Ogłoszenie z dnia 2013-07-15
Płock: świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie kąpieliska miejskiego Sobótka
Numer ogłoszenia: 143685 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa, pl. Dąbrowskiego 2a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie kąpieliska miejskiego Sobótka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie kąpieliska miejskiego Sobótka w okresie: od 12.07.2013r. od godz. 18:00 do 14.07.2013r. do godz.10:00 (32 roboczogodziny tj. 2 nocne dyżury w godzinach 18.00 - 10.00) od 26.07.2013r. od godz. 18:00 do 28.07.2013r. do godz.10:00 (32 roboczogodziny tj. 2 nocne dyżury w godzinach 18.00 - 10.00) od 01.08.2013r. od godz. 18:00 do 03.08.2013r. do godz.10:00 (32 roboczogodziny tj. 2 nocne dyżury w godzinach 18.00 - 10.00) zgodne z wymogami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zmianami) oraz mobilną grupę interwencyjną..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.20.00 - 79.71.20.00 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Suchodolski Agencja Ochrony Osób i Mienia D.S. FOKUS, ul. J. Dąbrowskiego 37, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 424,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 649,44
Oferta z najniższą ceną: 649,44 / Oferta z najwyższą ceną: 649,44
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zadania podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W ogłoszeniu o zamówieniu dla zadania podstawowego na ochronę osób i mienia na obiektach MZOS J.B. (Nr ogłoszenia: 257911-2012 zamieszczonego na stronie UZP w dniu 05.12.2012 r.) oraz SIWZ zamawiający przewidział udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wartość zamówienia podstawowego (Umowa nr NZ-3801(12)RC/699/2012 z dnia 28.12.2012 r. zawarta do 2.01.2014 r. do godz. 7:00) wynosi 127.623,21 zł netto. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone do kwoty 63.811,61 zł netto.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa warzyw do Zakładu Karnego w Płocku
- Modernizacja Orlika przy ul. Zamenhofa 11 w Płocku - MOSiR 7/2025
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: Św. Huberta, Jastrzębia, Drozdowa, Lisia, Żurawia, Szpacza, Żywiczna, Jaskółcza, Zajęcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkół Ekonomiczno-Kupieckich w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA.
- Usługa ochrony osób i mienia siedziby ZTP oraz Pasażu Handlowego "Hale Mirowskie".
- Kompleksowa usługa transportu obiektów na wystawę "Józef Chełmoński" realizowanej w Muzeum Narodowym w Krakowie
- Ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacji Lublin
- Ochrona osób i mienia w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie wraz z terenem przynależnym do nieruchomości, w okresie 30.06.2025-30.06.2026
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.