Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-31
Rzeszów: Dostawa systemu elektronicznego do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów
Numer ogłoszenia: 143503 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, faks 017 8536421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nie posiadająca osobowości prawnej (jedn. budżet.).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu elektronicznego do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu elektronicznego do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów. 2) Zakres przedmiotu zamówienia: - dostawa systemu elektronicznego - zainstalowanie systemu na jednym stanowisku roboczym we wskazanej lokalizacji - wdrożenie systemu - przeszkolenie pracowników - dostarczenie dokumentacji użytkownika..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych a w szczególności: 1) Wykonawca składający ofertę winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie okres min. 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości jednej dostawy min. 60 tys. zł brutto. 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców warunki określone wyżej powinny być spełnione przez wszystkie te podmioty łącznie. d) Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz oświadczeniami. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni spełnianie warunków wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Wzór formularza oferty (załącznik Nr 1 do specyfikacji) oraz zawierać załączniki: - Załącznik Nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik Nr 2 - a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych w pkt. a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. - Załącznik Nr 3 - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. - Załącznik Nr 4,5 - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Załącznik Nr 6 - Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wg podanego wzoru Doświadczenie wykonawcy. Zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia to dostawy systemu elektronicznego do prowadzenia ewidencji ściśle ze sposobem określonym rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 grudnia 2004r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów (Dz.U. Nr 7, poz. 55 z 2005 r.), zawierającym wszystkie elementy ewidencji określone w ww. rozporządzeniu oraz generującego wszystkie raporty zgodne z zał. nr 1-7 ww. rozporządzenia. - Załącznik Nr 7 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Załącznik Nr 8 - Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 - załącznik Nr 2, składa dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4) a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. c) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: - formularz oferty i załączniki nr 7 i 8 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, - załączniki nr 1-5 winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie - załączniki: nr 6 Ponieważ oceniany będzie łączne doświadczenie wspólnie ubiegających sie o udzielenie zmówienia wykonawców , nie jest wymagane złożenie w/w dokumentów przez wszystkich Wykonawców lecz dokumenty te mają obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykażą spełnianie tego warunku łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9 - pok. 215 - odbiór osobisty lub przesłanie pocztą - za odpłatnością 0,15 zł za stronę formatu A-4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pok. Nr 222 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Promocja Województwa Podkarpackiego podczas Wystawy Światowej EXPO 2025 Osaka, Kansai w dniach 1-7 października 2025 r
- Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich oraz innych przedmiotów zamówienia.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Strzyżów - Wiśniowa - Frysztak -Warzyce polegająca na budowie chodnika dla pieszych od km 35+298,20 do km 35+486,00 w miejscowości Lubla
- "Zaprojektowanie i wykonanie wiaty stalowej do garażowania sprzętu w RDW Łańcut".
- Odnowa poziomego oznakowania dróg na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w roku 2025 - 8 zadań.
- Usługa Superwizora pracy socjalnej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biurowego oprogramowania komputerowego
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kwidzyn"
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego nieużywanego oprogramowania komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.