Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Lublin: Wykonanie dwóch niezależnych opracowań w temacie obwodnicy m. Puławy:
Część Nr 1: System zarządzania ruchem dla obwodnicy m. Puławy (I i II etap).
Część Nr 2: Standard gromadzenia danych o nieruchomo-ściach dla obwodnicy m. Puławy (I i II etap).
Numer ogłoszenia: 143926 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dwóch niezależnych opracowań w temacie obwodnicy m. Puławy: Część Nr 1: System zarządzania ruchem dla obwodnicy m. Puławy (I i II etap). Część Nr 2: Standard gromadzenia danych o nieruchomo-ściach dla obwodnicy m. Puławy (I i II etap)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dwóch niezależnych opracowań w temacie obwodnicy m. Puławy: Część Nr 1: System zarządzania ruchem dla obwodnicy m. Puławy (I i II etap). (- etap I-szy w fazie realizacji od km 0+000 do km 12+387 i uzupełnień o drugą jezdnię na końcowym odcinku od km 11+120 do km 12+387, - etap II-gi w fazie przygotowania dokumentacji projektowej, od km 12+ 387 do km 24+709). Część Nr 2: Standard gromadzenia danych o nieruchomo-ściach dla obwodnicy m. Puławy (I i II etap). (- etap I-szy w fazie realizacji od km 0+000 do km 12+387 i uzupełnień o drugą jezdnię na końcowym odcinku od km 11+120 do km 12+387, - etap II-gi w fazie przygotowania dokumentacji projektowej, od km 12+ 387 do km 24+709).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.22.40.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYKONAWCY: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki formalne i merytoryczne: 6.1. Warunki formalne udziału w postępowaniu 6.1.1.W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy: 1)którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2)w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3)którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)będący osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5)będący spółkami jawnymi, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6)będący spółkami partnerskimi, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7)będący spółkami komandytowymi oraz spółkami komandytowo-akcyjnymi, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8)będący osobami prawnymi, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9)będący podmiotami zbiorowymi, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10)którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp; 11)którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 12)którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; 13)którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; 14)którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 6.1.2.Wymagania określone w pkt. 6.1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 6.2.Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3 Ustawy. Informacje potwierdzające spełnienie warunków merytorycznych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach załączonych do niniejszej Instrukcji. 6.2.1.Doświadczenie Dla wykazania spełniania warunku wymaganego doświadczenia zawodowego tylko dla części nr 1 Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. co najmniej jedno opracowanie o zbliżonym zakresie prac oraz wartości na sieci dróg krajowych klasy S lub GP. Warunek powyższy nie dotyczy części nr 2. Dla części nr 2 Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie. 61.2.2.Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6.2.2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA WARUNKÓW, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYKONAWCY 7.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, określonych w pkt 6.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty: 7.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału. 7.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2.Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych opisanych w pkt 6.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 7.2.1.Informację o doświadczeniu Wykonawcy składającego ofertę na część nr 1 (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnienie wymagań warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości, dat wykonania (od m/c/rok - do m-c/rok) oraz poprzednich Zamawiających. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji opracowania zostały wykonane należycie. 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). 7.4.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: 7.4.1.oświadczenie wymienione w pkt 7.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, 7.4.2.dokumenty wymienione w pkt. 7.1.2. winny być złożone przez każdego Wykonawcę, 7.4.3.dokumenty wymienione w pkt. 7.2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego lub bezpośrednio u Zamawiającego po złożeniu pisemnego wniosku za zaliczeniem pocztowym za cenę 30 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Lublinie przy ul. Ogrodowej nr 21, w p.55. Otwarcie ofert odbędzie się siedzibie Zamawiającego w p.124, o godz. 11:15..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie Systemu zarządzania ruchem dla obwodnicy m. Puławy (I i II etap)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: Opracowanie Systemu zarządzania ruchem dla obwodnicy m. Puławy (I i II etap). (- etap I-szy w fazie realizacji od km 0+000 do km 12+387 i uzupełnień o drugą jezdnię na końcowym odcinku od km 11+120 do km 12+387, - etap II-gi w fazie przygotowania dokumentacji projektowej, od km 12+ 387 do km 24+709)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6, 74.24.00.00-3, 74.22.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie Standardu gromadzenia danych o nieruchomościach dla obwodnicy m. Puławy (I i II etap)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 2: Opracowanie Standardu gromadzenia danych o nieruchomościach dla obwodnicy m. Puławy (I i II etap). (- etap I-szy w fazie realizacji od km 0+000 do km 12+387 i uzupełnień o drugą jezdnię na końcowym odcinku od km 11+120 do km 12+387, - etap II-gi w fazie przygotowania dokumentacji projektowej, od km 12+ 387 do km 24+709)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6, 74.24.00.00-3, 74.22.40.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa nabiałowych produktów porcjowanych w ramach realizacji programu pilotażowego "Dobry posiłek w Szpitalu"
- Dostawa środków czystości
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania parametrów krytycznych do analizatorów będących własnością Zamawiającego-2 zadania
- Dostawa licencji do posiadanych urządzeń FortiGate - 1101E
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 22 części.
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 190 w m. Mieścisko - budowa ronda.
- Opracowanie ekspertyzy technicznej stropów oraz dokumentacji projektowej modernizacji oświetlenia dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w Warszawie w podziale na 2 części.
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z przebudową odcinka kanalizacji deszczowej przy ul. Marysińskiej w Justynowie i Kraszewie
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych i rowerów przy drodze powiatowej Nr 2909S Chudów - Paniówki
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energ.przepompowni i przyłączami dla miejscowości Kobyle ,
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.