eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnoDostawa pieluchomajtek i pieluch anatomicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Lipno: Dostawa pieluchomajtek i pieluch anatomicznych
Numer ogłoszenia: 143947 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Lipno sp. z o. o. , ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2880414, faks 54 2880280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek i pieluch anatomicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Pieluchomajtki L. p. Opis produktu zamawianego Jednostka Ilość zamawiana 1 Pieluchomajtki dla dorosłych stosowane przy bardzo ciężkiej inkontynencji moczu i kału: kształt anatomiczny, podwójny wkład chłonny, zabezpieczony przed przesuwaniem, z superabsorbentem, paroprzepuszczalne (oddychające) na całej powierzchni, powłoka zewnętrzna i wewnętrzna włókninowa, dwie pary przylepcorzepów umożliwiających wielokrotne zapinanie i odpinanie, elastyczne ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, elastyczne ściągacze udowe, elastyczne falbanki wewnętrzne zabezpieczające przed przeciekaniem, wskaźnik wilgotności, bezlateksowe, obwód pasa minimum (90 - 140) cm, minimalna chłonność (według normy ISO 11948-1) 2,6 litra 1 szt. 54000 2 Pieluchomajtki dla dorosłych stosowane przy bardzo ciężkiej inkontynencji moczu i kału: kształt anatomiczny, podwójny wkład chłonny, zabezpieczony przed przesuwaniem, z superabsorbentem, paroprzepuszczalne (oddychające) na całej powierzchni, powłoka zewnętrzna i wewnętrzna włókninowa, dwie pary przylepcorzepów umożliwiających wielokrotne zapinanie i odpinanie, elastyczne ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, elastyczne ściągacze udowe, elastyczne falbanki wewnętrzne zabezpieczające przed przeciekaniem, wskaźnik wilgotności, bezlateksowe, obwód pasa minimum (90 - 140) cm, minimalna chłonność (według normy ISO 11948-1) 3,4 litra 1 szt. 81000 Pakiet 2 - Pieluchy anatomiczne: L. p. Opis produktu zamawianego Jednostka Ilość zamawiana 1 Pieluchy anatomiczne dla dorosłych: podwójny, celulozowy wkład chłonny z superabsorbentem, paroprzepuszczalne (oddychające) na całej powierzchni, obustronny elastyczny ściągacz pachwinowy, elastyczne falbanki wewnętrzne zabezpieczające przed wyciekiem, wskaźnik wilgotności, długość minimalna 66 cm, chłonność minimalna (według normy ISO 11948-1) 2,5 litra 1 szt. 81000.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: L. p. Pakiet Kwota wadium w zł 1 Pakiet 1 2 000,00 2 Pakiet 2 1 000,00

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści złożonej oferty w przypadku zaprzestania lub wstrzymania produkcji przedmiotu zamówienia lub jego części będących przedmiotem umowy. 2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena netto, cena brutto pozostanie niezmienna - przez cały okres trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Lipno Sp. z o.o. ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 10:30, miejsce: Szpital Lipno Sp. z o.o. ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.