Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-15
Łapy: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi - Gmina Łapy: Termomodernizacja obiektów: Szkoła Podstawowa nr 2 w Łapach (część 1), Zespół Szkół w Łapach (część 2), Zespół Szkół w Płonce Kościelnej (część 3), Przedszkole nr 1 w Łapach (część 4), Wiejski Dom Kultury Łapy Szołajdy
w Łapach Dębowinie (część 5), Wiejski Dom Kultury w Płonce Kościelnej (część 6), Wiejski Dom Kultury w Uhowie (część 7)
Numer ogłoszenia: 144002 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łapach , ul. gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, faks 085 7152256.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi - Gmina Łapy: Termomodernizacja obiektów: Szkoła Podstawowa nr 2 w Łapach (część 1), Zespół Szkół w Łapach (część 2), Zespół Szkół w Płonce Kościelnej (część 3), Przedszkole nr 1 w Łapach (część 4), Wiejski Dom Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie (część 5), Wiejski Dom Kultury w Płonce Kościelnej (część 6), Wiejski Dom Kultury w Uhowie (część 7).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi - Gmina Łapy: Termomodernizacja obiektów w zakresie:Część 1. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Łapach obejmująca:- wymianę części stolarki okiennej w budynku.Część 2. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Łapach obejmująca:- wymianę części stolarki drzwiowej w budynku,- wykonanie układu automatycznej regulacji pogodowej dla istniejącej kotłowni gazowej, która jest źródłem ogrzewania w budynku,- remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku obejmujący: zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników oraz montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach,Część 3. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Płonce Kościelnej obejmująca:- remont wentylacji w salach dydaktycznych budynku obejmujący zastąpienie istniejącej wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach dydaktycznych na indywidualna wentylację mechaniczną nawiewno - wywiewną z odzyskiem ciepła, która będzie pełnić tą samą funkcję co wentylacja grawitacyjna,- remont instalacji centralnego ogrzewania obejmujący zdemontowanie istniejących grzejników oraz rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach,- remont istniejącej kotłowni w budynku obejmujący wymianę kotła olejowego na kocioł na pellet wraz z osprzętem.Część 4. Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 w Łapach obejmująca:- wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej,- remont instalacji centralnego ogrzewania obejmujący zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach.Część 5. Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie obejmująca:- remont istniejącej kotłowni w budynku obejmujący wymianą kotła olejowego na kocioł na pellet wraz z osprzętem,- remont instalacji centralnego ogrzewania obejmujący zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach.Część 6. Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w Płonce Kościelnej obejmująca:- remont istniejącej kotłowni w budynku obejmujący wymianę kotła olejowego na kocioł na pellet wraz z osprzętem,- remont instalacji centralnego ogrzewania obejmujący zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach.Część 7. Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w Uhowie obejmująca:- remont istniejącej kotłowni w budynku obejmujący wymianę kotła olejowego na kocioł na pellet wraz z osprzętem,- remont instalacji centralnego ogrzewania obejmujący zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja Projektowa stanowiąca rozdział III SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia Dokumentacji Projektowej stanowiącej rozdział III SIWZ, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Zamawiający przekazuje również przedmiar robót (stanowiący rozdział III SIWZ) jako materiał informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiarów przygotowanych przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Załączone do SIWZ przedmiary, stanowią jedynie przykładowe wyliczenie zakresu i nie mogą być jedyną podstawa wyliczenia ceny wykonania całego przedmiotu zamówienia.3. W przypadku, gdy w Dokumentacji Projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie za zgodą autora dokumentacji materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.4. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w Dokumentacji Projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy tj.: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. Uwaga dotycząca Części 3 zamówienia.Zgodnie z opisem zawartym w audycie energetycznym budynku Zespołu Szkół w Płonce Kościelnej (Część 3), Zamawiający nie przewiduje wykonania robót opisanych w pkt. 8.1. ppkt 3 i 5 ww. audytu tj.: nowej wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej kuchni i montażu paneli fotowoltaicznych.5. Organizacja robót musi uwzględnić specyfikę obiektów i wynikające stąd ograniczenia (budynki szkół, przedszkoli, wiejskie domy kultury). Roboty należy zorganizować i oznakować tak, aby uciążliwość wykonywanych prac dla uczniów, nauczycieli i prowadzonych zajęć była jak najmniejsza i jednocześnie zapewniała bezpieczeństwo uczniów, pracowników i osób postronnych.6. Z uwagi na konieczność wykonywania części prac w czasie trwania zajęć dydaktycznych Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien przewidzieć i ująć w harmonogramie robót konieczność prowadzenia prac poza godzinami zajęć dydaktycznych.7. O wszelkich nie dających się uniknąć uciążliwościach związanych z budową, w szczególności ciężkim transporcie czy hałasie, należy informować Zamawiającego z wyprzedzeniem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.42.10.00-4, 45.33.12.