To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-09
Iłowo-Osada: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Mostowo o długości 966,4 m
Numer ogłoszenia: 143838 - 2016; data zamieszczenia: 09.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141367 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dwukoły, , 13-240 Iłowo-Osada, woj. , tel. 023 6541461, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Mostowo o długości 966,4 m.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi leśnej w L. Mostowo leżącej na działkach o numerach ewidencyjnych 3060, 3053 obręb Lipowiec Kościelny oraz 178 obręb Kęczewo gm. Lipowiec Kościelny o długości 966,40 m. W ramach przebudowy zaprojektowano wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa łamanego oraz zjazdów na drogi boczne. Zestawienie wielkości charakteryzujących inwestycję - Szerokość jezdni z kruszywa łamanego - 3.50 m, - Szerokość pobocza - 2 x 0.75 m - Szerokość korony drogi - 5,00 m - Powierzchnia jezdni - około 3381 m2 Rodzaj i zakres robót drogowych Roboty drogowe: Karczowanie karp Zdjęcie przypowierzchniowej warstwy humusu i gleby, Wykonanie robót ziemnych związanych z kształtowaniem przekroju poprzecznego, profilu podłużnego drogi oraz wykonaniem rowów, Profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, Roboty wykończeniowe - zabezpieczenie skarp humusem z obsianiem trawą. Konstrukcja nawierzchni Konstrukcja nawierzchni drogi z kruszywa łamanego: Nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm 12 cm podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechaniczne 0/31,5 mm 20 cm podłoże gruntowe Razem: 32 cm. W miejscach występowania podłoża gruntowego o nośności G4 zwiększono grubość podbudowy z kruszywa naturalnego do 30 cm. Podbudowę należy wykonać na szerokości 5,00 m. Pobocze o grubości 12 cm należy wykonać z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm. Podane grubości dotyczą warstw po zagęszczeniu. Profil podłużny Maksymalny spadek podłużny drogi wynosi 7,00%. Załamania niwelety zostały wyokrąglone łukami o promieniach od 300 m do 1100 m. Odwodnienie W części drogi, w miejscach gdzie było to wskazane zaprojektowano przydrożne rowy chłonne o przekroju trójkątnym i głębokości 0,5 m. Nachylenie skarp rowu wynosi 1 do 1.5. Skarpę wewnętrzną rowu należy zabezpieczyć przed rozmyciem warstwą humusu o grubości 10 cm. Roboty ziemne Przed wykonaniem robót ziemnych należy zdjąć warstwę wierzchnią humusu i darniny. Objętość humusu i darniny ujęta jest w bilansie robót ziemnych. Humus może zostać wykorzystany do zabezpieczenia skarp. Roboty ziemne związane są z kształtowaniem korpusu drogi. Nadmiar gruntu z wykopów należy rozplantować poza terenem robót, a w przypadku braku miejsca na rozplantowanie wywieźć na odkład wykonawcy. Wymagany wskaźnik zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wynosi 0,98 wg Proctora. Korpus drogowy należy kształtować z gruntów niewysadzinowych, takich jak żwir, pospółka, piaski grube, piaski średnie. Karpy z przebudowywanego odcinka drogi mogą być złożone obok pasa drogowego w odległości wskazanej przez zamawiającego. Zjazdy Konstrukcja nawierzchni zjazdów jest identyczna z konstrukcją nawierzchni drogi z kruszywa łamanego. Podbudowa Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechaniczne 0/31,5 mm, o grubości po zagęszczeniu 20 cm. (30 cm w miejscach występowania podłoża o nośności G4). Wymagany wskaźnik zagęszczenia podbudowy wynosi 1,00. Do wykonania podbudowy należy użyć mieszanki 0/31.5 mm, której krzywa uziarnienia mieści się między krzywymi dobrego uziarnienia. Nawierzchnia z kruszywa łamanego Nawierzchnię należy wykonać z kruszywa łamanego 0/31.5 mm o grubości 12 cm po zagęszczeniu. Materiałem do wykonania nawierzchni z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie powinno być kruszywo łamane, uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego lub kamieni narzutowych i otoczaków albo ziaren żwiru większych od 8 mm. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Wymagany wskaźnik zagęszczenia warstwy nawierzchni wynosi 1,00. Droga ma charakter drogi technologicznej, po której prowadzony będzie transport drewna oraz komunikacja samochodowa związana z gospodarką leśną. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg Zakres rzeczowy robót przedstawiony został szczegółowo w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, będzie zobowiązany chronić cenne obiekty przyrodnicze, które występują wzdłuż przebudowywanego pasa drogowego (mrowiska, pomniki przyrody, cenne drzewa). Ich lokalizację w terenie wskaże miejscowy leśniczy, natomiast Wykonawca zabezpieczy je przed uszkodzeniem. W przypadku uszkodzenia ich Wykonawca zapłaci karę w wysokości 200 zł od obiektu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SDT BUDOWNICTWO DROGOWE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SDT BUDOWNICTWO DROGOWE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- S.D.T. Budownictwo Drogowe, ul. B. Prusa 24, 14-240 Susz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191174,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169171,28
Oferta z najniższą ceną: 169171,28 / Oferta z najwyższą ceną: 481060,93
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.