eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-ZdrójRozbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego kwaterunkowego przy ul. Polnej 26 w Połczynie-Zdroju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Połczyn-Zdrój: Rozbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego kwaterunkowego przy ul. Polnej 26 w Połczynie-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 143508 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662400, fax 094 3666105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego kwaterunkowego przy ul. Polnej 26 w Połczynie-Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: a/ nadbudowa istniejącego parterowego budynku mieszkalnego socjalnego (14 lokalowego) o jedno piętro, na którym zaprojektowano kolejne 14 lokali socjalnych przy ulicy Polnej 26 w Połczynie-Zdroju. W budynku znajdują się i będą się znajdować tylko mieszkania socjalne. Powierzchnia użytkowa budynku: - 1.113,83 m2 Powierzchnia użytkowa parteru - 586,68 m2 Powierzchnia klatek na parterze - 30,52 m2 Powierzchnia parteru bez klatek schodowych - 556,16 m2 Powierzchnia użytkowa piętra - 587,65 m2 Powierzchnia klatek na piętrze - 29,98 m2 Powierzchnia piętra bez klatek schodowych - 557,67 m2 Powierzchnia użytkowa budynku jak do celów podatkowych (3+6) - 1.113,83 m2 b/ zaproponowanie zasad finansowania zamówienia według poniższych wymagań, a mianowicie Wykonawca jest zobowiązany zaproponować bank, który udzieli kredytu na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, a umowę kredytową zawrze z tym bankiem Zamawiający na warunkach przedstawionych w ofercie. Wysokość kredytu nie może być niższa niż cena robót budowlanych z oferty (kwota netto) plus do 50 % na roboty dodatkowe. Wykonawca przedstawi w ofercie dokument z banku określający gotowość banku do udzielenia kredytu, który musi zawierać : 1/ zapewnienie udzielenia kredytu lub promesę, 2/ termin kredytowania min. 15 lat, max. 25 lat 3/ harmonogram rat spłaty kredytu 4/ karencja w spłacie kapitału odpowiadająca okresowi realizacji inwestycji przewidzianej niniejszym SIWZ. Po okresie karencji spłata kapitału w okresach miesięcznych, 5/ odsetki należne od zaciągniętego kredytu płatne w okresach miesięcznych począwszy od pierwszego miesiąca po dacie uruchomienia kredytu, 6/ wartość łączna odsetek przy oprocentowaniu zmiennym lub stałym oraz przy ratach stałych lub malejących na dzień złożenia oferty. 7/ przewidywana możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji oraz konieczności zapłaty odsetek za okres niewykorzystany, 8/ nie przewiduje się żadnych prowizji i opłat od udzielonego kredytu. Wszelkie koszty kredytu zawierają się w marży banku, 9/ sposoby zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco, hipoteka na nieruchomości Zamawiającego, cesja ubezpieczenia 10/ ubezpieczenie kredytu 11/ projekt umowy kredytowej 12/ wyliczenie całkowitych kosztów kredytu za cały okres kredytowania. 13/ jako bazę dla obliczenia ceny kredytu (odsetkowej) przyjmuje się WIBOR 1M z dnia 15.07.2008r. Szczegółowy zakres robót zawiera - Przedmiar robót , Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiot zamówienia obejmuje również : A/ wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej, B/ pełną obsługę geodezyjną inwestycji , C/ na dzień podpisania umowy Wykonawca - Kierownik budowy opracuje plan BIOZ jeśli zaistnieją okoliczności wynikające z art.21a ustawy - Prawo budowlane. Uwagi końcowe - Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami w odniesieniu do poszczególnych branż budowlanych, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP. Do wykonawstwa należy zastosować materiały posiadające aprobatę techniczną (ewentualnie atest) oraz przeprowadzać wszystkie konieczne badania techniczne w trakcie realizacji robót. - Na etapie przetargowym Oferenci są zobowiązani do szczegółowego zapoznania się z wszystkimi elementami wielobranżowej dokumentacji architektoniczno-budowlanej i zapoznaniem się z terenem budowy , aby wnieść ewentualne zapytania i uwagi przed terminem składania ofert i podpisaniem umowy na realizację zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości : 30.000,00 zł (słownie: trzydzieścitysięcy złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium : w pieniądzu , sposób przekazania: - na konto zamawiającego PKO BP S.A. o/Drawsko Pom. Nr 77 1020 2847 0000 1702 0009 6693 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego lub w jednej z poniżej podanych form: 1 / w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 2/ w gwarancjach bankowych , 3/ w gwarancjach ubezpieczeniowych , 4/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) Sposób przekazania: osobiście do kasy Urzędu Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju , przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) spełniają warunki SIWZ i ustawy PZP oraz zaakceptują postanowienia przyszłej umowy zawarte w dokumentacji przetargowej. Szczegółowy opis spełnienia warunków znajduje się przy opisie żądanych dokumentów oraz wzorach tych załączników załączonych do SIWZ. W przypadku braku wzoru wykonawca sporządza go we własnym zakresie z podaniem żądanych informacji. W przypadku braku pełnej informacji Zamawiający, będzie żądał jej uzupełnienia. