Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-21
Łańcut: Budowa wodociągu we wsi Albigowa - Honie etap 2008 r. wraz z remontem pompowni wodociągowej w Albigowej
Numer ogłoszenia: 14351 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łańcut, ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252264, fax 017 2256536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu we wsi Albigowa - Honie etap 2008 r. wraz z remontem pompowni wodociągowej w Albigowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie : I. sieć wodociągowa - rurociągi ciśnieniowe z rur PCV Ø 90 mm - 672,0 mb - rurociągi ciśnieniowe z rur PCV Ø 110 mm - 714,0 mb - przyłącza wodociągowe z rur cieśn. PE Ø 32/3.0 -644,5 mb/ 21 szt II. modernizacja pompowni wodociągowej a/ roboty demontażowe: zbiornik hydroforowy szt. 1, pompy wirowe odśrodkowe szt. 3,fundamenty pod pompy szt. 3, rozdz. główna el. szt. 1 b/roboty montażowe: - zestaw pompowy INSTALcompact ZH-ICL/S typ 4.10.60 - pompy wirowe z silnikami o mocy Ns = 4x 3,0 KW - rurociągi , armatura i osprzęt - wykonanie niezbędnych robót budowlanych / malowanie , posadzki, fundamenty/ - roboty elektryczne / rozdzielnia główna , wewnętrzna inst. elektryczna, układ pomiarowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 8 000 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych ) do dnia 15.02 .2008 r. do godz. 09.00. Wadium wnoszone może być w: 1. pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 3 (parter).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, należy dołączyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek jak również aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy podać doświadczenie w realizacji 3-ch podobnych zamówień okresie ostatnich dwóch lat tj. roku 2006 i 2007 a także wykaz kadry przewidzianej do realizacji zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty Wykonawcy dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ wg zasady: spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy obejmujący wszystkie roboty objęte zamówieniem 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, 3. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Wykaz 3-ch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem przetargu z dwóch ostatnich lat tj. roku 2006 i 2007, doświadczenie udokumentować referencjami, 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia - należy dołączyć uprawnienia + wpis do IIB, 9. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową oraz jej akceptacji 11. Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem realizacji robót i jego akceptacji 12. Wykonawca powinien wskazać w ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom /jeżeli dotyczy/ lub oświadczenie, że wykona zadanie siłami własnymi. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że bierze on pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców /jeżeli dotyczy/ 14. Dowód wniesienia wadium, 15. Parafowany projekt umowy 16. Oferent załączy do oferty dzienny harmonogram robót na obiekcie pompownia wody zapewniający maksymalne skrócenie koniecznych przerw w dostawie wody.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2a 37-100 Łańcut pokój 206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2a 37-100 Łańcut pokój 107 (sekretariat) Otwarcie ofert Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2a 37-100 Łańcut pokój 212 (sala posiedzeń)godz. 10.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Dostawa i wdrożenie licencji oprogramowania
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika mieszczącego się na terenie Łańcuckiego Zakładu Komunalnego Sp. zo.o.
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA HALI SPORTOWEJ
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Głuszyckiej 25,27,29 w Wałbrzychu z rozbiórką nieużytkowanego, parterowego budynku gospodarczego"
- Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej w Gminie Słopnice.
- Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Solarni, ul. Kościuszki
- Modernizacja źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- "Budowa przyłączy wodociągowych w miejscowości Żółwino w Gminie Wolin"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.