eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówORGANIZACJA SZKOLEŃ SKIEROWANYCH DO MIESZKAŃCÓW PODREGIONU GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Hrubieszów: ORGANIZACJA SZKOLEŃ SKIEROWANYCH DO MIESZKAŃCÓW PODREGIONU GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
Numer ogłoszenia: 144027 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 56, faks 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA SZKOLEŃ SKIEROWANYCH DO MIESZKAŃCÓW PODREGIONU GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń skierowanych do mieszkańców podregionu Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania. Szkolenia będą realizowane od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w częściach - 5 części Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ odpowiednio do każdej z części. Część nr 1 zamówienia - organizacja 4 szkoleń zawodowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ) 1.Operator koparko - ładowarki kl. III 2.Kierowca operator wózka jezdniowego podnośnikowego z mechanicznym napędem podnoszenia 3.Operator średniego sprzętu drogowego: przecinarki do nawierzchni drogowych, zagęszczarki i ubijaki, ręczne narzędzia udarowe 4. Spawacz (spawanie metodą elektryczną (111) oraz metodą MAG (135) w osłonie CO2). Zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa nr W-07/IS-17 oraz normą EN-PN 287-1 UWAGA: Szkolenia zawodowe objęte zamówieniem częściowym - część 1 zamówienia (od 1 do 4) skierowane są do osób bezrobotnych, rolników, domowników, właścicieli gospodarstw agroturystycznych zamieszkałych na terenie gmin podregionu Gotania - podnoszące kwalifikacje zawodowe w poszczególnych sekcjach sektora turystycznego oraz w sektorze innych usług. Z uwagi na grupę docelową zakłada się, że szkolenia zawodowe będą się odbywać min. 3-4 razy w tygodniu, max po 6 godzin zegarowych dziennie, wg szczegółowego harmonogramu ustalonego pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą. Część nr 2 zamówienia - organizacja 3 szkoleń zawodowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ) 1. Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B 2. Kurs prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną 3. Prawo jazdy kat. D z kwalifikacją wstępną przyspieszoną UWAGA: Szkolenia zawodowe objęte zamówieniem częściowym - część 2 zamówienia (od 1 do 3) skierowane są do osób bezrobotnych, rolników, domowników, właścicieli gospodarstw agroturystycznych zamieszkałych na terenie gmin podregionu Gotania - podnoszące kwalifikacje zawodowe w poszczególnych sekcjach sektora turystycznego oraz w sektorze innych usług. Z uwagi na grupę docelową zakłada się szkolenia zawodowe będą się odbywać min. 3-4 razy w tygodniu, max po 6 godzin zegarowych dziennie, wg szczegółowego harmonogramu ustalonego pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą. Część nr 3 zamówienia - organizacja 1 szkolenia zawodowego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 10 do SIWZ) 1. Kurs dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych (wozów strażackich). UWAGA: Szkolenie zawodowe objęte zamówieniem częściowym - część 3 zamówienia skierowane jest do członków OSP z terenu gmin podregionu Gotania (po 3 osoby z każdej gminy spełniające wymagania formalne, zaakceptowane przez wójta gminy). Część nr 4 zamówienia - organizacja 5 szkoleń zawodowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 11 do SIWZ) 1. Kurs dla pracowników ochrony I stopnia wraz z licencją 2. Sprzedawca-kasjer z obsługą kas fiskalnych i obsługą klienta 3. Odławianie bezdomnych zwierząt - rakarz z uprawnieniami 4. Barman-kelner-barista-recepcjonista z językiem angielskim 5. Kucharz małej gastronomii z językiem angielskim UWAGA: Szkolenia tematyczne objęte zamówieniem częściowym - część 4 zamówienia (od 1 do 5) skierowane są do zainteresowanych mieszkańców Gotanii, różnych grup wiekowych i społecznych (bezrobotnych i pracujących, rolników, domowników, właścicieli gospodarstw agroturystycznych). Z uwagi na grupę docelową zakłada się szkolenia zawodowe będą się odbywać min. 3-4 razy w tygodniu, max po 4 godziny zegarowe dziennie, wg szczegółowego harmonogramu ustalonego pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonej rekrutacji wśród uczestników poszczególnych szkoleń nie będzie osób pracujących, dopuszcza się możliwość zwiększenia max liczby godzin z 4 na 6 godzin zegarowych dziennie. Część nr 5 zamówienia - organizacja 11 szkoleń tematycznych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 12 do SIWZ) 1. Język angielski z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - dla pracowników samorządowych z terenu Gotanii - metoda Callana - 2 grupy po 10 osób z dwóch różnych gmin 2. Język angielski z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - dla pracowników samorządowych z terenu Gotanii - metoda Callana - 2 grupy po 10 osób z dwóch różnych gmin 3. Język angielski z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - dla pracowników samorządowych z terenu Gotanii - metoda Callana - 2 grupy po 10 osób z dwóch różnych gmin 4. Język angielski z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - dla pracowników samorządowych z terenu Gotanii - metoda Callana - grupy po 10 osób z dwóch różnych gmin 5. Język angielski z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - dla pracowników samorządowych z terenu Gotanii - metoda Callana - 2 grupy po 10 osób z dwóch różnych gmin UWAGA: Szkolenia tematyczne objęte zamówieniem częściowym - część 5 zamówienia (od 1 do 5) skierowane są do pracowników samorządowych gmin i ich jednostek organizacyjnych. Z uwagi na grupę docelową szkolenia tematyczne będą się odbywać min. 2-3 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku max po 5 godzin zegarowych w godz. 8-15:30. 