Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-20
Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa koparko-ładowarki wraz z osprzętem dodatkowym. (CPV 43260000-3)
Numer ogłoszenia: 143625 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim , ul. Długa 8, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2666355, 2478300, faks 041 2478300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl/samorzad/przetargi-i-zamowienia-publiczne/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka ze 100% udziałem jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko-ładowarki wraz z osprzętem dodatkowym. (CPV 43260000-3).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko-ładowarki wraz z osprzętem dodatkowym o następujących parametrach: 1. Koparko-ładowarka: a. maszyna produkcji Unii Europejskiej, b. rok produkcji 2011, c. maszyna fabrycznie nowa, Parametry Techniczne: a. waga od 3800-4000 kg, b. silnik diesel chłodzony cieczą, c. moc silnika min 48 KM, d. napęd hydrostatyczny 4x4, e. podwozie przegubowe z osia sztywna i oscylacją, f. kąt skrętu min. 35o g. dwie prędkości jazdy w przód, h. dwie prędkości jazdy w tył, i. prędkość jazdy na wyższym biegu powyżej 20 km/h, j. ogumienie nowe, k. pompa zębata o wydajności min. 45 l/min, l. oświetlenie drogowe przednie i tylne, m. instalacja hydrauliczna przednia, n. instalacja hydrauliczna tylna, o. kabina oszklona i ogrzewana chroniona konstrukcją ROPS-FOPS :z oświetleniem roboczym przednim i tylnym, z parą otwieranych drzwi bocznych, szyba tylna trzy częściowa, uchylna i przesuwna, p. trójkąt ostrzegawczy, q. gaśnica. Parametry operacyjne: - łyżka kopiąca: a. głębokość kopania min 3,0 m, b. łyżka koparkowa szerokości 50 cm, c. ramię koparkowe ruchome w zakresie obrotu 180o, d. ramię koparkowe z możliwością przesuwu lewo-prawo, e. ramię kopiące oraz stabilizatory do szybkiego demontażu z możliwością montażu przeciwwagi tylnej do zamiany koparko-ładowarki w ładowarkę, f. podpory stabilizujące wysuwane pionowo w dół, g. siła zrywania min 2700 kg. - łyżka ładowarkowa: a. łyżka 4 w 1, b. wysokość podnoszenia łyżki ładowarkowej do sworznia min. 2800 mm, c. kąt wysypu łyżki 40o, d. szerokość łyżki ładowarkowej 1450 mm, e. udźwig łyżki ładowarkowej min 1500 kg, f. siła zrywania min 3500 kg, g. szybkowypinacz mechaniczny. 2. Osprzęt dodatkowy: a. pług śnieżny - kąt pracy pługa prawo-lewo min. 30 o sterowany hydraulicznie. Koparko-ładowarka musi być sprawna technicznie i gotowa do eksploatacji. Koparko-ładowarka musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych zgodnie z ustawa z dnia 20 czerwca 1997 prawo o ruchu drogowym (Dz.u.2005 nr 108 poz.908 ze zm). Dostawa koparko-ładowarki nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na koparko-ładowarkę, z osprzętem, licząc od dnia odbioru. Oferta nie spełniająca powyższych wymagań zostanie odrzucona, jako oferta nie spełniającą wymogów SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W ofercie Wykonawca musi złożyć : - formularz cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ -oświadczenie, w których Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. -podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie dotyczące Wzoru Umowy, o których mowa w punkcie XIII SIWZ - załącznik nr 2. , -pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. -wykaz oświadczeń i załączników - załącznik nr 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza istotną zmianę umowy w sytuacji: - urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT, - zmiany adresu siedziby, adresu korespondencyjnego, numeru NIP lub rachunku bankowego. Strony mają wówczas obowiązek pisemnego powiadomienia o każdorazowej zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl/samorzad/przetargi-i-zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. , 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Długa 8...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. , 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Długa 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- OCHRONA OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO MIEJSKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OCHRONA IMPREZ W 2025 ROKU
- Dostawa używanej równiarki drogowej kołowej.
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Ochrona obiektów MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ORAZ OTOCZENIA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.