eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoluszkiBudowa ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 2 i Liceum Ogólnokształcą oraz Hali Sportowej w Koluszkach przy ul. Ludowej i Kościuszki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Koluszki: Budowa ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 2 i Liceum Ogólnokształcą oraz Hali Sportowej w Koluszkach przy ul. Ludowej i Kościuszki
Numer ogłoszenia: 143833 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 2 i Liceum Ogólnokształcą oraz Hali Sportowej w Koluszkach przy ul. Ludowej i Kościuszki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogrodzenia w obrębie Szkoły Podstawowej nr 2 i Liceum Ogólnokształcąvym oraz Hali Sportowej przy ulicy Ludowej oraz przy ulicy Kościuszki w Koluszkach - ogrodzenie działki nr 362. 2. Zakres rzeczowy obejmuje: a) wykonanie pomiarów, b) wykonanie rozbiórki istniejącego ogrodzenia c) budowę ogrodzenia o długości całkowitej 275 m z przęseł metalowych o wysokości 2 m na słupkach metalowych oraz wbudowaniem bram metalowych dwuskrzydłowych ręcznych oraz furtek w ilości 4 sztuk, d) wbudowanie obrzeży betonowych na długości 254 mb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Załączenie wypełnionego formularza ofertowego, b) Podpisanie oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), c) Załączenie wykazu osób posiadających wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, którymi Wykonawca będzie dysponował do wykonywania zamówienia. Wykaz powinien zawierać minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Zamawiający wymaga załączenia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. osoby. d) Załączenie wykazu robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. Wykaz robót powinien zawierać wykonanie co najmniej 2 zadań dotyczących budowy ogrodzenia z przęseł metalowych o długości minimum 50 mb każde zadanie. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 2 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana e) Posiadanie aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość minimum 50.000,00 zł. f) Załączenie aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający (nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w ww. dokumencie. g) W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. h) Załączenie kosztorysu ofertowego wykonanego na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorys ofertowy wykonany był metodą uproszczoną. i ) Spełnienie innych wymagań zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) c) Wykaz osób posiadających wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, którymi Wykonawca będzie dysponował do wykonywania zamówienia. Wykaz powinien zawierać minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Zamawiający wymaga załączenia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ww. osoby. d) Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat ( licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. Wykaz robót powinien zawierać wykonanie co najmniej 2 zadań dotyczących budowy ogrodzenia z przęseł metalowych o długości minimum 50 mb każde zadanie. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 2 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. e) Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość minimum 50.000,00 zł. f) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający (nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w ww. dokumencie. g). W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. h) Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorys ofertowy wykonany był metodą uproszczoną. Wszystkie ww. dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub oświadczenia złożonego przed właściwym organem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65 pok nr 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.