Ogłoszenie z dnia 2017-01-26
Ogłoszenie nr 14348 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.
Olsztyn: Zakup pojazdu ciężarowego o ładowności min. 6 500 kg wraz z HDS.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 373132
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny
51086673300000, ul.
ul. Cementowa
3,
10429
Olsztyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
89 535 66 30, faks
89 535 66 40, e-mail
psd@powiat-olsztynski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-olsztynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pojazdu ciężarowego o ładowności min. 6 500 kg wraz z HDS.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu ciężarowego o ładowności min 6500 kg wraz z HDS.2.Specyfikacja pojazdu: 1)rok produkcji - po 2006; 2)napęd - 4x4 (tylne koła podwójne); 3)przebieg - max. 250 000 km; 4)moc silnika; - min. 250 KM; 5)skrzynia biegów - manualna; 6)rodzaj paliwa - olej napędowy; 7)dopuszczalna ładowność - min. 6,5 tony, max 9,0 ton; 8)skrzynia ładunkowa: -rozładunek na 3 strony; -wysokość podłogi skrzyni do podłoża max 1,4 m; -skrzynia ładunkowa z hydroburtą 9)HDS (5 i 6 funkcja) wysięg min. 7,5m; -rotator; -obciążenie graniczne min. 500 kg przy max. wysięgu; -chwytak kopiący dwułupinowy z zębami; -hak; -aktualne dopuszczenie pojazdu do pracy przez Urząd Dozoru Technicznego (dokument/y z przeprowadzonego/ych aktualnego/ych badania/ń przez UDT. 10)zaczep do przyczepy min. 10 ton; 11)nowy komplet opon w tym zapasowe; 12)samochód musi posiadać fabrycznie montowaną kierownicę po lewej stronie pojazdu; 16układ hamulcowy ABS; 17)układ kierowniczy ze wspomaganiem; 18)typ kabiny kierowcy- trzyosobowa dzienna- fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. 19)norma emisji spalin min. EURO 3; 20)ilość osi: 2 21)pojazd nie może mieć uszkodzeń blacharskich i mechanicznych, tj. nie może mieć: śladów korozji karoserii, perforacji, wycieków olejów i pozostałych płynów eksploatacyjnych oraz uszkodzeń zawieszenia i układu kierowniczego. 22)pojazd musi posiadać wszelkie niezbędne dokumenty do zarejestrowania na Zamawiającego oraz umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych. 23)pojazd musi być sprawny technicznie, po przeglądzie poświadczonym w autoryzowanym serwisie, 24)pojazd musi być bezwypadkowy; 25)na sprzedaż pojazdu Wykonawca wystawi fakturę, którą przekaże Zamawiającemu w dniu odbioru pojazdu. 26)w dniu dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: -komplet potrzebnych do użytkowania kluczyków (w tym zapasowe), -polski dowód rejestracyjny wraz z książką pojazdu -instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim; -dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych; -kartę lub książkę gwarancyjną 27)pojazd ma być wyposażony w apteczkę, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy; 28)pojazd musi posiadać belkę świetlną na dachu;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34142000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT237000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 291510,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Olsztynie i zamiejscowych stanowisk pracy oraz odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego
- Dostawa trenażera do pracowni umiejętności pielęgniarskich w Szkole Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa pieczywa oraz produktów cukierniczych
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Wykonanie instalacji systemów antenowych dla KWP w Olsztynie - 2 zadania częściowe (zaprojektowanie, dostawa, montaż, wykonanie dokumentacji powykonawczej)
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.