eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówPrzebudowa drogi gminnej Jaksice - Parcela, na dł. 0,720 km i przebudowa drogi gminnej - ul. Kamienna w Miechowie, dł. 0,306 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Miechów: Przebudowa drogi gminnej Jaksice - Parcela, na dł. 0,720 km i przebudowa drogi gminnej - ul. Kamienna w Miechowie, dł. 0,306 km
Numer ogłoszenia: 143549 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, fax 041 3832378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Jaksice - Parcela, na dł. 0,720 km i przebudowa drogi gminnej - ul. Kamienna w Miechowie, dł. 0,306 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres robót obejmuje 1)Zadanie częściowe Nr 1: Przebudowa drogi gminnej Jaksice - Parcela, na dł. 0,720 km, odcinek od km 0+000 do km 0+720 Zakres robót obejmuje: a)Roboty przygotowawcze: Wytyczenie elementów drogi w terenie 0,720 km Rozebranie istniejącego przepustu fi 60 cm 14 m b)Roboty ziemne: Roboty ziemne wykonane koparkami z odwozem urobku na odl. do 6 km 236,25 m3 c)Odwodnienie korpusu drogowego: 1.Wykonanie przepustu pod zjazdem z rur fi 60 cm 14 m 2.Wykonanie ścianek czołowych dla przepustów fi. 60 cm 4 szt d)Podbudowa: Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym gr. do 10 cm 67,20 m3 Wykonanie górnej w-wy podbudowy z tłucznia gr. 8 cm 980 m2 Wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm 2 003,50 m2 e)Nawierzchnia: Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 2 180 m2 2)Zadanie częściowe Nr 2: Przebudowa drogi gminnej - ul. Kamienna w Miechowie, dł. 0,306 km, odcinek od km 0+000 do km 0+306 Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje: f)Roboty przygotowawcze: Wytyczenie elementów drogi w terenie 0,306 km Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych 1 szt g)Podbudowa: Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym gr. 10 cm 42 m2 Wykonanie górnej w-wy podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 8 cm 1 628,80 m2 h)Nawierzchnia: Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 1 264 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji budowlanej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. II. Ponadto do obowiązków Wykonawcy: 1.Zabezpieczenie terenu budowy 2.Wymaga się aby Wykonawca zapoznał się z przyszłym miejscem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i jego bezpośredniego otoczenia , a także aby uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem prawidłowego przygotowania ofert, koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca 3.Projekt oznakowania robót wraz z wykonaniem oznakowania i zabezpieczenia ruchu drogowego i pieszego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium dla zad. 1 w wysokości 3 000 zł i zad. 2 w wysokości 1 500 zł Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007r Nr 42, poz. 275 ). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym nr rachunku 49 85910007 0200 0013 8080 0014. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia określonym w ust.1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonać w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie 1 robotę odpowiadają swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiotem zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające ,że robota ta została wykonane należycie. 2)dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowli dróg wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3)spełniac pozostałe warunki określone w art.22 ustawy w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ metodą zero- jedynkową ( za pomocą formuły spełnia/ nie spełnia) .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych (Załącznik 4 do SIWZ), 4)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiadają uprawnienia sanitarne do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ - Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 5)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ,z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik 5 do SIWZ) 6)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlane zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 5, zostały wykonana należycie, 7)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów pok.221.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów Sekretariat- pok.155.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Jaksice - Parcela, na dł. 0,720 km, odcinek od km 0+000 do km 0+720.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a)Roboty przygotowawcze: Wytyczenie elementów drogi w terenie 0,720 km Rozebranie istniejącego przepustu fi 60 cm 14 m b)Roboty ziemne: Roboty ziemne wykonane koparkami z odwozem urobku na odl. do 6 km 236,25 m3 c)Odwodnienie korpusu drogowego: 1.Wykonanie przepustu pod zjazdem z rur fi 60 cm 14 m 2.Wykonanie ścianek czołowych dla przepustów fi. 60 cm 4 szt d)Podbudowa: Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym gr. do 10 cm 67,20 m3 Wykonanie górnej w-wy podbudowy z tłucznia gr. 8 cm 980 m2 Wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm 2 003,50 m2 e)Nawierzchnia: Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 2 180 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej - ul. Kamienna w Miechowie, dł. 0,306 km, odcinek od km 0+000 do km 0+306.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a)Roboty przygotowawcze: Wytyczenie elementów drogi w terenie 0,306 km Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych 1 szt b) Podbudowa: Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym gr. 10 cm 42 m2 Wykonanie górnej w-wy podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 8 cm 1 628,80 m2 c)Nawierzchnia: Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 1 264 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.