eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › REMONT CHODNIKA Z PRZESTAWIENIEM KRAWĘŻNIKA W CIĄGU ULICY STOŁCZYŃSKIEJ W SZCZECINIE (roboty nie objęte programem ISPA)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-26

POZYCJA 14391

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: REMONT CHODNIKA Z PRZESTAWIENIEM KRAWĘŻNIKA W CIĄGU ULICY STOŁCZYŃSKIEJ W SZCZECINIE (roboty nie objęte programem ISPA) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, do kontaktów: Małgorzata Stachurska-Poręba, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444, fax 091 4393003, e-mail: zditm@zditm.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zditm.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CHODNIKA Z PRZESTAWIENIEM KRAWĘŻNIKA W CIĄGU ULICY STOŁCZYŃSKIEJ W SZCZECINIE (roboty nie objęte programem ISPA). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodnika z przestawieniem krawężnika w ciągu ulicy Stołczyńskiej w Szczecinie (roboty nie objęte programem ISPA). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dn. 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U.02.197.1661 ze zm.). 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt 7) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 9) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeżeli wykaże iż w ww. okresie wykonał minimum jedną robotę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę podobną zamawiający uzna wykonanie chodnika z regulacją krawężnika. 10) Wykaz sprzętu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej siwz. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem jeżeli wykaże: a) minimum 1 piłę do cięcia betonów, b) minimum 1 zagęszczarkę płytową. 11) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli zdolność kredytowa wykonawcy lub wysokość posiadanych środków nie będzie niższa niż 360 000,- PLN (słownie złotych: trzysta sześćdziesiąt tysięcy). 12) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu nie będzie niższa niż 50 000,- PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy). Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz. 2) Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz. 3) Oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 1 do niniejszej siwz, potwierdzające wykonanie przedmiotu zamówienia siłami własnymi (bez podwykonawcy). 4) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową zgodnie z zasadami przyjętymi w \Polskich standardach kosztorysowania robót budowlanych\, wydawnictwo Stowarzyszenia Kosztorysantów Budowlanych z 2005 roku. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie organizacji ruchu na podstawie opracowanego przez wykonawcę projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac, 2) wykonanie robót: a) rozebranie krawężników kamiennych, betonowych oraz płyt betonowych 50/50 i 35/35, b) rozebranie nawierzchni chodników z masy bitumicznej i kostki kamiennej nieregularnej, c) ustawienie krawężników kamiennych i betonowych, d) ułożenie płyt chodnikowych 50/50, - na podstawie projektu opracowanego przez Projektowanie Dróg i Zieleni - Barbara Lasota, 70-784 Szczecin, ul. Batalionów Chłopskich 34/49, w sierpniu 2006r. - zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 100

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 1 500,- PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset) w terminie do dnia 27.03.2007 r. do godziny 08:30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO S.A. I Oddział w Szczecinie 83124038131111000043844416, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 (parter). 3. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nw. warunki, tj.: 1) wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym oraz wpisaną na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 2) wykonawcy, którzy wykażą iż w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali minimum jedną robotę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę podobną zamawiający uzna wykonanie chodnika z regulacją krawężnika. 3) wykonawcy, którzy dysponują następującym sprzętem: a. minimum 1 piłę do cięcia betonów, b. minimum 1 zagęszczarkę płytową. 4) wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli zdolność kredytowa wykonawcy lub wysokość posiadanych środków nie będzie niższa niż 360 000,- PLN. 5) wykonawcy, których suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 50 000,- PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przewiduje kosztorysową formę wynagrodzenia wykonawcy. 2. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony przez wykonawcą metodą szczegółową zgodnie z zasadami przyjętymi w \Polskich standardach kosztorysowania robót budowlanych\, wydawnictwo Stowarzyszenia Kosztorysantów Budowlanych z 2005 roku. 3. Cena (obliczona do dwóch miejsc po przecinku) podana przez wykonawcę w formularzu oferty cenowej (wynikająca z kosztorysu ofertowego) jest wyrażoną w pieniądzu łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT, wartością wszystkich robót budowlanych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zamówienia zgodnie z projektem, wymaganiami technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz postanowieniami wzoru umowy. 4. W cenie należy również uwzględnić koszty związane z: opracowaniem i zatwierdzeniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, wykonaniem oznakowania, próbami i sprawdzeniami, warunkami bezpieczeństwa, przeciwpożarowymi, ewentualnym unieszkodliwianiem odpadów, opracowaniem dokumentacji powykonawczej, itp. 5. Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN. 6. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku pobrania wydruku SIWZ u Zamawiającego-Warunki i sposób płatności: - kasa zamawiającego, ( parter pok. Nr 19 ) - przelew na rachunek bankowy nr 46 1240 3813 1111 0000 4384 4403 w Banku PEKAO S.A. I O/Szczecin - za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.03.2007, godzina 09:00, Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego - ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, sala konferencyjna nr 402.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.