eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU WYDZIAŁU BIOTECHNOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONYM W GDAŃSKU PRZY ULICY ABRAHAMA 58 ORAZ W BUDYNKU WYDZIAŁU NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONYM W GDAŃSKU PRZY ULICY WITA STWOSZA 51 WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUGI SERWISU I KONSERWACJI INSTALACJI I URZĄDZEŃ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-09

Gdańsk: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU WYDZIAŁU BIOTECHNOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONYM W GDAŃSKU PRZY ULICY ABRAHAMA 58 ORAZ W BUDYNKU WYDZIAŁU NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONYM W GDAŃSKU PRZY ULICY WITA STWOSZA 51 WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUGI SERWISU I KONSERWACJI INSTALACJI I URZĄDZEŃ.
Numer ogłoszenia: 143722 - 2016; data zamieszczenia: 09.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155065 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU WYDZIAŁU BIOTECHNOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONYM W GDAŃSKU PRZY ULICY ABRAHAMA 58 ORAZ W BUDYNKU WYDZIAŁU NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONYM W GDAŃSKU PRZY ULICY WITA STWOSZA 51 WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUGI SERWISU I KONSERWACJI INSTALACJI I URZĄDZEŃ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45214400-4 (roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym); 45111000-8 (roboty rozbiórkowe); 45262500-6 (roboty murarskie); 45320000-5 (roboty izolacyjne); 45410000-4 (roboty tynkarskie); 45432210-9 (okładziny ścienne z płyt na bazie gipsu); 45421146-9 (sufity podwieszone); 45431110-3 (stolarka otworowa wewnętrzna aluminiowa); 45432000-1 (podłogi podniesione); 45432111-5 (posadzki z wykładzin); 45442100-8 (roboty malarskie farbą akrylową); 45233000-9 (wykonanie chodnika z kostki betonowej); 45310000-3 (instalacje elektryczne); 45343000-3 (systemy przeciwpożarowe). 2. Przedmiotem zamówienia są: 1) roboty budowlane w budynku Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego, położonego w Gdańsku przy ulicy Abrahama 58, 2) roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji i zmianie oprogramowania wind panoramicznych i windy towarowej w budynku Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Gdańskiego położonego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 51. 3. Przedmiotem umowy jest również świadczenie usługi serwisu i konserwacji instalacji i urządzeń, których serwis i konserwacja jest wymagana zgodnie z Dokumentacją Techniczno Rozruchową i zaleceniami Producenta, wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, w okresie udzielonej gwarancji. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii: 2 godziny. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z dokumentacją projektową, stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach, o których mowa w pkt 5, uważa się za obowiązujące. 8. Jeśli gdziekolwiek w dokumentach, o których mowa w pkt. 5 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność, Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 2, na okres wynoszący 36 lub 42 lub 48 lub 54 lub 60 miesięcy. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdziale XII SIWZ. 10. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4, 45.11.10.00-8, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-5, 45.41.00.00-4, 45.43.22.10-9, 45.42.11.46-9, 45.43.11.10-8, 45.43.20.00-1, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.23.30.00-9, 45.31.00.00-3, 45.34.30.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tysand Spółka jawna J. Krawczykiewicz, J. Sowiński, ul. Grunwaldzka 585/A7, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 342895,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 315737,41

  • Oferta z najniższą ceną: 315737,41 / Oferta z najwyższą ceną: 315737,41

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.