6. Dekorator (wnętrz, witryn sklepowych, scen teatralnych) z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania 7. Kurs Samodzielny księgowy, kadry i płace 8. Autoprezentacja i sztuka efektywnej prezentacji i wystąpień publicznych z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania 9. Sadownictwo pielęgnacja drzew i krzewów z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania 10. Przewodnik turystyczny po Gotanii i regionie lubelskim z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania 11. Projektowanie, programowanie stron www - pakiet Webmaster z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania UWAGA: Szkolenia tematyczne objęte zamówieniem częściowym - część 5 zamówienia (od 6 do 11) skierowane są do zainteresowanych mieszkańców Gotanii, różnych grup wiekowych i społecznych (bezrobotnych i pracujących, członków NGO, rolników, domowników, właścicieli gospodarstw agroturystycznych). Z uwagi na grupę docelową zakłada się szkolenia tematyczne będą się odbywać min. 3-4 razy w tygodniu, max po 4 godziny zegarowe dziennie, wg szczegółowego harmonogramu ustalonego pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonej rekrutacji wśród uczestników poszczególnych szkoleń (6-11) nie będzie osób pracujących, dopuszcza się możliwość zwiększenia max liczby godzin z 4 na 6 godzin zegarowych dziennie. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.56.20.00-1, 80.53.32.00-1, 80.50.00.00-9, 80.58.00.00-3, 80.41.10.00-8, 80.41.11.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zgodnie z załącznikiem nr 8 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 1), - zgodnie z załącznikiem nr 9 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 2), - zgodnie z załącznikiem nr 10 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 3), - zgodnie z załącznikiem nr 11 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 4) - zgodnie z załącznikiem nr 12 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 5) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zgodnie z załącznikiem nr 8 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 1), - zgodnie z załącznikiem nr 9 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 2), - zgodnie z załącznikiem nr 10 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 3), - zgodnie z załącznikiem nr 11 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 4), - zgodnie z załącznikiem nr 12 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 5), Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zgodnie z załącznikiem nr 8 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 1), - zgodnie z załącznikiem nr 9 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 2), - zgodnie z załącznikiem nr 10 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 3), - zgodnie z załącznikiem nr 11 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 4), - zgodnie z załącznikiem nr 12 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 5), Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zgodnie z załącznikiem nr 8 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 1), - zgodnie z załącznikiem nr 9 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 2), - zgodnie z załącznikiem nr 10 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 3), - zgodnie z załącznikiem nr 11 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 4), - zgodnie z załącznikiem nr 12 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 5), Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem ust. 4. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług oraz w przypadku wydłużenia procedury przetargowej lub zaistnienia problemów z rekrutacją uczestników szkoleń, przy czym ostateczny termin zakończenia realizacji umowy upływa 31.03.2015 r. 2) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 3) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert (np. brak dostępności wymienionego w ofercie sprzętu). 7. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 8. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 6 wymaga podpisania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie - Biuro Projektu SPPW ul. 3 Maja 15 22-500 Hrubieszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2014 godzina 13:00, miejsce: sala konferencyjna Urzędu Miasta w Hrubieszowie ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja 4 szkoleń zawodowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Operator koparko - ładowarki kl. III 2. Kierowca operator wózka jezdniowego podnośnikowego z mechanicznym napędem podnoszenia 3. Operator średniego sprzętu drogowego: przecinarki do nawierzchni drogowych, zagęszczarki i ubijaki, ręczne narzędzia udarowe 4. Spawacz (spawanie metodą elektryczną (111) oraz metodą MAG (135) w osłonie CO2). Zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa nr W-07/IS-17 oraz normą EN-PN 287-1 UWAGA: Szkolenia zawodowe objęte zamówieniem częściowym - część 1 zamówienia (od 1 do 4) skierowane są do osób bezrobotnych, rolników, domowników, właścicieli gospodarstw agroturystycznych zamieszkałych na terenie gmin podregionu Gotania - podnoszące kwalifikacje zawodowe w poszczególnych sekcjach sektora turystycznego oraz w sektorze innych usług. Z uwagi na grupę docelową zakłada się, że szkolenia zawodowe będą się odbywać min. 3-4 razy w tygodniu, max po 6 godzin