Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-15
Racibórz: Rozwój i uzupełnienie infrastruktury turystycznej wzdłuż rzek Olza i Odra - Budynek stacji rowerowej
Numer ogłoszenia: 143932 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz , ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: raciborz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój i uzupełnienie infrastruktury turystycznej wzdłuż rzek Olza i Odra - Budynek stacji rowerowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej związanych z wykonaniem przebudowy budynku stacji rowerowej zlokalizowanej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Raciborzu przy ul. Markowickiej 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robot ogólnobudowlanych w następującym zakresie: 1.Demontaż istniejącej konstrukcji dachowej z wiązarami stalowymi. 2.Demontaż istniejących balustrad. 3.Wykonanie filarków podcienia oraz podmurowanie istniejących ścian. 4.Demontaż istniejącego ocieplenia ścian od wewnątrz i zewnątrz. 5.Wykonanie komina murowanego i komina systemowego. 6.Wykonanie wieńców stropów i belek (dozbrojenie obciążonych nadproży). 7.Wykonanie ściany szczytowej oraz otworu na strych. 8.Wykonanie nowej więźby dachowej o konstrukcji drewnianej. 9.Wykonanie pokrycia dachu z blachy, obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych. 10.Przebudowa wnętrza budynku (wykonanie nowych posadzek z uwzględnieniem ocieplenia i wykonania izolacji przeciwwilgociowej, wykonanie ścianek działowych sanitariatów). 11.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 12.Roboty wykończeniowe (wykonanie tynków wewnętrznych, wykładzin ścian i podłóg w poszczególnych pomieszczeniach, wymiana balustrad). 13.Termoizolacja ścian zewnętrznych oraz ocieplenie stropu nad parterem. 14.Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 15.Utwardzenie terenu przy budynku. Roboty instalacyjne obejmują swoim zakresem: 1.Demontaż istniejących instalacji wewnątrz budynku. 2.Wykonanie nowej instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej oraz instalacji hydrantowej. 3.Wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej. 4.Wykonanie instalacji solarnej dla podgrzewu ciepłej wody użytkowej. 5.Montaż urządzeń sanitarnych (biały montaż). 6.Wykonanie instalacji grzewczej z grzejnikami elektrycznymi. 7.Montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniach sanitariatów ogólnodostępnych (z centralą wentylacyjną z odzyskiem ciepła). 8.Montaż wentylacji mechanicznej wyciągowej dla pomieszczeń administracyjnych. Roboty elektryczne obejmują swoim zakresem: 1.Demontaż istniejącej instalacji wewnątrz budynku. 2.Wykonanie nowej instalacji oświetlenia wewnętrznego i gniazd wtykowych. 3.Wykonanie nowej instalacji do zasilania grzejników, urządzeń wentylacyjnych i urządzeń instalacji cwu. 4.Wykonanie instalacji odgromowej budynku. Dodatkowe informacje techniczne budynku po rozbudowie i nadbudowie: -powierzchnia zabudowy 235,30 m2, -powierzchnia użytkowa 110,50 m2, -powierzchnia całkowita 235,30 m2, -kubatura 1243 m2, -wymiary zewnętrzne (długość budynku 21,8 m; szerokość budynku 6,40 m; wysokość budynku 5,25 m.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10 000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w niżej wymienionych przypadkach: a). zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, które w sposób obiektywny uniemożliwiają terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; b). z powodów niezawinionych przez wykonawcę, pod warunkiem, że wykonawca pisemnie wykaże obiektywny brak swojej winy, w tym m.in. wobec konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, uzgodnień lub pozwoleń osób trzecich albo właściwych organów; oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, zezwolenia, uzgodnienia itp. wymagane obowiązującymi przepisami prawa, o ile okres wyczekiwania Wykonawcy nie wynika z braku podjęcia niezwłocznie lub wadliwego wykonywania przez Wykonawcę czynności niezbędnych do zainicjowania oraz prawidłowego przeprowadzenia właściwego postępowania celem uzyskania wskazanych powyżej niezbędnych opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. przy czym o okres oczekiwania wykraczający poza termin wynikający z przepisów zobowiązanego do wydania opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. c). prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; d). w wyniku wystąpienia konieczności wykonania prac archeologicznych na terenie budowy, zamian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; e). wystąpienia czynników zewnętrznych, typu: niemożliwe do przewidzenia zdarzenia losowe, jak np. pożar, powódź, huragan, itp., a także dłużej utrzymujące się niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót; f). z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; g). zmiana terminu zakończenia umowy na skutek braków, lub błędów w dokumentacji projektowej, które to powodują konieczność wstrzymania czasowego realizacji robót. h). koniecznych lub racjonalnych zmian w dokumentacji projektowej, konieczności wprowadzenia zmian polegających na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologii, i). kolizji z infrastrukturą podziemną, której nie ujęto w dokumentacji technicznej stanowiącej podstawę wyceny, j). konieczności wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych lub rezygnacji z części robót, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy, k). możliwości wprowadzenia zmiany korzystnej dla Zamawiającego. l). z powodu opóźnień w przekazaniu terenu budowy, ł). Z powodu opóźnień w przekazaniu dokumentów budowy, o). zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację zadania, p). Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: - rezygnacja z wykonania części robót, - zmiany wynikające z wynagrodzenia kosztorysowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr PL.3.22/2.2.00/14.04217 pn. Rozwój i uzupełnienie infrastruktury turystycznej wzdłuż rzek Olza i Odra jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013 PRZEKRACZAMY GRANICE.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa donic wielkogabarytowych wraz z montażem
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Racibórz.
- Remont pokrycia dachu warsztatów szkolnych Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Raciborzu
- Aktualizacja dokumentacji dla etapu 3 Regionalnej Drogi Racibórz - Pszczyna na odcinku od ul. Raciborskiej w Rydułtowach do ul. Sportowej w Rybniku.
- Wymiana posadzki w holu budynku Sądu przy ul. Nowej 29 oraz naprawa rys i spękań ścian, sklepień i stropów, osuszanie zawilg. ścian i piwnic wraz z mal. wszystkich pom. biurowych, sal rozpraw i in.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Grabowiec i Złotoria.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.