Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-11
Kraków: Dostawa elementów umundurowania
Numer ogłoszenia: 143596 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi-11723
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - kurtka olimpijka - 7 szt. - marynarka dwurzędowa - 3 szt. - spodnie tropik - 57 szt. - spódnica tropik - 2 szt. - spodenki dla rowerzystów - 7 szt. Część 2 - mundur polowy - 149 kpl - spodnie do munduru polowego - 170 szt. Część 3 - kurtka przeciwdeszczowa - 113 szt. Część 4 - koszulka polo - 494 szt. - koszulka T-shirt - 70 szt. Część 5 - koszula służbowa (niebieska, długi rękaw) - 117 szt. - koszula letnia (niebieska, krótki rękaw) - 113 szt. - koszula letnia ( biała, krótki rękaw) - 22 szt. - koszula służbowa (biała, długi rękaw)- 13 szt. Część 6 - półbuty damskie - 22 pary - półbuty męskie - 50 par - półbuty męskie wyjściowe - 1 para Część 7 - trzewiki specjalne całoroczne - 50 par Część 8 - wyroby rymarskie - pas główny - srebrna klamra - 50 szt. - pas wąski - srebrna klamra - 30 szt. Część 9 - skarpety letnie - 580 par - skarpety sportowe - 146 par Część 10 - czapki - czapka garnizonowa - 1 galon - 4 szt. - czapka garnizonowa - 2 galony - 4 szt. - czapka letnia - 94 szt. Część 11 - buty sportowe rowerowe - 3 pary Część 12 - strój rowerowy - kurtka rowerowe- 1 szt. - spodnie rowerowe długie - 64 szt. Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące przedmiotem zamówienia na okres min. 12 miesięcy. Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania. (Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy) Do części 1, 2 i 3 należy dołączyć próbki materiału z atestami..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9, 18.22.32.00-0, 18.23.00.00-0, 18.23.20.00-4, 18.23.30.00-1, 18.21.10.00-1, 18.33.10.00-8, 18.33.20.00-5, 18.81.50.00-5, 18.81.52.00-7, 18.91.00.00-1, 18.31.70.00-4, 18.44.33.20-5, 18.82.00.00-3, 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w kwocie: - dla I części zamówienia 240,00 zł (dwieście czterdzieści złotych); - dla II części zamówienia 1260,00 zł (jeden tysiąc dwieście sześćdziesiąt złotych); - dla III części zamówienia 440,00 zł (czterysta czterdzieści złotych); - dla IV części zamówienia 800,00 zł (osiemset złotych); - dla V części zamówienia 260,00 (dwieście sześćdziesiąt złotych); - dla VI części zamówienia 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych); - dla VII części zamówienia 220,00 zł (dwieście dwadzieścia złotych); - dla VIII części zamówienia 70,00 zł (siedemdziesiąt złotych); - dla IX części zamówienia 50,00 zł (pięćdziesiąt złotych); - dla X części zamówienia 80,00 zł (osiemdziesiąt złotych); - dla XI części zamówienia 15,00 zł (piętnaście złotych); - dla XII części zamówienia 230,00 zł(dwieście trzydzieści złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy, przy czym: -wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 03 1240 4722 1111 0010 3082 8712, prowadzony w Banku Pekao S. A. -wadium może być wnoszone tylko w złotych polskich (PLN), -przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych oświadczeń metodą spełnia/ /nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Oprócz oświadczenia, dla oceny warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, wymagane jest załączenie do oferty wykazu co najmniej trzech głównych dostaw elementów umundurowania, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty zrealizowania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowód, że dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz może obejmować aktualnie realizowane dostawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych oświadczeń metodą spełnia/ /nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych oświadczeń metodą spełnia/ /nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych oświadczeń metodą spełnia/ /nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. wzory oferowanych elementów umundurowania Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Atesty do części zamówienia określonych w SIWZ (1,2,3).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 45
- 2 - Jakość - 45
- 3 - Gwarancja - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków pok. 315.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kurtka olimpijka, marynarka dwurzędowa, spodnie tropik, spódnica tropik, spodenki dla rowerzystów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - kurtka olimpijka- 7 szt. - marynarka dwurzędowa- 3 szt. - spodnie tropik- 57 szt. - spódnica tropik- 2 szt. - spodenki dla rowerzystów - 7 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0, 18.23.00.00-0, 18.23.40.00-8, 18.23.20.00-4, 18.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mundur polowy, spodnie do munduru polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - mundur polowy - 149 kpl - spodnie do munduru polowego - 170 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kurtka przeciwdeszczowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurtka przeciwdeszczowa 113 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koszulki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulka polo 494 szt. koszulka T-shirt 70szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.30.00-2, 18.33.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koszule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - koszula służbowa (niebieska, długi rękaw)- 117 szt. - koszula letnia (niebieska, krótki rękaw)- 113 szt. - koszula letnia ( biała, krótki rękaw)- 22 szt. - koszula służbowa (biała, długi rękaw)- 13 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Półbuty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - półbuty damskie - 22 pary - półbuty męskie - 50 par - półbuty męskie wyjściowe - 1 para.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Trzewiki specjalne całoroczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzewiki specjalne całoroczne 50 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.52.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyroby rymarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - pas główny - srebrna klamra- 50 szt. - pas wąski - srebrna klamra- 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.91.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Skarpety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skarpety letnie 580par skarpety sportowe 146 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Czapki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - czapka garnizonowa - 1 galon- 4 szt. - czapka garnizonowa - 2 galony- 4 szt. - czapka letnia- 94 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Buty sportowe rowerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty sportowe rowerowe 3 pary.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.82.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Strój rowerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - kurtka rowerowa- 1 szt. - spodnie rowerowe długie- 64 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MODELU PARTII TESTOWEJ, PARTII TESTOWEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ TRZEWIKI Z GWOŹDZIAMI OCHRONNYMI WZÓR 925/MON
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Dostawa elementów umundurowania wyjściowego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa do siedziby Zamawiającego koszulek z nadrukiem
- Dostawa elementów umundurowania leśnika z munduru wyjściowego i munduru codziennego.
więcej: Peleryny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.