Ogłoszenie z dnia 2008-06-29
Lublin: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach :Laskowej, Raszyńskiej , Turczynowicza i Skubiszewskiego w Lublinie .
Numer ogłoszenia: 143773 - 2008; data zamieszczenia: 29.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Sp. z o.o., ul. Żulińskiego 9, 20-706 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5240339, fax 081 5240339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach :Laskowej, Raszyńskiej , Turczynowicza i Skubiszewskiego w Lublinie ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac określony do realizacji obejmuje: 1) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach :Laskowej , Raszyńskiej , Turczynowicza i Skubiszewskiego w Lublinie - z rur kamionkowych glazurowanych DN 200 mm klasy 160 systemu F z uszczelkami KD o wytrzymałości na zgniatanie - 40 kN / m ) - 930,53 m - z rur kamionkowych glazurowanych DN 150 mm klasy 160 systemu F z uszczelkami KD o wytrzymałości na zgniatanie -34 kN / m ) - 202,87 m -wraz z włączeniem wykonanej sieci do istniejącego kolektora - AN I V DN 400 mm w ulicy Laskowej oraz - Montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych DN 1200 mm z włazami D 400 zabezpieczonymi przed kradzieżą dwoma ryglami . - 32 kpl. - Wykonanie zabezpieczeń istniejących instalacji w realizowanych wykopach - 24 kpl - Zasypanie wykopów piaskiem - z zagęszczeniem mechanicznym do uzyskania współczynnika Is = 100 % w/g skali Proctora - 1876,29 m3. - . Rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno -bitumicznych grubości 8,0 -cm - 900 m2 -. Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm - 900 m2 -. Wywiezienie gruzu z rozebranej nawierzchni asfaltowej na odległość 10 km - 209,4 m3 -. Wykonanie podbudowy z kruszywa grubości 15 cm - 900,0 m2 -. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 900,0 m2. - Cięcie nawierchni z mas mineralno-asfaltowych o grubości 8,0 cm - 360 m. - Rozebranie nawierzchni z gruzu betonowego - 250,0 m2 - Odtworzenie nawierzchni z gruzu betonowego - 250,0 m2. - Rozebranie nawierzchni żwirowej - 64,0 m2 - Odtworzenie nawierzchni żwirowej - 64,0 m2 - Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 16,0 m2 - Rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - gr. 10cm - 16,0 m2 - .Wykonanie podbudowy o Rm = 1,5 MPa - 16,0 m2 - .Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 16,0 m2. 2)obsługę geodezyjną prowadzonych robót; 3)inwentaryzację powykonawczą; 4)wykonanie projektu organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót; 5)przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego. i uzyskania protokółu z Wydziału Dróg i Mostów Urzędu Miasta Lublin potwierdzającego zgodność stanu technicznego przekazywanych pasów drogowych w/w ulic ze stanem technicznym z okresu poprzedzającego realizację sieci kanalizacji sanitarnej. 6.wykonanie badań geotechnicznych potwierdzających stopień zagęszczenia podsypki , obsypki rurociągów oraz zasypki wykopów. . Zamówienie winno być wykonane zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, złożoną ofertą, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: .Wymagania dotyczące wadium 1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości - 27000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. nr konta 83 1240 5497 1111 0000 5007 8958 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Przedsiębiorstwie Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Spółka z o.o ul Żulińskiego nr 9 pokój nr 1 przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: - gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych; - okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: - poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych; - poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty oraz oświadczenia. 2.1 Oferty wstępne bez określenia ceny zawierające dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków winny być złożone do dnia 21 lipca 2008 r. do godz. 9 00 w Przedsiębiorstwie Budownictwa Inżynierjnego TORGAN Spółka z o. o 20- 706 ul. Żulińskiego nr 9. 2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 2.3 Zamawiający zaprosi trzech oferentów spełniających wymagane warunki do udziału w negocjacjach 2.3 Po zakończeniu negocjacji które odbędą się w siedzibie Przedsiębiorstwa Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Spółka z o. o 20 -706 Lublin ul. Żulińskiego nr 9 - w dniu 28 lipca 2008 r. od godz. 9 00 - Zamawiający zgodnie z art. 60 u PZP zaprosi Oferentów do składania ofert ostatecznych zawierających cenę . 2.4 Termin składania oferty ostatecznej wraz z ceną upływa w dniu 8 sierpnia 2008 r. o godz. 9 00 w siedzibie Przedsiębiorstwa Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Spółka z o. o 20 -706 Lublin ul. Żulińskiego nr 9 , gdzie nastąpi otwarcie ofert ostatecznych w dniu 8 sierpnia 2008 r. o godz. 10 00 .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( ze zmianami ) należy złożyć następujące dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U z dnia 24 maja 2006 r. ) : 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Spłecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prrawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 2.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wnioskow o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez Zamawiającego warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1Wykaz osób i podmiotów ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - a w szczególności : Uprawnienia budowlane osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych - conajmnej 1 osoba oraz w specjalności budowy dróg - co najmniej 1 osoba (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118), wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót w zakresie budowy dróg z podaniem ich wartości, oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. ( zgodnie z załacznikem nr 4) 3.3 Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do zrealizowania zamówienia ( zgodnie z załącznikiem nr 4 a) 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Oferent winien dostarczyć następujące dokumenty : 4.1. Sprawozdanie finansowe albo jego części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu luib jego części , a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających wielkość obrotu oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż trzy lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres. 4.2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości jednego miliona zlotych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert. 4.3. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedziaqlności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wymagany w pkt. 2.1. niniejszej części dokument winien złożyć każdy Wykonawca. - Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 8 Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9 Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 20- 706 Lublin ul. Żulińskiego nr 9 ..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Spólka z o. o 20-706 Lublin ul.Żulińskiego nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Usługa kompleksowego sprzątania domu studenckiego Broadway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Dobrzańskiego 35.
- Oczyszczanie zimowe terenów Zamawiającego wraz z posypywaniem powierzchni środkami uszorstniającymi i solą oraz usuwaniem sopli i nawisów śnieżnych z dachów obiektów we władaniu Zamawiającego.
- Postępowanie na udzielanie świadczeń zdrowotnych przez perfuzjonistę oraz przez adepta perfuzjonisty w Oddziale Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Lublinie
- Dostawa mięsa, drobiu oraz wyrobów wędliniarskich na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Dostawa systemów pozycjonerów do ułożenia pacjenta na stole operacyjnym
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, co najmniej trzywariantowej koncepcji odwodnienia dla wskazanego odcinka drogi ekspresowej S8 - trasa Armii Krajowej na terenie m. st. Warszawy
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łowicz
- Przyłącza dodatkowe do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Jeleśnia - Etap 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.