Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-12
Lębork: Dostawa odzieży ochronnej medycznej dla SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/35/13
Numer ogłoszenia: 143976 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8635249, faks 059 8635249.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lebork.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej medycznej dla SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/35/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej medycznej do SPSZOZ w Lęborku w ilości 350 kompletów. W tym: - Ubranie damskie ze spodniami (bluza biała, zapięcie typu napy, pod szyją wycięcie w szpic, rękaw prosty 3/4 z możliwością podwinięcia i zapięcia patką, dwie zaszewki z tyłu i z przodu, 3 kieszenie zewnętrzne, kontrastowa lamówka przy kieszeniach. Spodnie długie, białe, nogawki proste, w pasie z tyłu gumka, z przodu pasek ze szlufkami, zapięcie na suwak i guzik, dwie kieszenie wewnętrzne na bokach). - Ubranie damskie ze spódnicą (bluza biała, zapięcie typu napy, pod szyją wycięcie w szpic, rękaw rękaw prosty 3/4 z możliwością podwinięcia i zapięcia patką, dwie zaszewki z tyłu i z przodu, 3 kieszenie zewnętrzne, kontrastowa lamówka przy kieszeniach. Spódnica w kolorze białym, długość midi, krój prosty, w pasie z tyłu gumka, rozcięcie z tyłu, z przodu pasek ze szlufką, zapięcie na suwak i guzik. - Ubranie męskie (bluza: kolor biały, pod szyją wycięcie w szpic, zapięcie typu napy, z rozporkami po bokach, 3 kieszenie zewnętrzne, rękaw prosty 3/4 z możliwością podwinięcia i zapięcia patką. Spodnie: kolor biały, nogawki długie, proste, w pasie z tyłu gumka, z przodu pasek ze szlufkami, zapięcie na guzik, rozporek, 2 boczne kryte kieszenie - Fartuch damski tradycyjny (kolor biały, zapięcie typu napy, pod szyją wycięcie w szpic, długość midi, rękaw prosty 3/4 z możliwością podwinięcia i zapięcia patką, dwie zaszewki z tyłu i z przodu, 3 kieszenie zewnętrzne, kontrastowa lamówka przy kieszeniach, rozcięcie z tyłu - Fartuch męski tradycyjny (kolor biały, zapięcie typu napy, pod szyją wycięcie w szpic, długość midi, rękaw prosty 3/4 z możliwością podwinięcia i zapięcia patką, dwie zaszewki z tyłu i z przodu, 3 kieszenie zewnętrzne, kontrastowa lamówka przy kieszeniach, rozcięcie z tyłu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
zdjęcia zaoferowanej odzieży, próbkę wyrobu w postaci 1 kompletu odzieży, z której będzie wykonany przedmiot zamówienia z opisem i nazwą producenta oraz paletę dostępnych kolorów lamówek
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oprócz dokumentów i oświadczeń opisanych w Rozdziale III siwz oferta powinna zawierać: a) wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 1); b) wypełniony szczegółowy formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 5); c) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; d) informację czy Wykonawca posiada certyfikat ISO.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Niezawodność w praktycznym stosowaniu (walory użytkowe) - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy pzp: 1) Zamawiający przewiduje zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości do dnia jej zakończenia. Umowa zostanie przedłużona do wykorzystania jej wartości. 2) Zamawiający przewiduje zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian. Umowa będzie aneksowana. 3) Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zmiany nazwy jednej ze stron. Umowa będzie aneksowana. 4) Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zmiany cen przez producenta w okresie obowiązywania umowy. Umowa będzie aneksowana. 5) Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów zmiany wymienione w pkt 5) nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartosci umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY
ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
84-300 LĘBORK, UL. WĘGRZYNOWICZA 13
TEL/FAX 059 86 35 249.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- WYKONANIE PILNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ, DEKARSKIEJ, ELEKTRYCZNEJ I INSTALACYJNEJ W BUDYNKACH I LOKALACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK
- Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów medycznych w podziale na 9 pakietów dla Powiatowego Centrum Zdrowia-Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku.
- DZ.271.6.2025 - Dostawa (dzierżawa) wielorazowych fartuchów operacyjnych dla Krakowskiego Szpitala Specjalist. im. św. Jana Pawła II
- Dostawa kombinezonów, serwet z włókniny, fartuchów i ochraniaczy na obuwie
- Dostawa odzieży ochronnej
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.