Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Bochnia: Roboty rozbiórkowe estakady rurociągów solankowych przez rzekę Rabę
Numer ogłoszenia: 143958 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Państwowe Kopalnia Soli "Bochnia" z siedzibą w Bochni w likwidacji, ul. Campi 15, 32-700 Bochnia, tel. 014 6152400, fax 014 6124718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.salina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Państwowe Kopalnia Soli w likwidacji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty rozbiórkowe estakady rurociągów solankowych przez rzekę Rabę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych estakady rurociągów solankowych przez rzekę Rabę w km 35 + 370 polegających na:rozebraniu rurociągów solankowych, rozebraniu elementów wyposażenia, rozebraniu konstrukcji nośnej estakady, rozebranie podpór żelbetowych, rozebranie fundamentów, zasypanie dołów fundamentowych, uporządkowanie terenu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający pobiera wadium: 10 000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004, nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy. 5.2. Wykonawcy przedstawią stosowne dokumenty ( w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ) potwierdzając fakt, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności, 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.3. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych oświadczeń (odnośnie 5.1.) i przedstawionych dokumentów (odnośnie 5.2.). 5.4.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 5.5.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Wykonawca musi złożyć pisemnie oświadczenie, że: 1) spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004, nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy, 3) zapoznał się z warunkami zawartymi w niniejszej siwz wraz z załącznikami i przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6.2. Wykonawca musi przedłożyć dowód wniesienia wadium - kopia poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6.3. Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie obejmującą przedmiotowe zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty- wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) stwierdzające, że dysponuje osobą, która będzie wykonywała zamówienie, posiadającą aktualnie wymagane uprawnienia budowlane (zgodnie z Prawem Budowlanym) oraz członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego (Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa), tj. kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 4) potwierdzające należyte wykonanie co najmniej jednej roboty rozbiórkowej o wartości przekraczającej 150 000 PLN brutto, zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za okres prowadzenia działalności, 5) informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie niższą niż 50 000 PLN), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000 PLN. 7 )Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wymagane jest przedstawienie co najmniej trzech osób posiadających orzeczenie lekarskie o zdolności do pracy na wysokości oraz jednej osoby z uprawnieniami spawacza gazowego. W przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty wykazane w p-cie 6.ust. 6.1.i ust. 6.3. podpunkt 1),2),6) wykonawcy składają oddzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.salina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PP Kopalnia Soli Bochnia z siedzibą w Bochni w likwidacji, 32-700 Bochnia, ul. Campi 15, Dział Inwestycji..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać na adres przedsiębiorstwa: PP Kopalnia Soli Bochnia z siedzibą w Bochni w likwidacji; ul. Campi 15; 32-700 Bochnia w lokalu nr 1 - sekretariat w terminie do dnia 12.09.2007.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa warzyw i owoców dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Gminy Bochnia
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Pod kryształem-estetyczna i funkcjonalna przestrzeń miejska przy dworcu PKP
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie miasta i gminy Gniewkowo
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynku przy ul. Małopolskiej 60 w Szczecinie.
- Remont dojść do budynków przy ul. Zegrzyńskiej w Legionowie na terenie działki ew. nr 1/813 obr. 63 pomiędzy blokami 29, 31 i 33 wraz z elementami małej architektury
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.