr 2 - 1 500,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych i 00/100). Zadanie nr 3 - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). 12.3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 12.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 12.4.1.1. pieniądzu, 12.4.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 12.4.1.3. gwarancjach bankowych, 12.4.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 12.4.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 12.5. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego : 16/16PN/2014 12.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, ING Bank Śląski nr rachunku 05 1050 1230 1000 0023 1883 6794..W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. 12.7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): 12.7.1. nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, 12.7.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 12.7.3. kwotę gwarancji, 12.7.4. termin ważności gwarancji, 12.7.5. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 12.7.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 12.7.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.7.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 12.7.5.4. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.8. Postanowienia o których mowa w pkt. 12.7 SIWZ odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 12.9. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom (Kancelaria Główna Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu (blok 2, pokój nr 2) natomiast kopię dowodu wniesienia wadium, należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.2. Jako robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie realizację dotyczącą termomodernizacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, i wartości nie niższej jak: w zamach zadania nr 1 - 800.000,00 zł, w ramach zadania nr 2 - 60.000,00 zł w ramach zadania nr 3 - 250.000,00 zł przy czym przez wartość roboty należy rozumieć kwotę umowną. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN, przy zastosowaniu kursów walutowych po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk: Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie wyższe i co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót, gdzie był odpowiedzialny w szczególności za wykonywanie robót budowlanych dotyczących oraz posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju. Kierownika robót instalacyjnych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji c.o., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk: Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie wyższe i co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót, gdzie był odpowiedzialny w szczególności za wykonywanie robót budowlanych dotyczących oraz posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju. Kierownika robót instalacyjnych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji c.o., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1). dysponują, lub będą dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę co najmniej 150 000,00 zł, co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.6. 2). są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł, co powinno wynikać z dokumentu określonego w pkt. 10.1.5.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    10.1.2. wykazu wykonanych, niewykonanych lub nienależycie wykonanych robót budowlanych (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie należy ująć roboty wykonane (tj. zakończone) w zakresie niezbędnym do wykazania w sposób bezsporny spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt. 9.1.2 oraz wszelkie roboty tego typu niewykonane lub wykonane nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Uwaga: Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy co najmniej jedna robota będzie nienależycie wykonana lub niewykonana spośród robót , które Wykonawca winien ująć w wykazie, Wykonawca ten zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, również jedna robota nienależycie wykonana, lub nie wykonana będzie liczona łącznie dla wszystkich robót ujętych w wykazie niezależnie od podmiotu, który ją wykonał.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.19. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.2 , parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji )..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja ścian zewnętrznych wraz z czyszczeniem elewacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego konieczne jest wykonanie ocieplenia ścian warstwą dociepleniową grubości minimum 12 cm. Ze względu na historyczny charakter elewacji budynku ocieplenie zewnętrzne proponuje się zastosować na fragmentach ścian pokrytych tynkiem zewnętrznym. Zakres prac: - Prace przygotowawcze - Roboty izolacyjne ścian piwnic - Skucie zmurszałych tynków na tynkowanych częściach elewacji - Oczyszczenie ceglanych ścian zewnętrznych - Termomodernizacja ścian zewnętrznych - Montaż daszków nad wejściami - Demontaż i montaż obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez PROELMAX , 44-100 GLIWICE , ul. Aronii 6 / 2 zawierająca projekt specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót - pkt1do 2, 8 do 15.1 z wyłączeniem pkt 3 do 7.1 łącznie z robotami izolacyjnymi ścian piwnic..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Docieplenie stropodachu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Współczynnik przenikania ciepła dla stropodachu wynosi 1,60 W/m2K> od wymaganego U= 0,25 W/m2K. Konieczne docieplenie warstwą izolacyjną gr. min. 16 cm. Jako pokrycie należy zastosować folię wierzchniego krycia typu Rhenofol gr. min. 1,5mm(szara), jako warstwę docieplenia zastosować warstwę płyt styropianowych lub zamiennie warstwę z płyt sztywnej pianki poliuretanowej. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez PROELMAX , 44-100 GLIWICE , ul. Aronii 6 / 2 zawierająca projekt specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót pkt 16 do 17.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana instalacji C.O..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie wewnętrznej instalacji c.o. w budynku. Grzejniki projektowane w objętych opracowaniem pomieszczeniach będą zasilane z istniejącej w budynku instalacji centralnego ogrzewania. W pomieszczeniach ( za wyjątkiem części czystej bloku operacyjnego - nie objętego opracowaniem) przewidziana ogrzewanie wodne grzejnikami płytowymi w wykonaniu higienicznym wg. Załączonego opracowania projektowego Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez PROELMAX , 44-100 GLIWICE , ul. Aronii 6 / 2 zawierająca projekt specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót c.o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.