eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenia usług w zakresie konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach administrowanych przez Fundację ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-09

Olsztyn: Świadczenia usług w zakresie konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach administrowanych przez Fundację ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 144042 - 2016; data zamieszczenia: 09.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Żak" Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Kanafojskiego 2, 10-722 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 52333231 w. 42, faks 089 5233366 w. 28, 0895234856.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja utworzona przez Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenia usług w zakresie konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach administrowanych przez Fundację ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całoroczne świadczenie usług w zakresie konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach administrowanych przez Fundację ŻAK UWM; 2. Wykaz obiektów administrowanych przez Fundację ŻAK UWM objętych usługami w zakresie objętym zamówieniem: 1) Dom Studenta nr 1, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 3; 2) Dom Studenta nr 2, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 1; 3) Dom Studenta nr 3, Olsztyn, ul. Oczapowskiego 9; 4) Dom Studenta nr 4 wraz z częścią biurową, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 2; 5) Dom Studenta nr 6, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 4; 6) Dom Studenta nr 7, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 12; 7) Dom Studenta nr 8, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 14 8) Dom Studenta nr 9, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 8; 9) Dom Studenta nr 10, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 10; 10) Dom Studenta nr 11, Olsztyn, ul. Żołnierska 14b (Osiedle Miasto); 11) Dom Studenta nr 119, Olsztyn, ul. Dybowskiego 9; 12) Restauracja Kortowska, Olsztyn, ul. Heweliusza 28; 13) Stołówka akademicka Olsztyn, ul. Prawocheńskiego 4; 14) Cafe Bar, Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 15) Pomieszczenia Pod Klonem Olsztyn ul. Prawocheńskiego 4; 16) Pomieszczenia usługowo-gastronomiczne w Domu Studenta nr 6,Olsztyn,ul. Kanafojskiego 4; 17) Pomieszczenia Biblioteka Cafe, Olsztyn, ul. Oczapowskiego 12b; 18) Pomieszczenia Baru Filmowego, Olsztyn, ul. Obitza 1; 19) Pomieszczenia Bufetu Centrum, Olsztyn, ul. Dybowskiego 11. 3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca świadczył usługi przez okres 6 dni (od poniedziałku do soboty) w każdym tygodniu obowiązywania umowy od godz., 8:00 do 14:00 w obsadzie co najmniej dwóch pracowników Wykonawcy na terenie obiektów Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałej gotowości do usuwania awarii konserwowanych przez niego instalacji przez okres 24 godzin na dobę we wszystkie dni obowiązywania umowy z zachowaniem 1,5 godzinnego czasu reakcji na podjęcie czynności związanych z usunięciem awarii (czas reakcji liczony jest od chwili telefonicznego zgłoszenia wystąpienia awarii przez pracownika Zamawiającego). 5. Zamawiający wymaga udzielenia na wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia co najmniej 3-miesięcznej gwarancji (liczonej od dnia odbioru usługi), a na urządzenia i materiały gwarancji zgodnej z gwarancją producenta. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Materiały użyte do wykonania świadczenia umowy muszą odpowiadać co do jakości wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać wymagane prawem świadectwa i certyfikaty, które powinny być przedstawione Zamawiającemu na każde żądanie. 8. Rozliczenie wartości wynagrodzenia za wykonanie poszczególnych usług objętych zamówieniem będzie dokonane w oparciu o ceny jednostkowe określone w Formularzu cen jednostkowych, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który zostanie wypełniony przez Wykonawcę i stanowić będzie integralną część umowy. 9. Wykonanie każdej naprawy bądź konserwacji objętej zamówieniem przez wymianę części należy potwierdzić każdorazowo wpisem do książki rejestru znajdującej się na recepcji obiektu. 10. Przez świadczenie usług konserwacyjnych w zakresie prac elektrycznych należy rozumieć: a) Prace konserwacyjne, naprawcze, adaptacyjne, modernizacyjne w odniesieniu do prac elektrycznych; b) Prace naprawcze i konserwacyjne domofonów, sprzętu AGD w odniesieniu do prac elektrycznych; c) Dokonywanie napraw oraz przeglądów techniczno-konserwacyjnych instalacji elektrycznej, odgromowej, telewizyjnej, domofonowej; d) Wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem technicznej sprawności instalacji i przyłączy do budynków oraz sprzętu AGD w odniesieniu do prac elektrycznych; e) Wydawanie opinii i ekspertyz technicznych w odniesieniu do prac elektrycznych dotyczących instalacji i sprzętu AGD; f) Pisemne zgłaszanie kierownikowi obiektu urządzeń elektrycznym oraz sprzętu AGD, który należy poddać likwidacji ze względu na zużycie techniczne lub niebezpieczeństwo użytkowania; 11. Przez konserwację instalacji elektrycznej, odgromowej, telewizyjnej i domofonowej należy rozumieć: 1) dokonywanie przeglądów technicznych konserwowanych instalacji 6 razy w tygodniu (5 dni na osiedlu Kortowo i 1 dzień na osiedlu Miasto); 2) wykonywanie wszelkich czynności związanych z utrzymaniem technicznej sprawności i bezpieczeństwa użytkowania konserwowanych instalacji i ich przyłączy do budynków; 12. Przez konserwację sprzętu AGD należy rozumieć: 1) naprawę artykułów gospodarstwa domowego będących na stanie kierowników obiektów za wyjątkiem napraw odbiorników telewizyjnych, radiowych, chłodziarek, zamrażarek, kuchenek gazowych i profesjonalnych urządzeń gastronomicznych i pralniczych; 2) pisemne zgłaszanie kierownikowi obiektu sprzętu AGD, który należy poddać likwidacji ze względu na całkowite zużycie techniczne, funkcjonalne lub brak bezpieczeństwa użytkowania; 13. Przewidywana średnia ilość nakładów robocizny w miesiącu: konserwacja: 2 pracowników x 6 r-g/dzień x 27 dni/m-c = 324 r-g/m-c; usuwanie awarii: 2 pracownik x 4 awarie/m-c x 3 r-g/awarię = 24 r-g/m-c; Niniejsze wielkości mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego, a Wykonawcy zobowiązują się, iż nie będą wnosić roszczeń z tym związanych. 14. Wykonawca zapewnia narzędzia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 15. Materiały użyte do wykonania świadczenia umowy muszą odpowiadać, co, do jakości wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać wymagane prawem świadectwa i certyfikaty, które powinny być przedstawione Zamawiającemu na każde żądanie. 16. Materiały konieczne i niezbędne do wykonania usługi w zakresie wymienionym w załączniku nr 2 Formularz cen jednostkowych zapewnia wykonawca, w cenie jednostkowej przedstawiając ich koszt wraz z kosztami zaopatrzenia. 17. Usługę oraz wymianę części należy potwierdzić wpisem do książki rejestru znajdującej się na recepcji obiektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład P.H.U AGD Grzegorz Górko, Pl. Kazimierza Pułaskiego 7 lok. 8, 10-514 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193660,32

  • Oferta z najniższą ceną: 193660,32 / Oferta z najwyższą ceną: 193660,32

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie podstawowe zostało udzielone w wyniku przeprowadzenia w trybie przetargu nieograniczonego, czego konsekwencją było podpisanie umowy ZP - 6/2014 z dnia 13.08.2014r. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia ( ZP - 6/2014) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.