Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-12
Przasnysz: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ: DOBRZANKOWO, BOGATE, WIELODRÓŻ, HELENOWO STARE, HELENOWO NOWE - Etap II, wieś BOGATE
Numer ogłoszenia: 143558 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przasnysz , ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522709, faks 029 7522709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ: DOBRZANKOWO, BOGATE, WIELODRÓŻ, HELENOWO STARE, HELENOWO NOWE - Etap II, wieś BOGATE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Bogate obejmująca wykonanie: - kanałów ściekowych o łącznej długości 4.249 mb - przykanalików o długości 879 mb z możliwością podłączenia 60 dostawców ścieków - kolektora tłocznego o długości 1.840 mb - wybudowanie 2 szt. przepompowni ścieków - obsługa geodezyjna oraz roboty towarzyszące Odczyty na sieci kanalizacji grawitacyjnej fi 200 i powyżej należy potwierdzać kamerą obrazującą prawidłowość zachowania spadków. Zamówienie obejmuje: 1/ Zakres robót określony w Rozdziale III -Przedmiar robót specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowa dokumentacja techniczna i projekt budowlany do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Przasnysz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 35. 000 PLN. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wniesione w : 1) pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -zgodnie z art. z art.24 ust. 1 i ust. 2 Pzp 2) Dysponują potencjałem ekonomiczno - finansowym: A) Wykonawca musi wykazać średni roczny przychód za trzy lata obrotowe (2006, 2007, 2008), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie rachunku zysków i strat) pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości nie mniejszej niż 3 mln zł. B) dysponują własnymi środkami finansowymi (środki na rachunku lub kredyt) lub zdolność kredytową potwierdzoną przez bank w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: Stanowisko Całkowite doświadczenie (ilość lat) Kierownik budowy 5 UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych 4) Posiadają potencjał sprzętowy - min.: 1. koparka - 2 szt 2. spycharka gąsienicowa - 1 szt 3. ubijak spalinowy - szt. 1 4. koparko - ładowarka - 1 szt 5. samochód samowyładowczy lub ciągnik z przyczepą- 1 szt. 6. pompa tłokowa - szt. 1 7. zgrzewarka do rur PE 8. maszyna do wierceń - szt.1 5) Posiadają doświadczenie w realizacji robót : wykonanie min. 2 inwestycje sieciowe o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat ( na załączniku Nr 5 do oferty ) o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 złotych poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). Przez jeden projekt rozumie się budowę kanalizacji sanitarnej (tłocznej i grawitacyjnej z przyłączami) o długości co najmniej 6.000 mb oraz wykonanie co najmniej 1 przepompowni ścieków. 6) Udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy. 7) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbędzie się zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia. 1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty wraz z aktualnymi zaświadczeniami : a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5) A) Sprawozdanie finansowe pełne lub uproszczone oraz rachunek zysków i strat sporządzone zgodnie z ustawą o rachunkowości za ostatnie 3 lata (2006, 2007, 2008) lub za okres działalności jeśli trwa krócej niż 3 lata. Jeżeli sprawozdania podlegają badaniu przez biegłego rewidenta - również opinię o badanym sprawozdaniu. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunków zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zobowiązania i należności za okres jak powyżej. B) Informację z banku, w którym Wykonawca ma rachunek bankowy (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert), potwierdzające, że posiadane środki lub zdolność kredytowa wykonawcy są nie mniejsze niż 1.500.000 zł. 6) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 7). Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 8) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w pkt 5.1.4 wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 9) Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 10). Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
06-300 Przasnysz
ul. Św. Stanisława Kostki 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy 06-300 Przasnysz ul. Św. Stanisława Kostki 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego i sprawowanie nadzoru autorskiego na drodze wojewódzkiej nr 544 - odcinek nr 6
- Usługi opiekuńcze realizowane w ramach projektu pn.: "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RMR)"
- Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę źródeł ciepła w budynkach socjalnych przy ul. Zawodzie w Przasnyszu.
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej łączącej miejscowości Wrzosów - Stara Wieś
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- Modernizacja systemu kanalizacyjnego - modernizacja przepompowni sieciowych na terenie Gminy Złota" - ETAP I
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Opatowie o zbiornik retencyjny ścieków oraz punkt przyjęcia osadów z oczyszczalni przydomowych
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.