eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Świadczenie usług wywozu niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych, z terenu Oddziału Zewnętrznego Aresztu w Goleszach oraz posesji budynku Golesze Parcela

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-05

Piotrków Trybunalski: Świadczenie usług wywozu niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych, z terenu Oddziału Zewnętrznego Aresztu w Goleszach oraz posesji budynku Golesze Parcela
Numer ogłoszenia: 1437 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski, tel. 0-44 7323400, 7323371, faks 0-44 7323315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wywozu niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych, z terenu Oddziału Zewnętrznego Aresztu w Goleszach oraz posesji budynku Golesze Parcela.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Świadczenie usługi wywozu: niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych z terenu Oddziału Zewnętrznego Aresztu w Goleszach w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 27 września 2001 roku (DzU. z dnia 8 października 2001 r. Nr 112, poz. 1206) zgodnie z poniższym zestawieniem: - nie segregowane, zmieszane odpady komunalne (kod 20.03.01) w ilości 25 m3 niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych z terenu posesji budynku Golesze Parcela w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 27 września 2001 roku (DzU. z dnia 8 października 2001 r. Nr 112, poz. 1206) zgodnie z poniższym zestawieniem: 1)nie segregowane, zmieszane odpady komunalne (kod 20.03.01) w ilości 40 szt. pojemników o pojemności 120 l. Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać Decyzję Wójta gminy Wolbórz zezwalającą na świadczenie w/w usług. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.10.00 - 90.12.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 24 ust. 1.2 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r.. Dz. U. nr 19 z dnia 09.02.2004 r. oraz spełniający dodatkowe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ! a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy ( załącznik nr 5 dla osób fizycznych) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, załącznik nr 4 - oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz przyjęciu warunków ustanowionych przez zamawiającego i wprowadzonych do treści umowy, Aktualna decyzja Wójta gminy Wolbórz zezwalającą na świadczenie w/w usług. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnieniu warunków ustawowych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają tego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej składa każdy z wykonawców, załączając dokument w niebudzący wątpliwości sposób określający pełnomocników do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz przyjęciu warunków ustanowionych przez zamawiającego i wprowadzonych do treści umowy podpisuje ustanowiony pełnomocnik. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/8/140.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 76/90 97-300 Piotrków Tryb..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 76/90 97-300 Piotrków Tryb..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.