eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrezdenkoModernizacja i remont oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Drezdenko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Drezdenko: Modernizacja i remont oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Drezdenko
Numer ogłoszenia: 143801 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121131 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i remont oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Drezdenko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i remont oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Drezdenko 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków zlokalizowanej na działce nr 188 w Drezdenku. 3. Zakres prac obejmuje: 1) Wymianę kraty schodkowej w przepompowni ścieków surowych na kratę zgrzebłową z praso-płuczką skratek; 2) Wymianę wentylatorów dachowych w budynku przepompowni na nowe wykonane w wersji chemoodpornej; 3) Zainstalowanie w piaskowniku pionowym pompy do pulpy piaskowej; 4) Wykonanie rurociągu tłocznego pulpy piaskowej do separatora piasku w budynku stacji odwadniania osadu; 5) Instalację w budynku stacji odwadniania osadu istniejącego separatora piasku; 6) Instalację w budynku stacji odwadniania osadu przenośnika osadu odwodnionego do magazynu osadu odwodnionego; 7) Wymianę wentylatorów dachowych w budynku stacji odwadniania osadu na nowe wykonane w wersji chemoodpornej; 8) Podział komory napowietrzania reaktora biologicznego na dwie pracujące równolegle komory; 9) Instalację w każdej z wydzielonych komór systemu drobnopęcherzykowego napowietrzania, mieszadeł i aparatury kontrolno-pomiarowej; 10) Wykonanie rurociągów powietrza od stacji dmuchaw do wydzielonych komór napowietrzania; 11) Podział komory osadu nadmiernego na dwie jednakowe komory i zainstalowanie w obu komorach pomp do pompowania osadu do budynku stacji odwadniania osadu oraz strumienic do napowietrzania i mieszania osadu; 12) Wykonanie rurociągu tłocznego pulpy piaskowej z piaskownika pionowego do budynku stacji odwadniania osadu; 13) Wykonanie rurociągu tłocznego osadu zagęszczonego z komór tlenowej stabilizacji osadu do budynku stacji odwadniania osadu; 14) Wykonanie magazynu osadu odwodnionego z odwodnieniem skierowanym do istniejącej przepompowni technologicznej; 15) Modyfikacja automatycznego sterowania pracą oczyszczalni; 16) Wykonanie instalacji elektrycznych, rozdzielni; 17) Przebudowę reaktora biologicznego; 18) Budowę magazynu osadu odwodnionego; 19) Budowę stacji dozowania PIXu. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: Projekty budowlane wraz z rysunkami, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 6. Zadanie będzie rozliczone w formie ryczałtu więc załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do obliczenia ceny. 7. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) warunkami pozwolenia na budowę, c) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 8. Wszystkie prace należy prowadzić w taki sposób, aby zapewnić ciągłość pracy oczyszczalni podczas jej rozbudowy. 9. Ponieważ roboty będą prowadzone podczas pracy oczyszczalni Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć koordynatora ds. BHP i kontaktów z zarządcą oczyszczalni tj. PGKiM Sp. z o.o.. 10. W trakcie prowadzonych prac Wykonawca ma obowiązek monitorować parametry (wykonywać badania) odprowadzanych ścieków oraz tak prowadzić prace aby parametry były zgodne z określonymi w pozwoleniach wodnoprawnych. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność gdy spowoduje przekroczenie parametrów odprowadzanych ścieków. 11. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. 12. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych oraz wykonanych instalacji. 13. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie papierowej i elektronicznej. 14. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji powykonawczej (3 egz.) do odbioru inwestycji. 15. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów. 16. Rozliczenie zadania nastąpi ryczałtowo. Podstawą rozliczenia będzie dokumentacja projektowa. 17. Zamawiający przewiduje płatności częściowe pod warunkiem złożenia przed zawarciem umowy kosztorysu zawierającego stałe parametry robocizny, kosztów pośrednich, zysku. Kosztorys nie będzie podstawą rozliczenia inwestycji będzie stanowił element pomocniczy do określenia wysokości płatności częściowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ochrony Środowiska Krystyna Mitura, ul. Łobeska 14, 60-182 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3987731,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2999170,75

  • Oferta z najniższą ceną: 2999170,75 / Oferta z najwyższą ceną: 5044168,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.