eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówBudowa Parku Papieskiego - Etap A - część III w ramach zadania p.n.:Budowa parku Papieskiego - etap A, B, C, D, E, F. Zadanie planowane do współfinansowania ze środków Strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Rzeszów: Budowa Parku Papieskiego - Etap A - część III w ramach zadania p.n.:Budowa parku Papieskiego - etap A, B, C, D, E, F. Zadanie planowane do współfinansowania ze środków Strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 143590 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, faks 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nowy.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Parku Papieskiego - Etap A - część III w ramach zadania p.n.:Budowa parku Papieskiego - etap A, B, C, D, E, F. Zadanie planowane do współfinansowania ze środków Strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Parku Papieskiego - Etap A - część III w ramach zadania pn.: Budowa Parku Papieskiego - Etap A, B, C, D, E, F. Zadanie planowane do współfinansowania ze środków Strukturalnych Unii Europej-skiej. Zakres robót : Branże: Drogowa - - zdjęcie humusu w rejonie planowanych robót - 412m2 - wykonanie przepustu pod koroną drogi, - wykonanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - 362,82 m3 - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej - 3 372,71m2 - uzupełnienie poziomu poboczy -432m2 - oczyszczenie i pogłębienie istniejących rowów przydrożnych z wyprofilowaniem skarp -3 430m2 - plantowanie skarp z humusowaniem i obsianiem traw - 2 450m2 Architektoniczna : - wykonanie mostku nad rowem z wykonaniem podjazdu z kostki betonowej - wykonanie tablic informacyjnych - 2szt. Zieleń : - sadzenie 9 szt. drzew liściastych , - sadzenie 2 895 szt. krzewów liściastych, - sadzenie 1 551 szt. bylin, - wysypanie korą terenu pod nasadzonymi krzewami -727m2, - wykonanie trawnika dywanowego siewem na terenie płaskim - 1 029m2 Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i dokumentacja techniczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 28 500,00 zł, słownie: dwadzieścia osiem tysięcy pięćset złotych 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1.Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2.doświadczenie zawodowe: 1)Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ubiegłych pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował minimum dwa zadania polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej - nie mniej niż 500 m2 każde zadanie, 2)Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ubiegłych trzech lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował minimum dwa zadania polegające na nasadzeniu min. 1 000 szt. drzew i krzewów w każdym zadaniu. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ppkt 1-2 powinno zostać potwierdzone dokumentami, że prace powyższe zostały wykonane należycie. 3. potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpo-średnio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1)kierownik budowy: a)osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowią-zujących przepisów, b)posiadający doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budo-wy, c)w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy nadzorującego realizację minimum jednego zadania polegają-cego na wykonaniu obiektu (-ów) małej architektury, d)wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 2)kierownik robót branży drogowej: a)osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania ro-botami budowlanymi lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowla-nymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b)doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c)w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwo-ma zadaniami polegającymi na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej - nie mniej niż 500 m2 każde, d)wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 3)kierownik robót branży ogrodniczej: a)posiadający doświadczenie minimum 2 lata w nadzorowaniu prac związanych z zakładaniem terenów zieleni, b)w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się kierowaniem co naj-mniej jednym zadaniem polegającym na nasadzeniu minimum 1 000 szt. drzew i krzewów, 4.potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń odpowiadających pod względem charakterystyki i ilości opisanym w SST, tj.: 1)koparko-ładowarka 0,25-0,6 m3 -1 szt. lub koparka 0,25-0,6 m3 i ładowarka - po 1 szt., 2)samochody samowyładowcze 10-15 t w ilości 2 szt., 3)samochód dostawczy - 2 szt., 4)stopa wibracyjna - 1 szt., 5)zagęszczarka płytowa - 1 szt., 6)piła do cięcia betonu - 1 szt., 5.Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 zł. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferta 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy, 7)Wykaz wykonanych robót i usług zrealizowanych odpowiednio w okresie ubiegłych pięciu lub trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców wykonania (zgodnie z sekcja III.2) pkt 2 ogłoszenia) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te i usługi te zostały wykonane należycie, 8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z sekcja III. 2 pkt 3 ogłoszenia) na załączniku nr 4 - wraz z uprawnieniami budowlanymi, opisami doświadczenia zawodowe-go oraz dokumentami potwierdzającymi aktualne członkostwo tych osób w OIIB, 9)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zgodnie z sekcja III.2 pkt 4 ogłoszenia) na załączniku nr 5, 10) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z sekcja III. 2 pkt 5 ogłoszenia), 11)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 12)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 2.Ponadto do oferty należy dołączyć: 1)pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 2)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 3)dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia na załączniku nr 6, 4)Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, 5)Kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany na podstawie załączonego przedmiaru. 1.Gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt I ppkt 1, 3,4,5) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ter-minu składania ofert, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nowy.erzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, Rzeszów ul. Targowa 3, pok. 320 cena SIWZ 335,00 (z VAT).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, Rzeszów ul. Targowa 1, pok. 601.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie planowane do współfinansowania ze środków Strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.