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych w dokumentach informacji przez żądanie przedłożenia dodatkowych dokumentów nie wymienionych w wykazie. Żądane dokumenty dotyczyć będą doświadczenia w zakresie wykonanych robót i dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, wiarygodności ekonomicznej i finansowej oraz potencjału technicznego. Zamawiający nie wyklucza sprawdzenia jakości wykonanych robót przez zaciągnięcie dodatkowych informacji i opinii u poprzednich zamawiających i użytkowników wykazanych robót. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonej oferty i załączników do niej w postaci wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia dany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: lp. nazwa dokumentu uwagi 1) Wypełniony i podpisany formularz terminowo-cenowy wraz z jego załącznikiem w postaci kosztorysu. (wzór załączono do SIWZ) cz V SIWZ 2) oświadczenie wykonawcy w zakresie warunków specyfikacji (wzór załączono do SIWZ) cz II pkt 12 SIWZ 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; (wzór załączono do SIWZ) 4) Umowa - wypełniona , parafowana (wzór załączono do SIWZ) 5) Informacja poświadczająca doświadczenie (wzór załączono do SIWZ) na podstawie cz III pkt 1 b 6)* oświadczenie o podwykonawcach / oświadczenie o samodzielnym wykonawstwie (wzór w przypadku podwykonawstwa załączono do SIWZ) 7) Oświadczenie o gwarancji (wzór załączono do SIWZ) na podstawie części II pkt 34 Specyfikacji 8) podpisany harmonogram prac zgodnie z częścią I pkt 4 Specyfikacji 9) dokument potwierdzający wniesienie wadium (art. 24 ust. 2 pkt 4 P.z.p.), a w szczególności oryginał dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu Zgodnie z cz II pkt 29 SIWZ 10) poświadczenie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z częścią III pkt 1 d Specyfikacji 11) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia) Cz IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ 12) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (§ 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia) Zgodnie z cz. III pkt 1 ppkt a,c oraz cz. IV pkt 1 ppkt 2 13) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 P.z.p.* - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia) Cz IV pkt 1 ppkt 3 SIWZ 14) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 P.z.p.* - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 5 rozporządzenia) Cz IV pkt 1 ppkt 4 SIWZ 15) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia) Cz IV pkt 1 ppkt 5 SIWZ 16) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia) Cz IV pkt 1 ppkt 6 SIWZ 17) sprawozdanie finansowe/bilans, informacja dodatkowa, rachunek zysków i strat/, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (§ 1 ust. 3 pkt 1 rozporządzenia) Cz IV pkt 1 ppkt 7 SIWZ 18) upoważnienie do podpisania oferty (jeśli nie wynika ono z dostarczonych innych dokumentów) cz IV pkt 1 ppkt 11 19) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (§ 1 ust. 3 pkt 3 rozporządzenia Cz IV pkt 1 ppkt 8 SIWZ 20)* dotyczy oferty wspólnej dokumenty wymagane w części II pkt 9 Specyfikacji 21) Zestawienie pracowników produkcyjnych (min. 50 osób) wraz z potwierdzającymi formularzami. Zgodnie z zapisem cz. IV pkt 1 ppkt 2 SIWZ 22) Dokument z banku mówiący o gotowości udzielenia kredytu na warunkach wynikających z przedmiotu niniejszej SIWZ Część III 3 SWIZ * niepotrzebne skreślić Wykonawca przedkłada ofertę wraz z załączonymi do niej dokumentami zgodnie z numerami porządkowymi określonymi w powyższej tabeli. Wszelkie inne dokumenty jakie Wykonawca uzna za stosowne dołączyć do swojej oferty umieścić należy na końcu oferty. Dodatkowe dokumenty złożone przez Wykonawcę nosić będą numery od 22 w górę, z tym że pierwszy z nich o numerze 22 - będzie spisem owych dokumentów z podaniem ich pełnych nazw oraz kolejnego numeru załącznika. W przypadku gdy Wykonawca uznaje iż którykolwiek ze wskazanych powyżej dokumentów go nie dotyczy, należy załączyć dokument zgodnie z numerem załącznika wskazać jego treść - w sposób czytelny umieścić dopisek nie dotyczy oraz podpisać.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Cena kredytu - wartość łączna odsetek - 30
  • 3. Długość kredytu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polczyn-zdroj.pl/bip/zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Plac Wolności 3-4 78-320 Połczyn-Zdrój pok. nr 206.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Plac Wolności 3-4 78-320 Połczyn-Zdrój pok. 206 lub Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.