zegarowych dziennie, wg szczegółowego harmonogramu ustalonego pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja 3 szkoleń zawodowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B 2. Kurs prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną 3. Prawo jazdy kat. D z kwalifikacją wstępną przyspieszoną UWAGA: Szkolenia zawodowe objęte zamówieniem częściowym - część 2 zamówienia (od 1 do 3) skierowane są do osób bezrobotnych, rolników, domowników, właścicieli gospodarstw agroturystycznych zamieszkałych na terenie gmin podregionu Gotania - podnoszące kwalifikacje zawodowe w poszczególnych sekcjach sektora turystycznego oraz w sektorze innych usług. Z uwagi na grupę docelową zakłada się szkolenia zawodowe będą się odbywać min. 3-4 razy w tygodniu, max po 6 godzin zegarowych dziennie, wg szczegółowego harmonogramu ustalonego pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.41.11.00-9, 80.41.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja 1 szkolenia zawodowego (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 10 do SIWZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych (wozów strażackich) UWAGA: Szkolenie zawodowe objęte zamówieniem częściowym - część 3 zamówienia skierowane jest do członków OSP z terenu gmin podregionu Gotania (po 3 osoby z każdej gminy spełniające wymagania formalne, zaakceptowane przez wójta gminy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.41.10.00-8, 80.41.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja 5 szkoleń zawodowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 11 do SIWZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs dla pracowników ochrony I stopnia wraz z licencją 2. Sprzedawca-kasjer z obsługą kas fiskalnych i obsługą klienta 3. Odławianie bezdomnych zwierząt - rakarz z uprawnieniami 4. Barman-kelner-barista-recepcjonista z językiem angielskim 5. Kucharz małej gastronomii z językiem angielskim UWAGA: Szkolenia tematyczne objęte zamówieniem częściowym - część 4 zamówienia (od 1 do 5) skierowane są do zainteresowanych mieszkańców Gotanii, różnych grup wiekowych i społecznych (bezrobotnych i pracujących, rolników, domowników, właścicieli gospodarstw agroturystycznych). Z uwagi na grupę docelową zakłada się szkolenia zawodowe będą się odbywać min. 3-4 razy w tygodniu, max po 4 godziny zegarowe dziennie, wg szczegółowego harmonogramu ustalonego pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonej rekrutacji wśród uczestników poszczególnych szkoleń nie będzie osób pracujących, dopuszcza się możliwość zwiększenia max liczby godzin z 4 na 6 godzin zegarowych dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja 11 szkoleń tematycznych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 12 do SIWZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Język angielski z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - dla pracowników samorządowych z terenu Gotanii - metoda Callana - 2 grupy po 10 osób z dwóch różnych gmin 2. Język angielski z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - dla pracowników samorządowych z terenu Gotanii - metoda Callana - 2 grupy po 10 osób z dwóch różnych gmin 3. Język angielski z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - dla pracowników samorządowych z terenu Gotanii - metoda Callana - 2 grupy po 10 osób z dwóch różnych gmin 4. Język angielski z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - dla pracowników samorządowych z terenu Gotanii - metoda Callana - grupy po 10 osób z dwóch różnych gmin 5. Język angielski z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - dla pracowników samorządowych z terenu Gotanii - metoda Callana - 2 grupy po 10 osób z dwóch różnych gmin UWAGA: Szkolenia tematyczne objęte zamówieniem częściowym - część 5 zamówienia (od 1 do 5) skierowane są do pracowników samorządowych gmin i ich jednostek organizacyjnych. Z uwagi na grupę docelową szkolenia tematyczne będą się odbywać min. 2-3 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku max po 5 godzin zegarowych w godz. 8-15:30. 6. Dekorator (wnętrz, witryn sklepowych, scen teatralnych) z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania 7. Kurs Samodzielny księgowy, kadry i płace 8. Autoprezentacja i sztuka efektywnej prezentacji i wystąpień publicznych z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania 9. Sadownictwo/ pielęgnacja drzew i krzewów z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania 10. Przewodnik turystyczny po Gotanii i regionie lubelskim z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania 11. Projektowanie, programowanie stron www - pakiet Webmaster z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania UWAGA: Szkolenia tematyczne objęte zamówieniem częściowym - część 5 zamówienia (od 6 do 11) skierowane są do zainteresowanych mieszkańców Gotanii, różnych grup wiekowych i społecznych (bezrobotnych i pracujących, członków NGO, rolników, domowników, właścicieli gospodarstw agroturystycznych). Z uwagi na grupę docelową zakłada się szkolenia tematyczne będą się odbywać min. 3-4 razy w tygodniu, max po 4 godziny zegarowe dziennie, wg szczegółowego harmonogramu ustalonego pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonej rekrutacji wśród uczestników poszczególnych szkoleń (6-11) nie będzie osób pracujących, dopuszcza się możliwość zwiększenia max liczby godzin z 4 na 6 godzin zegarowych dziennie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.56.20.00-1, 80.53.32.00-1, 80.50.00.00-9, 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.