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 - Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego przetargu tzn. wymianą stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto każda. Dla części 2 - Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego przetargu tzn. budową lub remontem lub modernizacją instalacji centralnego ogrzewania w budynku o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każda. Dla części 3 - Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego przetargu tzn. budową lub remontem lub modernizacją instalacji centralnego ogrzewania w budynku o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. Dla części 4 - Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego przetargu tzn. jedną robotą obejmującą wymianę stolarki okiennej lub stolarki drzwiowej lub stolarki okiennej i drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto i jedną robotą obejmującą budowę lub remont lub modernizację instalacji centralnego ogrzewania w budynku o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Dla części 5 - Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego przetargu tzn. budową lub remontem lub modernizacją instalacji centralnego ogrzewania w budynku o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda. Dla części 6 - Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego przetargu tzn. budową lub remontem lub modernizacją instalacji centralnego ogrzewania w budynku o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda. Dla części 7 - Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego przetargu tzn. budową lub remontem lub modernizacją instalacji centralnego ogrzewania w budynku o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na 2, 3, 5, 6, 7 część, Zamawiający uzna za spełniony warunek o którym mowa w pkt. 5.1 2) i 3) SIWZ, gdy Wykonawca wykaże spełnienie warunku dla części o najwyższych wymaganiach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na następujące stanowisko: W zakresie części 1 Kierownik budowy lub robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach. W zakresie części 2 Kierownik budowy lub robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacji sanitarnych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach. W zakresie części 3 Kierownik budowy lub robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacji sanitarnych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach. W zakresie części 4 Kierownik budowy lub robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach. Kierownik budowy lub robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacji sanitarnych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach. W zakresie części 5 Kierownik budowy lub robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacji sanitarnych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach. W zakresie części 6 Kierownik budowy lub robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacji sanitarnych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach. W zakresie części 7 Kierownik budowy lub robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacji sanitarnych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach. 3.1) W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej, a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na 2, 3, 5, 6, 7 część, Zamawiający uzna za spełniony warunek o którym mowa w pkt. 5.1 2) i 3) SIWZ, gdy Wykonawca wykaże spełnienie warunku dla części o najwyższych wymaganiach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku: a) braku dostępu do obszarów, w których wykonywane są prace objęte zamówieniem, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego (przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni braku dostępu do obszarów, w których wykonywane są usługi); b) braku dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni trwania awarii powodującej brak dostępu do mediów; c) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia; d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia; e) wstrzymania prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. f) w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT, po zmianie stawki tego podatku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 18-100 Łapy, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 09:30, miejsce: 18-100 Łapy, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, pokój 103 (sekretariat Urzędu Miejskiego w Łapach)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, działanie: 9.3. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Łapach obejmująca wymianę części stolarki okiennej w budynku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Łapach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Łapach obejmująca: - wymianę części stolarki drzwiowej w budynku, - wykonanie układu automatycznej regulacji pogodowej dla istniejącej kotłowni gazowej, która jest źródłem ogrzewania w budynku, - remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku obejmujący: zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników oraz montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Płonce Kościelnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Płonce Kościelnej obejmująca: - remont wentylacji w salach dydaktycznych budynku obejmujący zastąpienie istniejącej wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach dydaktycznych na indywidualna wentylację mechaniczną nawiewno - wywiewną z odzyskiem ciepła, która będzie pełnić tą samą funkcję co wentylacja grawitacyjna, - remont instalacji centralnego ogrzewania obejmujący zdemontowanie istniejących grzejników oraz rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach, - remont istniejącej kotłowni w budynku obejmujący wymianę kotła olejowego na kocioł na pellet wraz z osprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 w Łapach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 w Łapach obejmująca: - wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej, - remont instalacji centralnego ogrzewania obejmujący zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.21.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury Łapy Szołajdy w Łapach Dębowinie obejmująca: - remont istniejącej kotłowni w budynku obejmujący wymianą kotła olejowego na kocioł na pellet wraz z osprzętem, - remont instalacji centralnego ogrzewania obejmujący zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w Płonce Kościelnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w Płonce Kościelnej obejmująca: - remont istniejącej kotłowni w budynku obejmujący wymianę kotła olejowego na kocioł na pellet wraz z osprzętem, - remont instalacji centralnego ogrzewania obejmujący zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w Uhowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Wiejskiego Domu Kultury w Uhowie obejmująca: - remont istniejącej kotłowni w budynku obejmujący wymianę kotła olejowego na kocioł na pellet wraz z osprzętem, - remont instalacji centralnego ogrzewania obejmujący zdemontowanie istniejących grzejników i rurociągów, zamontowanie nowych grzejników i montaż pozostałej armatury wraz z zastosowaniem istniejących przygrzejnikowych zaworów termostatycznych oraz regulację hydrauliczną instalacji za pomocą nastaw wstępnych ustawianych na tych zaworach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS) do poprawy cyberbezpieczeństwa w sieci IT w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.