Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Teresin: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Elżbietów od km 0+000 do km 1+622,20
Numer ogłoszenia: 143552 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Teresin, ul. Zielona 20, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 046 8613815, fax 046 8613815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.teresin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Elżbietów od km 0+000 do km 1+622,20.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Elżbietów, o długości 1.622,20 m, od km 0+000 do km 1+622,20 (działki o numerach ewidencyjnych: 68 oraz 116). Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: a) robót przygotowawczych; b) robót rozbiórkowych; c) robót ziemnych (w szczególności: roboty ziemne na odkład koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat.III - powierzchnia 2373,50 m3); d) chodników wraz z okrawężnikowaniem (chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, szarej, układanej na podsypce piaskowej - powierzchnia 1993,06 m2 ); e) zjazdów (w szczególności: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm o powierzchni 310,00 m2 oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8cm szarej o powierzchni 500,30 m2 f) nawierzchni jezdni (w szczególności: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zgęszczeniu 20cm - powierzchnia 2544,25 m2 , wykonanie warstwy wiążącej grubości 7 cm z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 2 - powierzchnia 2465,10 m2 , wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 2 grubości 5 cm - powierzchnia 9682,20 m2 ); g) robót wykończeniowych; h) robót towarzyszących (szczególności: wykonanie regulacji wysokościowej skrzynek wodociągowych betonem B-20 - powierzchnia 1,50 m3, wykonanie regulacji wysokościowej studni kablowej betonem B-20- powierzchnia 1,50 m3 - powierzchnia 2,70 m3, wykonanie regulacji wysokościowej studni rewizyjnych betonem B-20- powierzchnia 4,20 m3; i) robót odwodnieniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej na którą składają się projekt budowlano - wykonawczy przebudowy drogi gminnej w miejscowości Elżbietów, przedmiary robót, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki techniczne do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) na zasadach określonych w Rozdziale 8 specyfikacji przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunki: a) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał zamówienia z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wykonał roboty budowlane polegającą na budowie bądź przebudowie dróg lub ulic o długości nie mniejszej niż 1.500,00 m, swoim zakresem obejmujące w szczególności wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz budowę chodników. Łączna wartość wykazanych robót budowlanych winna wynosić nie mniej niż 1.500.000,00 złotych brutto - słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto. Do wskazanej roboty budowlanej Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał zamówienie z należytą starannością. b) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik Budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek: Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda się od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: I.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca jest osoba prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz, zaś w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie dla wszystkich urzędujących członków władz. 3.aktualna informacja (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.).W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, każdy w pomiotów występujących wspólnie, który zalicza się do podmiotów zbiorowych, zobowiązany jest do złożenia w/w dokument. 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. II. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5.1 pkt 2) lit. a). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, doświadczenie Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. 2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg druku Zamawiającego - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5.1 pkt 2) lit. b). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, potencjał osobowy Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. III.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 tysięcy złotych (słownie: sto tysięcy złotych) - na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale 5.1 pkt 3). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, potencjał ekonomiczny Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1.oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt.1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg druku Zamawiającego (zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.wypełnionej tabeli elementów scalonych - zgodnie ze wzorem Zamawiającego; 3. dowodu wniesienia wadium; 5.pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) - szczegółowe wymagania określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teresin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Teresinie, ul. Zielona 20, 96-515 Teresin (pokój nr 5 - Referat Zamówień Publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Teresinie przy Zielonej 20, 96-515 Teresin w pokoju numer 7(sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przystąpi do publicznego otwarcia ofert 10 września 2007 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminie w Teresinie przy ul. Zielonej 20, w pokoju w pokoju numer 6 (sala konferencyjna). 2. Koszt druki i przekazania specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wersja papierowa) wynosi 60.00 złotych. Opłatę za specyfikację istotnych warunków zamówienia można wnieść w formie gotówki (kasa Urzędu Gminy w Teresinie)lub przelewu(rachunek nr 50 9284 0005 0000 0912 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Teresinie, termin zapłaty 30 dni). Zamawiający wystawi Wykonawcy Notę Księgową. 3. Przedmiotowe zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI TERESIN
więcej: przetargi TERESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Gaj, gmina Mogilany - etap III- Przykanaliki.
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.