Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-20
Katowice: Parkowanie i przechowywanie pojazdów i ich części zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez KMP w Siemianowicach Śląskich lub każdą inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 143627 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Parkowanie i przechowywanie pojazdów i ich części zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez KMP w Siemianowicach Śląskich lub każdą inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t oraz powyżej 3,5 t i ich części zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez KMP Siemianowice Śląskie lub każdą inną jednostkę policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem KMP Siemianowice Śląskie. Parking powinien być ogrodzony, oświetlony i strzeżony całodobowo z całodobowym dostępem, we wszystkie dni w roku. Powinien znajdować się na terenie miasta Siemianowice Śląskie. Parking powinien być wyposażony w kanał lub dźwig, lub podnośnik słupowy o nośności minimum 2,5 tony, musi być wyposażony w wiatę lub zadaszenie umożliwiające zabezpieczenie jednorazowe co najmniej 10 pojazdów do 3,5 tony. Parking powinien posiadać możliwość zabezpieczenia elementów i części samochodowych w zamykanym pomieszczeniu (np. hala, garaż)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadają parking zlokalizowanyna ternie miasta Siemianowice Śląskie, który spełnia odpowiednie warunki techniczne tj. posiada nawierzchnię utwardzoną, teren ogrodzony, oświetlony, osobowo dozorowany całodobowo, z całodobowym dostępem oraz łącznością telefoniczną, umożliwiający przechowywanie uszkodzonych pojazdów w sposób zabezpieczający ich wnętrza przed negatywnymi skutkami oddziaływania opadów atmosferycznych (deszczem, śniegiem, gradem), bądź przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie parkingiem spełniającym w/w wymogi, b)Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę dla Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich co najmniej 10 miejsc parkingowych dla pojazdów o dmc. do 3,5 tony oraz co najmniej 2 miejsca dla pojazdów o dmc. powyżej 3,5 tony. Ponadto parking powinien posiadać możliwość zabezpieczenia elementów i części samochodowych w zamykanym pomieszczeniu ( hale, garaże ), a także powinien być wyposażony w odpowiedni najazd, kanał lub specjalistyczny podnośnik . Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają aktualną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 50.000,- zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, występuje warunek sumowania potencjałów, Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku udziału w postępowaniu w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w myśl art. 144 ust. 1 Zamawiający dopuszcza możliwość następujących zmian postanowień umowy-zmiana obowiązującej stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Policji 41 - 100 Siemianowice Śląskie ul. Jana Pawła II 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich ul. Jana Pawła II 16 , 41 - 100 Siemianowice Śląskie, pokój 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zadanie nr 6 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Krapkowice
- Zadanie nr 5 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Kluczbork
więcej: Usługi parkingowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.