eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Borne Sulinowo: S-2710-2/2009
Numer ogłoszenia: 143731 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Borne Sulinowo , Al. Niepodległości 32/1, 78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3733123, faks 094 3733122.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: S-2710-2/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Budowa dróg pożarowych nr 33 i 34 dł. całkowitej 4,28 km biegnącej w oddz. l. nr 124-214/215 w leśnictwach Starowice / Machliny realizowane w dwóch etapach: I etap dł. 1,07 km - do 30.11.2009r., II etap dł. 3,21 km - do 30.09.2010 r. Zakres robót I i II etapu: budowa dróg pożarowych na podstawie projektów technicznych: podbudowa z tłucznia ceglano-betonowego gr 20cm (100% tłucznia uzyskane ze zgruzowania i skruszenia obiektów zamawiającego po JAR, nawierzchnia z kruszywa łamanego - mieszanka optymalna (0-31,5mm) grubości 10cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykażą i udokumentują wykonanie w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej trzy roboty tego samego rodzaju, których łączna wartość w każdym roku nie może być mniejsza niż 50% wartości zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - wykażą minimalny średni obrót o wartości niniejszego zamówienia za ostatnie 3 lata obrotowe (2006,2007,2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - dysponują środkami lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200000 (słownie: dwieście tysięcy) złotych; - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy); e) posiadają odpowiedni potencjał kadrowy i techniczny określony w SIWZ; Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zawiera SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/borne/przetargi.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Borne Sulinowo Al. Niepodległości 32 78-449 Borne Sulinowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Nadleśnictwo Borne Sulinowo Al. Niepodległości 32 78-449 Borne Sulinowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.