eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WysokaUdzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 600.000,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych znajdujących się w budżecie Miasta i Gminy Wysoka w 2016 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-19

Wysoka: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 600.000,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych znajdujących się w budżecie Miasta i Gminy Wysoka w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 143591 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66859 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka, pl. Powstańców Wielkopolskich 20/21, 89-320 Wysoka, woj. wielkopolskie, tel. (67) 2871004, faks (67) 2871004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 600.000,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych znajdujących się w budżecie Miasta i Gminy Wysoka w 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego kredyt inwestycyjny długoterminowy w kwocie 600.000,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych znajdujących się w budżecie Miasta i Gminy Wysoka w 2016 roku. Informacje szczegółowe: - okres kredytowania: 2016r. - 2026 r. - przewidywana kwota kredytu 600.000,00 zł zapłata kapitału i odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych, ostatniego dnia danego kwartału kalendarzowego, a jeżeli ostatnim dniem kwartału będzie dzień wolny od pracy, zapłata następować będzie w ostatnim dniu roboczym, po uprzednim uzyskaniu pisemnej informacji od Kredytodawcy o wysokości odsetek, - pierwsza płatność odsetek na ostatni dzień kwartału w którym nastąpiło uruchomienie kredytu, - do wyliczeń ceny oferty jak i do umowy kredytowej należy zastosować kalendarz rzeczywisty 365/366) z uwzględnieniem lat przestępnych, - oprocentowanie kredytu oparte o stawkę WIBOR 3M wg formuły stosowanej w banku wybranym w procedurze przetargowej. UWAGA: Spłata kredytu następować będzie z dochodów własnych Gminy, poczynając od III kwartału 2017 r. do III kwartału 2026 r. z uwzględnieniem w planach budżetowych w latach obejmujących spłatę z karencją 1 roku od dnia zawarcia umowy. Spłata następować będzie wg poniższego harmonogramu: 2017 rok - 1.000,00 zł : 2 kw. x 500,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2018 rok - 6.000,00 zł : 4 kw. x 1.500,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału 2019 rok - 8.000,00 zł : 4 kw. x 2.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału 2020 rok - 80.000,00 zł : 4 kw. x 20.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2021 rok - 80.000,00 zł : 4 kw. x 20.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2022 rok - 80.000,00 zł : 4 kw. x 20.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2023 rok - 80.000,00 zł : 4 kw. x 20.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2024 rok - 80.000,00 zł : 4 kw. x 20.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2025 rok - 80.000,00 zł : 4 kw. x 20.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2026 rok - 105.000,00 zł :3 kw. x35.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału ________________ razem: 600.000,00 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Wysokiej, ul. Strzelecka 1, 89-320 Wysoka, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122321,06

  • Oferta z najniższą ceną: 122321,06 / Oferta z najwyższą ceną: 155767,11

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.