Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-31
Zduńska Wola: Poprawa dostępności komunikacyjnej do terenów przemysłowych Miasta Zduńska Wola poprzez przebudowę ulicy Struga.
Numer ogłoszenia: 143771 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8243136, 8254660, faks 043 8232605.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa dostępności komunikacyjnej do terenów przemysłowych Miasta Zduńska Wola poprzez przebudowę ulicy Struga..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach rozbudowy ul. Struga powstanie droga klasy D o dł. 90 m z kostki betonowej typu BEHATON gr. 8 cm na podsypce cem. - piask. gr. 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanenego mechanicznie gr. 17 cm o pow. 672 m. kw. w k. szarym. Droga dojazdowa zakończona łopatką do zawracania. Pozostały odcinek drogi o dł. 564 m ( 3.502 m. kw.) kategorii L wykonanć z betonu asfaltowego gr. 8 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. Droga z obu stron zamknięta krawężnikiem betonowym o wym. 15 x 30 cm na ławie betonowej o łącznej dł. 1.382 m. Chodniki (kostka bet. typu Behaton k. szary - 2.250 m. kw.) i ścieżkę rowerową (kostka bet. typu Behaton k. czerwony gładkiej - bez faz - 1.197 m. kw.) wykonać z kostki bet. gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm, gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm oraz warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm, zakończyć obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm na ławie betonowej o dł. 1.848 m. Wjazdy do posesji wykonać z kostki bet. grafitowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z chudego betonu gr. 10 cm. i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm, na pow. 988 m. kw., zieleńce o łącznej powierzchni 2.656 m. kw. Odwodnienie drogi wykonać poprzez wybudowanie odcinka kanalizacji deszczowej z rur PCV fi 300 dł. 33 m, fi 400 dł. 49 m oraz rowów krytych z rur PCV fi 500 - 56 m, fi 400 - 267 m, fi 200 - 72 m., przykanalików z rur PCV fi 200 m. Na rowie krytym i kanalizacji deszczowej wykonać studzienki kanalizacyjne fi 1200 - 15 szt i fi 1400 - 1 szt. wyposażone we włazy żeliwne typu ciężkiego D-400 kN z zamkiem i żeliwnymi stopniami złazowymi. Włączenie rowów krytych w istniejący rów w ul. Wychodniej a kanału deszczowego w kanał fi 400 na skrzyżowaniu ulicy Struga i Murarskiej. Dla zasilenia oświetlenia ulicznego wykonać przyłącze kablowe 0,4 kV YAKXs 4 x 35 mm2 od szafki rozdzielczej stacji transformatorowej nr 3-0837 do słupa oświetleniowego L 1. Tablicę oświetleniową wyposażyć w wyłącznik instalacyjny S301C20A w obudowie przystosowanej do plombowania jako zabezpieczenie główne zalicznikowe, zabezpieczenie główne przedlicznikowe - rozłącznik NH00169 z wkładką zwłoczną 40A. Długość przyłącza 160 m a rzeczywista długość kabla - 190 m. Kabel oświetleniowy YAKXs 4 x 35 mm2 o łącznej długości 1002 m, układać na głębokości 0,6 m na posypce piaskowej z przykryciem 10 cm warstwą piasku i 15 cm warstwą gruntu rodzimego. Latarnie oświetleniowe 21 szt. dwustronnie ocynkowane S-80/6 ustawić na fundamencie F150/200, oprawy OUSb-100 zainstalować na wysięgnikach 1- metrowych. Latarnie krańcowe uziemić, przy podejściach do latarń i szafek pozostawić zapasy kabli po 2 m każdy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe 40.000 PlnIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi podmiotowe określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) w przeciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jako główny wykonawca przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonali przebudowę przynajmniej jednej drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 500 m i wartości wykonanych robót co najmniej 1.500.000,00 złotych. 4) przedłożą dokumenty potwierdzające, że przedmiotowe roboty zostały wykonane należycie. 5) posiadają środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości odpowiadającej 20% ceny całkowitej podanej w ofercie lub zdolność kredytową jak wyżej - potwierdzone informacją z banku obsługującego. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy wykonawca, b) warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy wykonawca, c) warunek określony w pkt. 3), 4) i 5) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. Wymogi podmiotowe uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca w ofercie przedłoży stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego i odrzucenia oferty, muszą być zamieszczone następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w treści Załącznika Nr 1) a także dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością oraz zbliżonymi zakresem do przedmiotowego zamówienia, z podaniem ich wartości, wielkości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców; dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane wyżej zostały wykonane należycie; informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości nie mniej niż 20% całkowitej ceny oferty lub zdolność kredytową w tej wysokości - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uprawnienia budowlane w branży drogowej, instalacyjnej, elektrycznej z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do izby inżynierów; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 9. Oświadczenia wykonawcy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 10. Dowód wniesienia wymaganej kwoty wadium; 11. Oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków SIWZ i umowy, wniesieniu wymaganej kwoty ZNWU (zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ); 12. Informacja dotycząca podwykonawców - Załącznik nr 3 do SIWZ, jeżeli wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców, wpisuje w załączniku - nie dotyczy; 13. Podpisany wzór umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ); 14. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót; 15. Kosztorysy ofertowe..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zduńska Wola
ulica Złotnickiego 12 98-220 Zduńska Wola.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urząd Miasta Zduńska Wola ul. Złotnickiego 12 98-220 zduńska Wola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013..
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- "Zakup ambulansu transportowego Typ C dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o.
- "Wykonanie projektów budowlanych przebudowy i rozbudowy dróg w miejscowościach Poręby oraz Tymienice"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- Remont pomieszczeń biurowych, korytarza (II p.) oraz klatek schodowych - I/Sieradz
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
- Termomodernizacja budynków oświatowych w Gminie Kije (II)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400112W Huta-Leszczyny"
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ - POWTÓRKA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.