eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskSerwisowanie i naprawy pojazdów mechanicznych, zabudowy specjalnej oraz sprzętu lotniskowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-21

Łask: Serwisowanie i naprawy pojazdów mechanicznych, zabudowy specjalnej oraz sprzętu lotniskowego
Numer ogłoszenia: 14348 - 2016; data zamieszczenia: 21.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 261 554 591, faks 261 554 709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwisowanie i naprawy pojazdów mechanicznych, zabudowy specjalnej oraz sprzętu lotniskowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie napraw, konserwacji i przeglądów technicznych pojazdów mechanicznych, zabudowy specjalnej samochodów strażackich oraz sprzętu lotniskowego Zamawiającego. 2. Zamówienie podzielono na 14 części. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 6 miesięcy gwarancji dla części I - XII, co najmniej 3 miesiące gwarancji dla części XIII oraz co najmniej 12 miesięcy gwarancji dla części XIV. 5. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4, 50.11.31.00-1, 50.11.41.00-8, 50.80.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 PLN dla całości zamówienia lub: dla części 1-250,00 PLN, dla części 2-250,00 PLN, dla części 3-300,00 PLN, dla części 4-200,00 PLN, dla części 5-100,00 PLN, dla części 6-50,00 PLN, dla części 7-100,00 PLN, dla części 8-850,00 PLN, dla części 9-200,00 PLN, dla części 10-50,00 PLN, dla części 11-100,00 PLN, dla części 12-50,00 PLN, dla części 13-1300,00 PLN, dla części 14-1700,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w uPzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją, wadium na Serwisowanie i naprawy pojazdów mechanicznych, zabudowy specjalnej oraz sprzętu lotniskowego, nr sprawy 16/PN/2016, Nr NIP (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 01.02.2016 r. do godz. 11:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności(załącznik nr 2 do SIWZ) 2 Posiada uprawnienia Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) dla danego typu pojazdów (dotyczy części VIII i IX zamówienia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż: 1. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), 2. posiada stacjonarny warsztat naprawcze w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego za wyjątkiem Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO), 3. posiada własny potencjał techniczny, umożliwiający odholowanie i przewiezienie uszkodzonego sprzętu Zamawiającego z miejsca awarii do własnego warsztatu naprawczego w formie kserokopii dowodu rejestracyjnego holownika bądź lawety potwierdzonej za zgodność z oryginałem (dotyczy części I - XIII), 4. posiada pojazd techniczny wyposażony w urządzenia do pomiaru ciśnienia i wydajności pomp i silników hydraulicznych (dotyczy części XIV)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ, 3. jeżeli Wykonawca polega na potencjale podmiotów trzecich, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ, 4. w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, 5. potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Warunki gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego, budynek nr 222 pokój 307, 308 lub pocztą lub pobrać ze strony Internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Przesłać do dn. 01.02.2016 r. do godz. 11:00 na adres Zamawiającego podany w punkcie 1.1.1 SIWZ lub składać osobiście w siedzibie Zamawiającego podany w pkt. 1.1.2 SIWZ, biuro przepustek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Opel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawy i serwisowanie autobusów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Fiat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Ford.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Skoda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Kia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki VW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Iveco.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Mercedes.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów czterokołowych QUAD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Man.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Volvo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Naprawy, konserwacje i przeglądy techniczne zabudowy specjalnej samochodów strażackich oraz sprzętu silnikowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Naprawy i serwisowanie sprzętu lotniskowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia oraz wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Warunki gwarancji - 5
    • 3. Czas rozpoczęcia usuwania awarii - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.