To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-09
Opole Lubelskie: Zagospodarowanie terenu wokół budynku administracyjnego przy ul. Lubelskiej 4 w Opolu Lubelskim
Numer ogłoszenia: 143934 - 2016; data zamieszczenia: 09.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137287 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Lubelskie, ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. brak, tel. 81 827 72 01, faks 81 827 72 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wokół budynku administracyjnego przy ul. Lubelskiej 4 w Opolu Lubelskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół budynku administracyjnego przy ul. Lubelskiej 4 w Opolu Lubelskim, na działkach nr 90/3, 88 oraz 89,obręb 04-Opole Lubelskie. 2. Projektowane zagospodarowanie terenu polega na przebudowie nawierzchni drogi dojazdowej oraz placu utwardzonego przy niniejszym budynku oraz zagospodarowanie terenów zielonych od frontu budynku, tj. dostawa i montaż ławek parkowych oraz pielęgnację i oczyszczenie roślinności wraz z wycinką 2 szt. Żywotników na wycinkę których Zamawiający posiada decyzje. Minimalne parametry ławek parkowych: - siedzisko i oparcie wykonane z drewna liściastego (winno to zostać przez Wykonawcę potwierdzone odpowiednim dokumentem), - materiał, z którego ma być wykonana konstrukcja ławki: stal nierdzewna. Kształt profili zgodnie z załączonym do SIWZ zdjęciem. W ramach zadania przewiduje się wykonanie utwardzenia powierzchni drogi dojazdowej i placu kostką betonową gr. 8 cm na powierzchni około 755 m2 oraz utwardzenie powierzchni chodnika kostką betonową gr. 6 cm na powierzchni około 2 m2. Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu stojaków na rowery oraz usunięcia jałowców płożących przy piwnicznych koszach okiennych (roboty wykonane przez Zamawiającego). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczym przedmiarze robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. 5. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 6. Wykonawca do realizacji zamówienia winien stosować materiały nowe, dopuszczone do stosowania w budownictwie oraz posiadające wszelkie prawem określone dopuszczenia i certyfikaty, zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy. 7. Przedmiot zamówienia nie jest dzielony na części. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli wykonawca nie wskaże w ofercie zamówienia części, której wykonanie powierzy podwykonawcom, Zamawiający uzna, że nie powierzy podwykonawcom żadnych prac objętych niniejszym postępowaniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budowlane EKO-DROGPOL Sp. z o.o., ul. Partyzantów 64, 23-250 Urzędów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69747,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84562,34
Oferta z najniższą ceną: 84562,34 / Oferta z najwyższą ceną: 123000,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.